2025-10-05, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Ja

Men vad fan har du inte dumpat honom? Han är ingen bra kille, du kan få bättre!
Citera
2025-10-05, 03:07
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Jag skickade det här till honom ikväll: Om du lämnar nu så behöver du aldrig komma tillbaka igen. Då kommer du aldrig nånsin igen få nån mer bild eller nånting från mig. Det är ditt val gör vad du vill.

Han har inte läst eller svarat än.

Ju mer du håller på med detta så kommer du också att vara upptagen med tankar om detta. Försök att hitta på något annat, umgås med någon vän eller dina föräldrar för att tänka på annat.

I vilket fall så försök att komma på hur du kan bryta med honom. Det är ju inget bra för dig med den killen.

Du vill väl ha en kille som värderar dig mer än om han får bilder på dig eller inte?
Citera
2025-10-05, 03:41
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Har blivit sårad så många gånger tidigare av andra män genom åren så vad spelar det för roll om jag blir sårad en gång till ? Mitt självförtroende är redan förstört för längesen iaf

Du behöver jobba på dig själv och inte söka bekräftelse eller att "bli hel" genom någon annan
Citera
2025-10-05, 04:57
Medlem
Citat:
Jag skickade det här till honom ikväll: Om du lämnar nu så behöver du aldrig komma tillbaka igen. Då kommer du aldrig nånsin igen få nån mer bild eller nånting från mig. Det är ditt val gör vad du vill.

Han har inte läst eller svarat än.
Är du inte troll så är du en skadlig brud som förföljer . Vilket jävla beteende du har. Tycker du att han beter sig illa? Se över ditt eget beteende ev sluta trolla!
Citera
2025-10-05, 05:06
Avstängd
BOMB-CPs avatar
Bra där sätt ner foten, inga fler bilder nånsin!
Citera
2025-10-05, 05:20
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Hej! Kan jag skriva såhär till en kille som har kommit och gått in och ut i mitt liv flera gånger och hört av sig till mig för att söka tröst och uppmärksamhet när han har varit ledsen och kåt jag orkar inte att han håller på såhär längre jag gillar honom jättemycket men när han gör som han gör så gör han mig väldigt ledsen.

Tänkte skriva såhär:

Om du lämnar nu så behöver du aldrig komma tillbaka igen. Då kommer du aldrig nånsin igen få nån mer bild eller nånting från mig.
Han vet att han kan göra så för att DU har tillåtit det. Frågan är väl mera om du själv kommer hålla det eller inte..

Actions speaks louder than words.
Citera
2025-10-05, 05:40
Medlem
Citat:
Hej! Kan jag skriva såhär till en kille som har kommit och gått in och ut i mitt liv flera gånger och hört av sig till mig för att söka tröst och uppmärksamhet när han har varit ledsen och kåt jag orkar inte att han håller på såhär längre jag gillar honom jättemycket men när han gör som han gör så gör han mig väldigt ledsen.

Tänkte skriva såhär:

Om du lämnar nu så behöver du aldrig komma tillbaka igen. Då kommer du aldrig nånsin igen få nån mer bild eller nånting från mig.

Skriv istället:

"Jag är trött på ditt velande. Så nu är det slut med det. Slut mellan oss. Vi ses inget mer. Ha ett fint liv. Det tänker jag ha. Adjö!".

Då markerar du verkligen. Och tar tillbaka ditt självförtroende, som han har lekt med. Sedan: noll kontakt. Blockera honom överallt.
Senast redigerad av TomatKungen 2025-10-05 kl. 05:45.
Citera
2025-10-05, 05:43
Medlem
Skicka inget mer till honom - för när han inte svarar så skapar han ett större hål och saknad inom dig.

I övrigt: Förväxla inte känslan med att bli kränkt med kärlek. Bara för att det känns mycket så är det inte kärlek. Tänk på det. Bli stolt över dig själv och sluta agera på honom. Ignorera
Citera
2025-10-05, 05:53
Avstängd
BOMB-CPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Han vet att han kan göra så för att DU har tillåtit det. Frågan är väl mera om du själv kommer hålla det eller inte..

Actions speaks louder than words.

Kan du skriva på svenska för jag kan inte läsa engelska.
Citera
2025-10-05, 06:08
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOMB-CP
Kan du skriva på svenska för jag kan inte läsa engelska.
Handlingar vs ord.
Citera
2025-10-05, 06:10
Avstängd
BOMB-CPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Handlingar vs ord.
Va?
Citera
2025-10-05, 06:15
Medlem