Citat:
Ursprungligen postat av
EttTillKonto2
Hahaha, moralpolisen Rashid Farivar går till motangrepp. "Jag var rädd. Jag var chockad." påstår han.
SD-topp fotade och spred bild på mamma med palestinasjal
– Jag kom ut från lokalerna där jag hämtade mitt barn och plötsligt står en person där med en palestinasjal. Det är en symbol för extremism, man blir chockad och rädd, säger Rashid Farivar.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...ockad-och-radd
Så "rädd och chockad" blev han att han smygfotade kvinnan och spred bilden på Twitter.

Det är väl klart att man blir rädd när det står såna som medvetet visar upp att de stödjer terrorism och terroister. Min kompis gamla mamma berättade att det var någon i ett köpcentrum för några år sen som ropade Alla-akbar. Det visade sig att det var en svensk tonåring som skämtade. Men flera hade sprungit ut från köpcentrumet och morsan kröp ihop i ett hörn med några andra.
Polisen kom och fick köra iväg med grabben och morsan säger att hon fortfarande inte helt kommit över händelsen.
Givetvis blir varje normalt fungerande människa rädd för terrorism och speciellt den muslimska terrorismen när vi vet hur onda muslimer kan vara.
Så att han blev rädd visar bara att han är en normalt fungerande och frisk människa. Det är väl bra?