2025-10-04, 16:28
Medlem
ErichvonStalheins avatar
Jag är Telia kund men den vanliga weblänken ger en 404.
Försöker jag på skriva in webmail.telia.com i webläsaren så är det fel inloggning...

Jag har inte provat med inloggning via mail klient.

Ingen info på Telias hemsida..
Citera
2025-10-04, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Är du kund hos telia, mobil eller bredband?
Ja bredband hos Telia. Funkade att skicka 1 okt, men inte sen i går kväll.
Citera
2025-10-04, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErichvonStalhein
Jag är Telia kund men den vanliga weblänken ger en 404.
Försöker jag på skriva in webmail.telia.com i webläsaren så är det fel inloggning...

Jag har inte provat med inloggning via mail klient.

Ingen info på Telias hemsida..
Telia kommenterar litet på sin faceboksida. Många adresser att flytta över. Pågår.
Citera
2025-10-04, 19:13
Medlem
Simma lugnt. Sitt ner i båten när det blåser. Det var problem i går men sen gick det med old före. Idag fungerar allt som vanligt. Någon extra faktura har jag inte fått ännu ivf.
Citera
2025-10-05, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Simma lugnt. Sitt ner i båten när det blåser. Det var problem i går men sen gick det med old före. Idag fungerar allt som vanligt. Någon extra faktura har jag inte fått ännu ivf.

Nej, allt fungerar inte som vanligt ännu. Förmodligen är man tvungen att uppgradera konto för konto så att det kommer att ta ytterligare tid.

Finns det någon information någonstans om vad som egentligen gick snett?
Citera
2025-10-05, 09:26
Medlem
ErichvonStalheins avatar
Problemen kvarstår här hos mig...
Citera
2025-10-05, 11:43
Medlem
Citat:
Problemen kvarstår här hos mig...

På tel 90200 upplyser man om att det kan ta ytterligare några dagar innan allt är fixat. Resultatet blir nog en helt oanvändbar ny hemsida för webmail om jag känner Telia rätt. Bara att hoppas att den gamla finns kvar parallellt under överskådlig framtid.
Citera
2025-10-05, 12:25
Medlem
Ny variant i mitt outlookprogram. I går fick jag post, men kunde inte skicka. Nu får jag ingen post, men kommer upp en ruta att spara mailinlösenord, som är förifyllt osynligt. Står sen att det är fel.
På en annan dator får vi post. Väntar med att försöka skicka. Webmailsidan fortfarande samma säkerhetsproblem.
Citera
2025-10-05, 18:25
Medlem
ErichvonStalheins avatar
Det är märkligt att det inte finns någon officiell information om problemet på Telias Webb.
Alla kan ju inte sitta i tfn kö på 90200...
Jag har varit utan mail i flera dagar och det börjar bli lite jobbigt.
Citera
2025-10-05, 18:40
Medlem
Citat:
Det är märkligt att det inte finns någon officiell information om problemet på Telias Webb.
Alla kan ju inte sitta i tfn kö på 90200...
Jag har varit utan mail i flera dagar och det börjar bli lite jobbigt.

Fungerar inte url-n old-webmail.telia.com heller? Det har det gjort för mig hela tiden även om det varit lite "trögt" av och till.

Edit. När jag testar nu har dom djä.....na lagt in den nya designen av webmail där. Jag vill ju ha den gamla designen av sidan.
Senast redigerad av Challe321 2025-10-05 kl. 18:44.
Citera
2025-10-05, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Fungerar inte url-n old-webmail.telia.com heller? Det har det gjort för mig hela tiden även om det varit lite "trögt" av och till.

Edit. När jag testar nu har dom djä.....na lagt in den nya designen av webmail där. Jag vill ju ha den gamla designen av sidan.
Samma säkerhetsrisk där för mig. Telia skrev om att rensa cache, men den adressen har jag aldrig varit på.
Citera
2025-10-05, 18:57
Medlem
ErichvonStalheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321

Nej, jag får:
Inloggningsinformationen är felaktig. Kontrollera inloggningsinformationen och försök igen.

Provat flera gånger men funkar ej..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in