• 1
  • 2
2025-10-02, 17:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Har man det behovet får man träffa nån annan. Är väl min syn på det.

Ptja, det verkar ju som att hennes kille gör likadant med henne så på så sätt är de väl perfekta för varandra.
Citera
2025-10-02, 18:28
Medlem
HomoDeuss avatar
Självklart gör jag det. Och frugan "spårar" mig. Alla i familjen spårar varandra. Vilket är självklart att man gör om man älskar varandra och behöver få veta var någon befinner sig om något händer.
Citera
2025-10-02, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Självklart gör jag det. Och frugan "spårar" mig. Alla i familjen spårar varandra. Vilket är självklart att man gör om man älskar varandra och behöver få veta var någon befinner sig om något händer.
Håller med till 100%. Har till och med Hitta iPhone på för mina närmaste vänner. Så extremt skönt, framförallt när man är i en ny stad eller på fyllan för att slippa den långa processen av att hitta någon som tappat bort sig
Citera
2025-10-03, 00:59
Moderator
Neksnors avatar
Att konstant dela min plats med andra verkar onödigt. Men i vissa fall har jag slagit på tillfällig platsdelning i samband med något "event", exempelvis till övriga sällskapet på ett nöjesfält.
Citera
2025-10-03, 01:08
Medlem
Matadhamsters avatar
Jag kan inte se något märkligt med att man ser var ens partner är. Dock så dejtade jag en snubbe som ville att vi skulle dela plats med varandra och slog av det av det skälet att jag faktiskt undrade vad han egentligen hade för behov av att veta var jag var oavbrutet. Nu är jag en riktig tråkig jäkel som inte rör mig mycket överhuvudtaget men en varningsklocka ringde där iallafall.
Citera
2025-10-03, 08:16
Medlem
Knucklehugss avatar
Finns inget behov. Är jag på affären så säger jag att jag är på affären. Har funkat i hundratals år för princip alla människor i världen att samtala med varandra. Har hon problem att lita på mig, så får hon söka sig en ny man.
Citera
2025-10-11, 15:31
Medlem
MrFox2000s avatar
Jag fattar inte hur vissa människor kan acceptera något så förnedrande så lätt. Att vilja spåra sin partner dygnet runt visar att man har något allvarligt fel i huvet. Jag tycker inte ens det är försvarbart att spåra sina barn på detta vis, skulle aldrig tvinga på mina egna detta. Och det är inte BARA din partner som ser, Big data följer också varje steg du tar. Ha en telefon med ett fritt operativsystem och stäng av dess GPS.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in