2025-10-05, 06:18
Avstängd
BOMB-CPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Nu är du bara dryg va? Å det är för tidigt för mig så här på morgonkvisten 😆
Nä jag förstår inte, skriv på svenska i fortsättningen så slipper jag hålla på och krångla fråga och i värsta fall klippa o klistra i google översätt.
Citera
2025-10-05, 06:20
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOMB-CP
Nä jag förstår inte, skriv på svenska i fortsättningen så slipper jag hålla på och krångla fråga och i värsta fall klippa o klistra i google översätt.
Ok gotcha 👍🏻
Citera
2025-10-05, 06:41
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Vad tror ni han kommer svara då om jag skickar det som jag har tänkt ??

Det är omöjligt att veta vad han svarar men snubbar är oberäkneliga så var beredd på att han kanske inte svarar det du vill. Är du beredd att fullfölja det som står i ditt SMS då? Du borde skita i honom han låter som en jättebebis.
Citera
2025-10-05, 06:42
Medlem
Citat:
Hej! Kan jag skriva såhär till en kille som har kommit och gått in och ut i mitt liv flera gånger och hört av sig till mig för att söka tröst och uppmärksamhet när han har varit ledsen och kåt jag orkar inte att han håller på såhär längre jag gillar honom jättemycket men när han gör som han gör så gör han mig väldigt ledsen.

Tänkte skriva såhär:

Om du lämnar nu så behöver du aldrig komma tillbaka igen. Då kommer du aldrig nånsin igen få nån mer bild eller nånting från mig.

Tycker att du har fel fokus med "sätta på plats". Han har kommit och gått i ditt liv för att du har tillåtit det. Däremot är det en bra idé att sluta tillåta det.

Skriv bara: Hej xxxx, jag vill ha något långvarigt och meningsfullt och det är uppenbart för mig att vi inte vill samma sak. Jag vill inte ha någon mer kontakt nu. Hoppas du förstår och önskar dig allt gott!

Sen svarar du helt enkelt inte mer. Problem solved
Citera
2025-10-05, 06:56
Medlem
Bättre bara ignorera skräpet
Citera
2025-10-05, 07:21
Medlem
Han har läst meddelandet för 4 timmar sen men svarade ingenting. Jag hittar inte honom på facebook längre men jag ser honom på messenger så jag vet inte
Citera
2025-10-05, 07:28
Medlem
Citat:
Hej! Kan jag skriva såhär till en kille som har kommit och gått in och ut i mitt liv flera gånger och hört av sig till mig för att söka tröst och uppmärksamhet när han har varit ledsen och kåt jag orkar inte att han håller på såhär längre jag gillar honom jättemycket men när han gör som han gör så gör han mig väldigt ledsen.

Tänkte skriva såhär:

Om du lämnar nu så behöver du aldrig komma tillbaka igen. Då kommer du aldrig nånsin igen få nån mer bild eller nånting från mig.

Låter som en 12-åring.
Om du gör si eller så då kommer jag bestraffa dig med ditten o datten.

Samtal skall tas mellan fyra ögon, inte via sms eller något jäkla app-chatt.

Förklara hur du känner o upplever det hela, han kanske har en helt annan upplevelse av dig och ditt agerande. Det är svårt att gissa sig till vad en annan person tänker.

Förklara bara att du gillar honom och vad du vill med "er". Inte vad du tänker göra om han inte dansar efter din pipa. Folk tenderar att reagera negativt vid hot.
Citera
2025-10-05, 07:29
Medlem
halaltarzans avatar
Neka honom murra när han är sugen, det svider för de flesta snubbar skulle jag vilja säga....
Citera
2025-10-05, 07:45
Medlem
Anybodykillers avatar
Varför skicka bilder? Glömmer han hur du ser ut?
Är det ett distansförhållande?

I mina öron så låter det som ett tomt utnyttjande och han kommer nog inte ändra på det.
Citera
2025-10-05, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Låter som en 12-åring.
Om du gör si eller så då kommer jag bestraffa dig med ditten o datten.

Samtal skall tas mellan fyra ögon, inte via sms eller något jäkla app-chatt.

Förklara hur du känner o upplever det hela, han kanske har en helt annan upplevelse av dig och ditt agerande. Det är svårt att gissa sig till vad en annan person tänker.

Förklara bara att du gillar honom och vad du vill med "er". Inte vad du tänker göra om han inte dansar efter din pipa. Folk tenderar att reagera negativt vid hot.

Då får det väl låta som det då. Vi båda två är vuxna och ja jag kanske beter mig omoget förtillfället men han beter sig inte speciellt moget han heller som inte ens kan svara på ett enkelt meddelande.
Citera
2025-10-05, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Varför skicka bilder? Glömmer han hur du ser ut?
Är det ett distansförhållande?

I mina öron så låter det som ett tomt utnyttjande och han kommer nog inte ändra på det.

Inte vet jag. Ja typ eller distans dejting kan man väl kalla det vi var inte tillsammans. Lär nog aldrig se honom igen iaf för han verkar ha blockat på Facebook men av någon anledning så ser jag honom på messenger
Citera
2025-10-05, 07:58
Medlem
Citat:

Tänkte skriva såhär:

En kvinna kan inte sätta en man på plats om han är en riktig man. Enkel logik. Kanske är du för blödig. Eller för lättlurad. Men verkar som han kommer undan med sitt beteende. Och självklart har du inget eget ansvar i att du hamnat i denna situationen. Moderna kvinnor hatar ansvar och ska sen skylla ifrån sig på ett internetforum.

Du skulle ha markerat tidigare. Nu går du inte och ta på allvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in