Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-09-09, 13:59
  #13
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
astalavista har ju en jävla massa skräp på sin sida, sen måste man gå in på nya sidor hela tiden som också har massa skräp på sin sida.
Till trådskaparen, du kan använda vilken serienummersida som hälst utan att få virus eller annan skit så länge du använder firefox.
Använd sökmotorn astalavista.ms istället. Den är clean och pekar inte mot en massa sk-tsidor, och popup-dravel.
Citera
2006-09-09, 15:23
  #14
Medlem
frosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr_fish
Vad menar du? IE är den osäkraste, dåligaste, slöaste och fulaste webbläsare som finns att få tag på!

Nu blev det lite fel här ska du se. Mr Fish, du skrev som rubrik att serials.ws hade virus, senare att FF var bra. Jag motsäger mig påståendet om serials.ws men självklart så använder jag Firefox. Ber så hemskt mycket om ursäkt om detta skapade förvirring.
FF for president!
Citera
2006-09-10, 10:55
  #15
Avstängd
Spaceframes avatar
Haha nej serial.ws är trojaner m.m. fick en trojan när jag gick in på den sidan. kanske ni inte har tillräckligt bra virus program om ni inte märkt dt.
Citera
2006-09-10, 15:05
  #16
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaceframe
Haha nej serial.ws är trojaner m.m. fick en trojan när jag gick in på den sidan. kanske ni inte har tillräckligt bra virus program om ni inte märkt dt.
eller är det man har om man inte får virus och trojaner (antivirusprogram that is)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback