2025-09-25, 07:45
Medlem
jewandthejewss avatar
Jäklar vilken crash out, illavarslande att inte kunna lägga band på sina känslor vid minsta motgång. Hon kan ju vara farligt impulsiv bland oss andra om hon är villig att bete sig på det här sättet i tv! SVT får nog göra en omvärdering med placering av tjänst och kanske erbjuda samtalsstöd?
Citera
2025-09-25, 07:54
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewandthejews
Jäklar vilken crash out, illavarslande att inte kunna lägga band på sina känslor vid minsta motgång. Hon kan ju vara farligt impulsiv bland oss andra om hon är villig att bete sig på det här sättet i tv! SVT får nog göra en omvärdering med placering av tjänst och kanske erbjuda samtalsstöd?
Du överdriver, hon är en produkt av en digital generation och dom är otåliga och allt skall gå snabbt. Men hon kanske är äldre än man tror, vad är hennes ålder? Shit så snygg hon är...
Citera
2025-09-25, 07:59
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Du överdriver, hon är en produkt av en digital generation och dom är otåliga och allt skall gå snabbt. Men hon kanske är äldre än man tror, vad är hennes ålder? Shit så snygg hon är...
Hon är 49 år och bor ensam i villa med två fräscha bilar.
Kan det vara ett kap för dig?

OBServera att rubriken är FEL!
Det är ingen direktsändning. Nyheter är förinspelade!
Citera
2025-09-25, 07:59
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reglerna
Sarah Sidibé blir frustrerad . Klippet: https://www.youtube.com/shorts/cH7HlduVsxI
Hon uttalade det ju iallafall rätt. Har hört bra mycket värre! Men det är ändå märkligt att hon väljer att säga det på jobbet…

Men vad kommer detta ifrån? Skulle kännas väldigt märkligt att säga ”knull” varje gång man blir frustrerad. Men jag antar att det är ett steg närmare idiocrazy för varje år som går. Welcome to Costco I love you!
Citera
2025-09-25, 08:01
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
"Fuck" ett modern kraftuttryck, skulle inte KG Bergström eller Claes Elfsberg ha sagt då förtsås, men det ligger i tiden. "Fuck" lite släkt med "shit" eller "motherfucker".. Inget fel, heja Sarah!
Föressten vilken puddig

Tycker du vi går i rätt riktning? Är det så du vill tolkas? Knull också!
Citera
2025-09-25, 08:01
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Hon är 49 år och bor ensam i villa med två fräscha bilar.
Kan det vara ett kap för dig?

OBServera att rubriken är FEL!
Det är ingen direktsändning. Nyheter är förinspelade!
En gubbe som jag kan få chansen att gifta mig rikt. Hon är ju vansinnigt läcker. Jag tittar aldrig på SVT men de få ggr jag har kollat in bla nyheterna så kan jag kontatera att man har inversterat i snygga kvinnor på senare tid, massor av skitsnygga godbitar, utom Hiba Daniel,,

Inte direksändning? Nä, då ville man alltså ha med detta, man vill visa att programledare är en människa sm alla oss andra. Gott så!
Citera
2025-09-25, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Hon sa ju BÅDA!
Det intressantaste är att nyhetssändningar är FÖRINSPELADE!!
De råkade att sända fel inspelning.
Haha. Dubbelt kul att de lyckades sända fel inspelning.
Citera
2025-09-25, 08:03
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Tycker du vi går i rätt riktning? Är det så du vill tolkas? Knull också!
Nej visst, man kan väl kräva mer av en programledare i statlig tjänst, men detta var ju inte ens direktsänt vad jag fattat.
Citera
2025-09-25, 08:04
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
I USA har det ju typ vart nästan olagligt att inte hylla dålig negerrapp senaste 40 åren, man ser verkligen har det påverkat hela samhället. Alla amerikaner säger nu fucking 1-2 ggr i varje mening, ja det låter totalt efterblivet, ett annat ord de säger numera, BRO konstant i varje mening, även när de säger/skriver något till en kvinna.

Vore väldigt skönt att slippa höra det här efterblivna tugget i Sverigestan, vet att det nog är för mycket begärt bland de efterblivna här, men iaf.. förstår TS fullt ut.

Något annat lika om inte än mer efterblivet som dom säger i parti och minut är: "you know what iam saying"..
Citera
2025-09-25, 08:11
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Nej visst, man kan väl kräva mer av en programledare i statlig tjänst, men detta var ju inte ens direktsänt vad jag fattat.

"Eyyy, BRORSAN, din lilla moderknullare, förstår du vad jag menar, knulla också!" - Sarah 48år
Citera
2025-09-25, 08:15
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
"Eyyy, BRORSAN, din lilla moderknullare, förstår du vad jag menar, knulla också!" - Sarah 48år

Ja... 48 år hade jag aldrig trott. Hon är ju nästan lika gammal som jag, den lilla snyggingen. Men är hon alltså skåning? Kanske uppväxt i Rosengård med hiphop- och sånt..? Ser ut som en yngre vesrion av Kamala Harris med lite afrikanskt blod.

Come on motherfucker!
Citera
2025-09-25, 08:24
Medlem
najah-al-shammaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Jag är övertygad om att hon är betydligt mer utbildad än den som blir upprörd.

Att bli arg för att datorn krånglar och en svordom skulle vara värre än när ni skjuter och mördar folk i parit och minut incel?

Jag vet inget om din utbildning eller hennes utbildning, eller varför du är upprörd, ser inte heller att det har med tråden att göra. Tråden handlar om Sarah Sidibés frustration. Om hon skjutit någon är knappast heller topic för tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in