Dock är vi stort behov av en målskytt i detta lag.
Jag har inte hängt med gällande Rögles lag till den här säsongen. Vilka sk målskyttar har laget tappat, eller var det svagt på den fronten redan förra säsongen?
Jag har inte hängt med gällande Rögles lag till den här säsongen. Vilka sk målskyttar har laget tappat, eller var det svagt på den fronten redan förra säsongen?
Va svagt med såna redan förra säsongen med glad hockey ala Hansson. Everberg hade mest på 13 mål. Och då spelade han ''bara'' 44 matcher. Dick spela alla matcher i grundserien och gjorde 9....
Bra match mot Växjö i LA. FBK skapade mycket. Tror jag räknade till 6 träffar i målramen för FBK. Växjö spelade som Växjö gör. Gjorde det bra. Ett mål i boxplay. Med "tur" och bättre skärpa hade FBK tagit hem detta. Men det är målen som räknas. Är inte allt för ledsen. Dessutom en hel del spelare i FBK som inte kom upp i standard, var osynliga. Så summa summarum. Två bra lag med i toppen där bortalaget får njuta av bussresan hem.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!