2025-09-29, 03:32
Medlem
Ni vet att de flesta program kostar pengar nuförtiden att chatta med, vissa funktioner kostar en del både teams eller facebook börjar nu kosta pengar.

Innan använde folk sig av MSN messenger, och det finns en tjänst som använder sig av msn fortfarande och den heter https://escargot.chat/, varför gör man inte denna tjänsten mer aktiv? Den är helt gratis och mer användare kan ju använda den, den fungerar precis som msn messenger och duger perfekt till att chatta med.

Escargot.chat är inte så dåligt, och borde användas i framtiden, då den är helt gratis ju.
Citera
2025-09-29, 03:49
Medlem
kalkryggars avatar
Whatsapp är ju helt gratis. Den är också mycket väl använd. Alla har den typ.

Fast chatten på facebook kostar väl inte pengar att använda? Var får du det ifrån?
Citera
2025-09-29, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Whatsapp är ju helt gratis. Den är också mycket väl använd. Alla har den typ.

Fast chatten på facebook kostar väl inte pengar att använda? Var får du det ifrån?

Whatsapp verkar ju bra, men msn har bättre userinterface, kanske någon uppfinner en kombination av både och i framtiden.

Facebook kostar om man inte accepterar deras annonser, meta vill ta betalt nuförtiden.
Citera
2025-09-29, 08:05
Medlem
Bidens avatar
Använd Telegram eller Signal, helst Signal, och för mejl Protonmail.
Citera
2025-09-29, 08:13
Medlem
triptykens avatar
Min dröm är att alla ska återgå till XMPP som nu kan vara e2ee och samtidigt är ett öppet protokoll så folk kan använda vadfan dom vill för att prata med varandra.
Citera
2025-09-29, 08:54
Medlem
67arigGubbes avatar
Är du med på cool people listan eller varför göra reklam för en piss-app när alla du nämner är gratis?
Facebook gratis, teams gratis. Finns massa mer
Citera
2025-09-29, 09:08
Avstängd
Klandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Är du med på cool people listan eller varför göra reklam för en piss-app när alla du nämner är gratis?
Facebook gratis, teams gratis. Finns massa mer

Sett till språkbruket och resonemangen skulle jag gissa på att det är ett barn som skrivit TS.

"Den är helt gratis ju"
Citera
2025-09-29, 14:52
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PearBear
Whatsapp verkar ju bra, men msn har bättre userinterface, kanske någon uppfinner en kombination av både och i framtiden.

Nä whatsapp har mycket bättre "userinterface". MSN är bedrövligt dåligt faktiskt.

Citat:
Facebook kostar om man inte accepterar deras annonser, meta vill ta betalt nuförtiden.

Det är ju samma som med Flashback. Du måste acceptera deras annonser. Om du nu då accepterar annonser så är det helt gratis att använda Facebook chatten. Men det är ju mer en intern chat på deras sida. Så Whatsapp är klart mycket bättre.

MSN ser ju ut som något från 90-talet. Wtf!
Citera
2025-09-30, 09:15
Medlem
Pelle-Roevs avatar
Citat:
Ni vet att de flesta program kostar pengar nuförtiden att chatta med, vissa funktioner kostar en del både teams eller facebook börjar nu kosta pengar.

Vad menar du? Vilka chatprogram kostar pengar? Inget av de jag använder kostar ett öre att använda!
Citera
2025-09-30, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle-Roev
Vad menar du? Vilka chatprogram kostar pengar? Inget av de jag använder kostar ett öre att använda!

Vilka använder du? Jag vill gärna veta. Är de bra så kanske jag använder dom också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in