Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Jag har inte frågat varför de sminkar och klär sig som de gör. Det är deras ensak. När jag skrev att jag hade queera i bekantskapskretsen var det inte folk som jobbar på samma arbetsplats som jag jag avsåg.
Och dessa arbetskollegor är alltså straighta cismän? De flesta arbetsplatser har förbud för smink och alternativmode på cismän och ni feminister ser inget problem med det eftersom ni hävdar att män enbart har fördelar
Ni ignorerar medvetet den högre sociala friheten för kvinnor när ni hävdar att män har alla fördelar
Hög inkomst för män kräver stel slips med kostym livsstil en livsstil jag inte vill ha, är då hellre fattig
Valfri influencer är mer privilegierad än Donald Trump då Donald Trump lever funktionalististiskt slips med kostym liv och influencern är i en ständig feberdröm med konstant exstas över att få vara sig själv dygnet runt och samtidigt kunna resa jämt och ständigt
Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Jag upplever inte att jag har en rörelse.
Feminism är en politisk rörelse precis som alla andra
Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Jag bryr mig inte om folks val av badkläder.
Snygg efterhandskonstruktion, hade en far burit string i sälslkap med sitt barn så hade du sett det som olämpligt och perverst, något jag är benägen att hålla med om, men jag gör inte skillnad på när morsor bär string med sina barn