Simma lugnt. Sitt ner i båten när det blåser. Det var problem i går men sen gick det med old före. Idag fungerar allt som vanligt. Någon extra faktura har jag inte fått ännu ivf.
Simma lugnt. Sitt ner i båten när det blåser. Det var problem i går men sen gick det med old före. Idag fungerar allt som vanligt. Någon extra faktura har jag inte fått ännu ivf.
Nej, allt fungerar inte som vanligt ännu. Förmodligen är man tvungen att uppgradera konto för konto så att det kommer att ta ytterligare tid.
Finns det någon information någonstans om vad som egentligen gick snett?
På tel 90200 upplyser man om att det kan ta ytterligare några dagar innan allt är fixat. Resultatet blir nog en helt oanvändbar ny hemsida för webmail om jag känner Telia rätt. Bara att hoppas att den gamla finns kvar parallellt under överskådlig framtid.
Ny variant i mitt outlookprogram. I går fick jag post, men kunde inte skicka. Nu får jag ingen post, men kommer upp en ruta att spara mailinlösenord, som är förifyllt osynligt. Står sen att det är fel.
På en annan dator får vi post. Väntar med att försöka skicka. Webmailsidan fortfarande samma säkerhetsproblem.
Det är märkligt att det inte finns någon officiell information om problemet på Telias Webb.
Alla kan ju inte sitta i tfn kö på 90200...
Jag har varit utan mail i flera dagar och det börjar bli lite jobbigt.
Det är märkligt att det inte finns någon officiell information om problemet på Telias Webb.
Alla kan ju inte sitta i tfn kö på 90200...
Jag har varit utan mail i flera dagar och det börjar bli lite jobbigt.
Fungerar inte url-n old-webmail.telia.com heller? Det har det gjort för mig hela tiden även om det varit lite "trögt" av och till.
Edit. När jag testar nu har dom djä.....na lagt in den nya designen av webmail där. Jag vill ju ha den gamla designen av sidan.
Senast redigerad av Challe321 2025-10-05 kl. 18:44.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!