Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-10-05, 15:54
Medlem
Den som är mest underhållen har bäst smak.

Själv har jag objektivt bra smak, lite som en enhörning.
Citera
2025-10-05, 17:59
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrustyOldAR-10
Måste säga att jag är lite humbled av gensvaret. Tja, hennes musik gör verkligen inget för mig men jag är glad/förvånad över hennes popularitet här på FB. Aja det är ju kul att hon har lyssnare, gött för henne och er som gillar henne
Skitkul att du åtminstone kallar det för musik.
Citera
2025-10-05, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Av all populär musik så väljer du att hata på henne? Konstigt val. Du kanske missat typ 90% av allt annat som är märkbart sämre. Miley är förvånansvärt bra för att vara det absolut mest populära skulle jag säga. Låtar som "Malibu" är rentav riktigt bra.

Dessutom härligt med en Disney-produkt som bryter sig fri och har lite konstnärliga amibitioner med droger och sexualitet till skillnad från förståndshandikappade produkter som Britney som borde låsas in igen.
Håller helt med.
Citera
2025-10-05, 22:27
Medlem
Bra tryck i rösten när hon sjunger med Metallica.

https://www.youtube.com/watch?v=hBmSS8fDmek
Citera
2025-10-06, 01:01
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Inte hört så många låtar, men det jag hört är inte bra i mina öron. Dåliga låtar och dålig sångröst... En annan artist som kan gå under sämst är väl ändå Sabrina Carpenter. Sjukt överskattad, finns inte en enda låt som är bra...
Citera
2025-10-06, 01:03
Medlem
Matadhamsters avatar
Det är en artist jag faktiskt skulle kunna tänka mig att betala för att gå och se. Jag tycker hon är riktigt bra som popartist.
Citera
2025-10-06, 16:47
Medlem
Bret-Harts avatar
Finns betydligt sämre sångerskor än hon
Citera
2025-10-06, 16:57
Medlem
Låååångt ifrån den sämsta. Närmare det bästa än det sämsta man hör på radio 2025.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in