• 1
  • 2
2025-10-05, 10:29
Medlem
CrustyOldAR-10s avatar
Sitter och äter frukost när ett fruktansvärt hest kraxande börjar ljuda ur radion. Efter att ha plågats av Flowers med Miley Cyrus i typ ett år har det dykt upp ett nytt värdelöst producerat ylande av denna före detta barnstjärna.

Jag blir alltid lika förvånad, vem fan vill lyssna på det här? Är det en psy-op? Har aldrig hört någon frivilligt lyssna på skiten, så varför bränner SR mina trumhinnor och Stim-pengar på Miley Cyrus? Vad tycker ni?
Citera
2025-10-05, 10:43
Medlem
Riksreptilens avatar
Live versionen av End of The World är bättre.

https://youtu.be/Hbn1mFQ1Y9I?si=3K6KVZ7KCxAcvO8T

Om TS vill ha sockersöt pop med tonåringar har de nog fortsatt några sådana i Sydkorea.
Citera
2025-10-05, 11:18
Medlem
kalkryggars avatar
Bara gå in på Youtube och kolla någon video när hon spelar live och du ser tusentals människor på varje konsert. Tror du inte att de är där frivilligt?

Så lustigt när folk fortfarande 2025 inte förstår att musiksmak är a thing.

Själv så tycker jag att det låter trist. Men jag känner på mig att om TS föreslog sin favoritartist så tycker jag förmodligen att det låter tristare.
Citera
2025-10-05, 11:39
Medlem
kyrkstockens avatar
Har aldrig hört henne. Men sett bilderna under åren där hon förvandlats från en söt tjej till värsta lesbiska hbqt-aktivisten.

Bilderna säger allt.
Citera
2025-10-05, 11:46
Medlem
J.R.s avatar
Förstår inte TS anmärkande på rösten som hes och kraxande. Jag tycker tvärtom att hon har en väldigt bra sångröst även om musiken inte är min grej direkt. Men så är det med sådant (allt kanske), har genom åren hört folk såga sångare som Whitney Houston och Tom Jones också, så smaken är olika.
Citera
2025-10-05, 11:54
Medlem
Glostrups avatar
Miley Cyrus kanske inte är den bästa artisten i världen, men eftersom hon även i sina sämsta stunder är bättre än allt som har kommit ur familjen Wahlgren så kan hon de facto inte vara sämst i radio 2025.
Citera
2025-10-05, 12:13
Medlem
talcsofts avatar
Nä det är utan tvekan Miss Li.

Miley är cool. Hon var typ 11 när hon klev in i Disney maskineriet och på något sätt överlevde hon det utan att bli en Lindsay Lohan, amanda bynes, etc, etc, etc.
Citera
2025-10-05, 12:25
Medlem
Miss Li är bra.
Miley Cyrus är också bra, lyssna tex till hennes "Backyard Sessions" med låtar som "Jolene" och annat. Super!
Senast redigerad av brakfesten009 2025-10-05 kl. 12:43.
Citera
2025-10-05, 12:50
Medlem
IanMcEwans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talcsoft
Nä det är utan tvekan Miss Li.

Miley är cool. Hon var typ 11 när hon klev in i Disney maskineriet och på något sätt överlevde hon det utan att bli en Lindsay Lohan, amanda bynes, etc, etc, etc.
Hennes far var redan väldigt känd innan så jag tror nog att hon ändå kunde undvika de värsta fallgroparna i kändisskapet bara genom det.

Av vad jag förstått av fallet Lindsey Lohan blev hennes föräldrar inte riktigt kända förrän hon själv blev känd.
Citera
2025-10-05, 13:06
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrustyOldAR-10
Sitter och äter frukost när ett fruktansvärt hest kraxande börjar ljuda ur radion. Efter att ha plågats av Flowers med Miley Cyrus i typ ett år har det dykt upp ett nytt värdelöst producerat ylande av denna före detta barnstjärna.

Jag blir alltid lika förvånad, vem fan vill lyssna på det här? Är det en psy-op? Har aldrig hört någon frivilligt lyssna på skiten, så varför bränner SR mina trumhinnor och Stim-pengar på Miley Cyrus? Vad tycker ni?
Av all populär musik så väljer du att hata på henne? Konstigt val. Du kanske missat typ 90% av allt annat som är märkbart sämre. Miley är förvånansvärt bra för att vara det absolut mest populära skulle jag säga. Låtar som "Malibu" är rentav riktigt bra.

Dessutom härligt med en Disney-produkt som bryter sig fri och har lite konstnärliga amibitioner med droger och sexualitet till skillnad från förståndshandikappade produkter som Britney som borde låsas in igen.
Citera
2025-10-05, 14:21
Medlem
cutepsychos avatar
https://youtu.be/tVHdESbXV2o

Älskar henne här! Här är hon som bäst!
Citera
2025-10-05, 15:30
Medlem
CrustyOldAR-10s avatar
Måste säga att jag är lite humbled av gensvaret. Tja, hennes musik gör verkligen inget för mig men jag är glad/förvånad över hennes popularitet här på FB. Aja det är ju kul att hon har lyssnare, gött för henne och er som gillar henne
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in