2026-08-28, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoacream
Äeeh fyfan va segt, hoppas de löser sig och dom släpper det! vet inte hur det funkar om dom tog de när de fortfarande va lagliga, de borde ju inte va straffbart för just innehav. Blev du bara av med dina vapes elr tog dom UP också?
Hade en polare t mig torska för ett tag sen men han fick hem sina THCA vapes igen för dom va lagliga dock fick han inte tillbaka sina THCA buds av ngn anledning...
Dom tog massa grejer från mig, även ertappad aktivt brukande (dvs direkt olagligt) och även UP. Så blir åtminstone fälld för bruket.
Citera
2026-08-29, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoacream
Äeeh fyfan va segt, hoppas de löser sig och dom släpper det! vet inte hur det funkar om dom tog de när de fortfarande va lagliga, de borde ju inte va straffbart för just innehav. Blev du bara av med dina vapes elr tog dom UP också?
Hade en polare t mig torska för ett tag sen men han fick hem sina THCA vapes igen för dom va lagliga dock fick han inte tillbaka sina THCA buds av ngn anledning...

Kaaaanske för att dom innehöll olagligheter och livsfarliga ämnen som pinaca? Ofta krävs det just djupanalys för upptäcka. Spice är ju faktiskt olagligt, som tur är då många dog av det och andra fått men för livet....
Citera
2026-09-10, 15:17
Medlem
Bluebeast72s avatar
Rek verkligen Magic Sauce 3.0. Skönt rus o mkt bra effekt. Välmående o sitter i länge, kvalitet vape med mkt goda smaker.

Gjord på lagliga cannabinoider med eget recept av tillverkaren. Värdig i ersättning mot thca gärna ihop med CB9.

Rymdkram #visomälskarcannabinoider#
Citera
2026-09-11, 02:49
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Rek verkligen Magic Sauce 3.0. Skönt rus o mkt bra effekt. Välmående o sitter i länge, kvalitet vape med mkt goda smaker.

Gjord på lagliga cannabinoider med eget recept av tillverkaren. Värdig i ersättning mot thca gärna ihop med CB9.

Rymdkram #visomälskarcannabinoider#
Testat Nano11? Jag kombinera med Magic Sauce 3.0 och fan vad skum man blev. Tycker bättre om Nano11 eftersom det var ett så skruvat rus. Tänkte testa blanda med riktigt weed nästa gång jag handlar. Jag väntar fortfarande på deras 10ml e-liquid.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in