2025-10-08, 18:46
Medlem
Enligt hela Gotland skedde dödsfallet förra veckan på södra Gotland.
Omständigheterna är oklare så det rubriceras som mord.

Någon som vet mer?
Jag har inte hört någon ryktesspridning alls 😳

https://www.helagotland.se/nyheter/gotland/artikel/kvinna-hittad-dod-kan-inte-utesluta-mord/jdok0kxl
Citera
2025-10-09, 17:07
Medlem
Också ställd över att det är så tyst både här och rent allmänt
Citera
2025-10-09, 17:45
Medlem
Riddargrevens avatar
Militärt klanteri eller någon med kontaktnät?
Citera
2025-10-09, 19:38
Medlem
Fick höra idag att det verkar vara en tjej från Klintehamn.
Jes*ica Olofs*on
Citera
2025-10-09, 20:18
Medlem
Det utreds som mord men är inte fastställt ännu. De har frihetsberövat en man i går som troligen har koppling till fallet.
Citera
2025-10-10, 12:07
Medlem
Kom upp idag på ratsit att J*ssica är registrerad som avliden 6 Oktober. Kan inte länka då hela namnet kommer med i länken.
Citera
2025-10-10, 14:27
Medlem
Vet någon något mer. Jobb, relationer osv.
Citera
2025-10-10, 14:58
Medlem
Jag gick i samma klass som henne i mellanstadiet. Hennes uppväxt har inte varit så kul, med en mamma som hellre festade och träffade killar än att ta hand om sina barn. Då mådde hon ganska dåligt, idag vet jag inte så mycket om henne mer än att hon och hennes sambo, sedan typ två år tillbaka, nyligen köpt hus. I februari tror jag. Hon har även 2 döttrar.
Citera
2025-10-10, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overwhat
Det utreds som mord men är inte fastställt ännu. De har frihetsberövat en man i går som troligen har koppling till fallet.

Källa på att någon är frihetsberövad?
Eller hoppade du snabbt till slutsatsen att polisinsatsen på södra Gotland hörde ihop med detta? Vilket det ju inte alls gjorde... Det rör sexbrott mot barn.
Citera
2025-10-11, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overwhat
Är det mannen hon bodde med möjligen då
Citera
2025-10-11, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krabbsaltarn
Källa på att någon är frihetsberövad?
Eller hoppade du snabbt till slutsatsen att polisinsatsen på södra Gotland hörde ihop med detta? Vilket det ju inte alls gjorde... Det rör sexbrott mot barn.
Pedofilen MO från Hemse igen ?
Citera
2025-10-11, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oktoberbarn91
Jag gick i samma klass som henne i mellanstadiet. Hennes uppväxt har inte varit så kul, med en mamma som hellre festade och träffade killar än att ta hand om sina barn. Då mådde hon ganska dåligt, idag vet jag inte så mycket om henne mer än att hon och hennes sambo, sedan typ två år tillbaka, nyligen köpt hus. I februari tror jag. Hon har även 2 döttrar.

Vad är det med Gotland och psykisk ohälsa.
Känner flera familjer där nere då jag har ett extra boende på Gotland sen över 40år tillbaka och besöker ön hyfsat frekvent och då särskilt på sommaren.

Det är ju inte de mest välmående familjerna på den där ön och verkar otroligt att man prickat in så många för att inte vara utbrett.

Självmord, drog- och alkoholproblem, arbetslöshet och otrohetsaffärer mm är ju vardagsmat.

Så inte alls förvånande ifall detta oxå beror på nått trasigt i familjen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in