• 2
  • 3
Igår, 13:43
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsenrobban
Tack för feedbacken! Men hur vet du att jag inte runkar? Skulle det lösa problemet från din synvinkel? Relation är ju en annan grej..
Jag sa aldrig att du inte runkar. Läs igen. Vad skulle lösa vilket problem? Vad tolkade du in från mitt inlägg egentligen? Något jag inte ens skrev verkar det som.
Citera
Igår, 14:18
Medlem
Säger du som är 38 och vill träffa en 16 åring...
Citat:
Ursprungligen postat av Staffeara
Har du testat Grindr?
Citera
Igår, 14:19
Medlem
Jag är med på vad du menar, läste lite för fort
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Jag sa aldrig att du inte runkar. Läs igen. Vad skulle lösa vilket problem? Vad tolkade du in från mitt inlägg egentligen? Något jag inte ens skrev verkar det som.
Citera
Igår, 14:58
Medlem
ArtVanderlays avatar
MAJGADD. Du är 21. Det är ingenting! Chill, njut av livet.. jag träffade de än rätte när jag var 29. Nu är jag 44 och livet är bättre nånsin! Gifta, barnfria, lyckliga..
Citera
Igår, 15:12
Medlem
Det är läge att leva nu & göra allt sånt som är svårt att göra under relationer eller när man är gammal och trött.
Citera
Igår, 17:00
Medlem
Även när jag var ung stressade man över att bli av med oskulden, men då pratar jag högstadiet. Men jag har absolut noll minne av att stressa över relationer? Vid 20års åldern kände man sig odödlig, att vara "fast" i en relation var nog inget man varken ville eller stressade över.
Njut av ungdomen, om 30 år du glad de dagar du inte vaknar upp med smärta i någon kroppsdel
Citera
Igår, 17:53
Medlem
Du verkar redan väl medveten om att du kommer sakna något i livet om du inte tar tag i det, självklart borde du ge dig ut i "det okända" och försöka få till det med tjejer , ingen vill ha en oskuld
Citera
Igår, 19:03
Medlem
Skaffa en bra tjej medans du är ung. Är nästan för sent när du passerat 20.
Citera
Igår, 21:34
Medlem
Dishys avatar
Ålder 21-28 ungefär är till för att absolut inte ha seriösa förhållanden. Sen när du är 45 och varit ihop med din älskade partner i 15 år så vet du med säkerhet att ligga runt är skräp jämfört med det men om du inte legat runt så kommer du inte att veta det utan kommer undra.
Citera
Igår, 21:39
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Ja, det är väldigt dum att stressa. 2 saker ska man aldrig stressa med

1. Kärlek
2. Minns inte den andra 😅

2. Är en god måltid. Mat ska göras ordentligt och inte stressade fram. Mat som man gör i all hast blir inte god.

On topic. Kärlek ska verkligen inte stressas fram. TS är ung och kärleken kommer att komma. Det är inget att vara stressad över.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in