2025-09-27, 09:22
Som vissa vet, så går det att köpa unika grejor och sälja på tradera, vad tycker ni andra om detta?

Vad tycker ni om köpskyddet och har ni fått alla varor dom levererat? Vilket jag har fått hela tiden.

Tradera är bra för vissa grejor som kanske inte går att hitta i affären, på enkelt sätt så duger tradera till vissa köp av produkter.

Bör tradera expandera sin verksamhet och hur tycker ni om deras sajt?
2025-09-27, 09:49
Medlem
GilGrissom82s avatar
I den här tråden finns en hel del om Traderas köpskydd och olika synpunkter både på köpskyddet och annat kring Tradera:

(FB) Ebay och Tradera (Sammanfogad)
2025-09-27, 12:22
Medlem
Jag tycker tradera är jättebra, men sajten behöver inte mer uppmärksamhet eftersom klientelet som har förstört Blocket, Marketplace och andra köp-och-sälj forum/sajter då riskerar att hitta dit.

Ledtråd: wallah funkar mikket bra bror jag svär kompispris län på gud
2025-09-27, 15:34
Medlem
0.1s avatar
Det påtvingade köpskyddet är bajs men hörde att det eventuellt skulle vara frivilligt igen. Skyddet är dessutom värdelöst då man ombeds göra upp med säljaren själv trots att man har köpskydd.
2025-09-27, 15:36
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Det påtvingade köpskyddet är bajs men hörde att det eventuellt skulle vara frivilligt igen. Skyddet är dessutom värdelöst då man ombeds göra upp med säljaren själv trots att man har köpskydd.

Finns ju jag litar på säljaren :
2025-09-30, 11:40
Moderator
Ruskigbusss avatar
Finns redan ett par trådar om detta.

Tråd låst.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem