2025-10-04, 01:03
Medlem
Hej,
Ja, känner ni till någon sådan? Eller någon privatperson som är duktig? Detta gäller en Puch.
Citera
2025-10-04, 01:06
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av struva
Hej,
Ja, känner ni till någon sådan? Eller någon privatperson som är duktig? Detta gäller en Puch.

Kolla med lugnet, dom brukar ha koll på de mesta grymma mopparna.
Citera
2025-10-04, 06:28
Moderator
Rassas avatar
Citat:
Hej,

Mcteam1:

https://mcteam1.se/

Dom kan alla märken. Dom har alltid mycket att göra dock, så det kan ta tid innan dom hinner hjälpa till.

Lugnets MC är lite stroppiga om man kommer dit med annat än Honda, Yamaha och deras övriga märken.

Bergmans Motor kan vara ett alternativ också, trevlig personal, och det borde inte vara några problem för dom att fixa en Puch.
Citera
2025-10-04, 14:48
Medlem
Jag känner till dessa verkstäder, men är tveksam till att dom vill skruva på ett urtidsdjur som min Puch -82.
Tack för svaren iaf!
Citera
2025-10-04, 19:43
Moderator
Rassas avatar
Citat:
Jag känner till dessa verkstäder, men är tveksam till att dom vill skruva på ett urtidsdjur som min Puch -82.
Tack för svaren iaf!

Tja, du kan ju fråga dom i alla fall? Henrik på Mcteam1 plockade isär förgasarna på min Honda 600 cc i molekyler och gjorde rent dom på en dag. Skulle lätt anlita dom för vilket jobb som helst gällande moppe eller MC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in