2026-04-28, 20:29
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Nej?

Du kommer från ett klan samhälle med inavlade och understimulerade äckel människor håller på och gifter sig med barn för att dom kan inte få kvinnor på några andra sätt än att köpa dom och våldtäkt. Och du tror att du är värd att få ha nån åsikt?

Ett barn är en för-pubertal person.

Du skrev nyss att du inte är attraherad till unga kvinnor. Det vill säga du lider av mentala problem. Så det är inte direkt så att dina åsikter har något värde i sådana fall.
Citera
2026-04-28, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Du skrev nyss att du inte är attraherad till unga kvinnor. Det vill säga du lider av mentala problem. Så det är inte direkt så att dina åsikter har något värde i sådana fall.

Nejmen oj, har normala människors åsikter inget värde för någon liten mongo pedofil?

Åh, gud så jobbigt...!
Citera
2026-04-28, 20:35
Medlem
Styrkelyftares avatar
Ingen anständig kvinna solar topless nuförtiden.

Om min flickvän hade solat topless så hade hon inte varit min flickvän längre.
Citera
2026-04-28, 20:56
Medlem
Citat:
Kvinnor i genomsnitt går in i puberteten vid 10 års ålder. Så inte så vanligt med utvecklade bröst vid 10 års ålder. Däremot är det desto vanligare vid 12-14 års ålder.

Titta på denna 14 år gamla kvinnan som exempel

https://www.tiktok.com/@giuliatoffolii/video/7583716871745178902

Hon var 14 år gammal i videon. Det är uppenbart att män hade blivit attraherade till henne om hon hade varit topless eller naken framför män.

Och titta i kommentarsfältet i videon. Du ser hur många män som helst som blir galna över henne och kommenterar hur het och attraktiv hon är. Många är också chockade att hon är 14 år gammal för man har blivit hjärntvättade till att tro att 14 åringar är barn. Hade man inte vetat hennes ålder hade man sett henne som vuxen kvinna.
Men är det ok för dig om en 10åring har bröst och kurvor?
När jag gick i lågstadiet fanns det en tjej som redan då hade rätt stora bröst. Är det då ok fritt fram för äldre män?
Och vad andra pedofiler kommenterar och att du att maniskt söker efter barn är oroväckande.
Skaffa dig en kvinna ffs eller åk hem!
Citera
2026-04-28, 21:13
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Problemet är ju att din kvinna är ju din kvinna. Du vill inte att andra män ska bli intresserade av henne, i synnerhet inte sexuellt upphetsade av henne. Det förstår du väl?

Om jag har en 20 år gammal flickvän med stora och fina bröst, och hon ligger på rygg i stranden och bär på en bikini som klart täcker brösten och jag går och köper glass någonstans så lär ingenting speciellt hända under tiden.

Om hon är topless är det en stor chans att män kommer bli sexuellt upphetsade och komma fram till henne och fråga henne och säga till henne att man är intresserad av henne. Detta är bara ett exempel. Du mer eller mindre visar upp din kvinna för alla män på stranden på detta sättet, något du som man INTE borde göra.

Förstår inte varför detta ens behöver förklaras.
Du behöver inte förklara. Men jag håller inte med. Tycker det är lite larvigt att tänka så där. Osäkert..
Citera
2026-04-28, 21:15
Medlem
Citat:
Ett barn är en för-pubertal person.

Du skriver om unga kvinnor från 12, kanske under det!
Du har mentala problem, du har väl möjligtvis några pedofilbröder på din sida om ens det.
Citera
2026-04-28, 21:20
Medlem
Nej. Finns ingen annan anledning till att sola topless än att visa upp sig och locka till sig kuk i musen. Damer med sådana ambitioner ingår man självklart inte en seriös relation med.
Ni män som ligger brevid medans era damer annonserar sig själv i den soliga köttmarknaden till extrapris är cucks. Skärp er.
Citera
2026-04-28, 21:41
Medlem
Solar folk topless på svenska stränder nuförtiden? Var? Inte sett.

För några decennier sedan var det självklart. Man blev sur för att man var tvungen köpa både över- och underdel, ingen använde ändå överdelen. Men nu? Inte sett på väldigt många somrar.

Hursomhelst bestämmer den som har brösten det.
Solar iofs aldrig men man behöver ju några minuter att torka till. För bada måste man.
Citera
2026-04-28, 21:54
Avslutad
Citat:
Detta har inget med religion att göra. Skärp till dig nu.

Män är sexuellt attraherade till kvinnors bröst. Män blir sexuellt upphetsade av kvinnors bröst. Sluta bete dig som att du är 12 år gammal nu.

Ser du som man en kvinnas bröst så ökar det chansen att du kommer vilja ha sex med henne. Det gör dig sexuellt upphetsat. Det är en del av människans natur. Det har med biologi att göra, inte religion.

Män blir inte sexuellt upphetsade av att se en kvinnas hår, så ditt argument är barnsligt här.

Verkligen, skärp till dig nu.

Vad jag förstår så menar du att det är bara kroppen en man blir sexuellt attraherad av? Och endast unga kvinno-/tjejkroppar? Betyder det att om du skulle ha en dotter som utvecklat bröst osv, så skulle du vara sexuellt attraherad av henne? Eller är det något annat som då har betydelse för din sexuella attraktions vara eller icke vara?
Citera
2026-04-28, 22:35
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Solar folk topless på svenska stränder nuförtiden? Var? Inte sett.

Jag tror det är oerhört ovanligt på "vanliga" stränder de senaste 30 åren.

Citat:
Hursomhelst bestämmer den som har brösten det.

Ja, så kommer det i sig, rent sakligt, alltid att vara, men det betyder ju inte att en partner också kommer finna det vara ett acceptabelt beteende i relation. Det är ju inte ett val i stil om man skall ha en röd eller blå tröja på sig till jobbet. Kvinnors bröst ÄR en extremt sexuell kroppsdel, som alla män inte kommer undgå att sexuellt titta på, så kommer det liksom inte vara "neutralt" för en kvinna att visa upp dem för andra män - om man samtidigt är i ett förhållande.

Jag skulle inte finna det var okej att min kvinna sökte sexuell bekräftelse hos andra män.
Citera
2026-04-28, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Jag tror det är oerhört ovanligt på "vanliga" stränder de senaste 30 åren.

Ja, så kommer det i sig, rent sakligt, alltid att vara, men det betyder ju inte att en partner också kommer finna det vara ett acceptabelt beteende i relation. Det är ju inte ett val i stil om man skall ha en röd eller blå tröja på sig till jobbet. Kvinnors bröst ÄR en extremt sexuell kroppsdel, som alla män inte kommer undgå att sexuellt titta på, så kommer det liksom inte vara "neutralt" för en kvinna att visa upp dem för andra män - om man samtidigt är i ett förhållande.

Jag skulle inte finna det var okej att min kvinna sökte sexuell bekräftelse hos andra män.
Idag hade jag aldrig suttit topless utom bland mina absolut närmaste. Men det var självklart för några decennier sedan. Menar att det är som är "normalt" i en tid är helkonstigt många år senare.

Visar hur tiderna förändras.
Citera
2026-04-28, 22:53
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Idag hade jag aldrig suttit topless utom bland mina absolut närmaste. Men det var självklart för några decennier sedan. Menar att det är som är "normalt" i en tid är helkonstigt många år senare.

Ja, det är ju absolut intressant hur saker och ting ändrar sig. Och som tonåring på 80-talet var det ju i sig oerhört spännande att "gratis" få titta på tjejers bröst. Jag klagade inte då.

Men när det nu är så pass ovanligt så blir det en lite speciell markering att sola topless offentligt. Snarlikt som att vara tjej i en relation och ändå regelbundet lägga ut bilder på sig i djup urringning på Instagram. Visst väljer hon det själv och allt, men det hon väljer är att söka sexuell uppmärksamhet från andra män än den hon har en relation med. Det menar jag inte är ett "eget" val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in