• 1
  • 2
2025-10-05, 09:17
Medlem
Ett stort slagsmål inträffade mitt på E45 i natt. Flera personer ska ha larmat och ha sett runt 15 personer som slagits mot varandra vid norra infarten mot Frändefors.

Ordningsvakter som kom till platsen kunde identifiera samtliga från ett bråk som uppstått tidigare under natten. Det bråket kunde ordningsvakterna häva.

”Men av någon anledning har det triggats igång där ute på motorvägen igen”, säger polisens presstalesperson Jennifer Last.
https://www.sverigesradio.se/artikel...al-mitt-pa-e45
Citera
2025-10-05, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
Ett stort slagsmål inträffade mitt på E45 i natt. Flera personer ska ha larmat och ha sett runt 15 personer som slagits mot varandra vid norra infarten mot Frändefors.

Ordningsvakter som kom till platsen kunde identifiera samtliga från ett bråk som uppstått tidigare under natten. Det bråket kunde ordningsvakterna häva.

”Men av någon anledning har det triggats igång där ute på motorvägen igen”, säger polisens presstalesperson Jennifer Last.

Ordningsvakter i Frändefors? Har media än en gång blandat ihop väktare med OV?
Finns iaf inget aktuellt tillståndsområde där.
Citera
2025-10-05, 10:23
Medlem
arabiskt avskrap?
Citera
2025-10-05, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1965
arabiskt avskrap?

Tror på hederligt raggarslagsmål utan tillhyggen. Å hamnar nån på marken så slutar man
Citera
2025-10-05, 10:56
Medlem
Vet någon vad det var för några?
Citera
2025-10-05, 11:26
Moderator
OYs avatar
" Frändefors " tillagt i rubriken.

/Mod
Citera
2025-10-05, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Tror på hederligt raggarslagsmål utan tillhyggen. Å hamnar nån på marken så slutar man
Knappast

100% icke skidåkande nation
Citera
2025-10-05, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66

Hade inte rsggare ihjäl en polis redan på 70-talet? Ädelt.
Citera
2025-10-05, 12:25
Medlem
Africagonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbanurban
Önska på men du har fel din blöjnasse

Det var inte Vasaloppsåkare iaf.
Hela artikeln skriker kränkt heder och "knulla din morsa".
Citera
2025-10-05, 14:25
Medlem
Tydligen ska det ha börjat i Brålanda enl sändning från SR-radio...
Citera
2025-10-05, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum

Garanterat invandrare! De har alltid en tendens att inte kunna fixa sina slagsmål med sin ovänner själva utan ska blanda in så många som möjligt.
Jag fattar inte varför de ens ingriper längre på sådant här. '
Skicka en polisen med en fältstol också kan han liksom sitta där och notera när de är klara och sedan om det behövs en ambulans eller ett plåster, så kan han ordna det.
Slösa inte skattepengar på korkade individer som gör korkade grejor och ändå aldrig verkar lära sig.
Citera
2025-10-05, 15:20
Medlem
Slåss inte Brödraskapet och Chicanos?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem