2025-09-24, 22:38
Moderator
Dr Kings avatar
6 år efter deras resa genom Ryssland

(FB) Keyyo med Rheborg i Ryssland

möts Keyyo och Rheborg igen. Jag tycker de har en ganska udda personkemi som på något sätt ändå blir lite kul. Sedan kan man inte komma ifrån att Rheborg med åren blir alltmer lik sin karaktär Fredde Schiller från Solsidan också till sättet. Som i början av avsnitt 1 när hans åldersnoja gjorde att han funderade på att köpa en Ferrari.
Senast redigerad av Dr King 2025-09-24 kl. 22:58.
Citera
2025-09-25, 02:16
Medlem
StudiumValors avatar
Lotta och Erik i "noll stjärnor", "Curry med korre" å Mauri och Morberg samt Per Allan Magnus Claësson Uggla med Agnes åkte runt på klotet och tog reda på något viktigt i livet med globala referenser.
Å Felix som störde en ingenjör.
å nu Rheborg och keijo.
Har väl varit okey, men börjar bli lite trött på temat.
Citera
2025-09-25, 02:20
Medlem
Tavastehuss avatar
Alltid skickligt spelat av dessa tvmänniskor att få en bjudresa till Japan på SVT:s bekostnad. Seriöst, åk någon annanstans. Det känns så gjort.
Citera
2025-09-25, 15:49
Medlem
Crapmagics avatar
Jag tänkte direkt vad finns det för enkelriktad erotiska incitament för Rheborg att han vill bilda radarpar med henne igen, och jag fick vatten på min kvarn då första repliken i serien är "Cio Bella" (snygg kvinna på gubbsjuk italienska)
Citera
2025-10-01, 16:45
Medlem
gulspurvs avatar
Har kollat på ett avsnitt nu och håller med tidigare kommentarer i tråden om att temat känns utjatat och redan gjort med Japan. Känner för övrigt inte igen Rheborgs sätt att prata från tidigare program han har medverkat i - det låter lite sluddrigt och oartikulerat?
Citera
2025-10-04, 23:00
Medlem
Crapmagics avatar
Jag har lyckats fånga den elektriska dynamiken mellan Johan & Keyoo i två färska repliker

"Är du homofob?
Nej!!" (Keyoo till Johan)

"Du ser ut som en porrstjärna när du har dom där brillorna,
förlåt men jag säger bara som det är" (Johan till Keyoo)
Citera
2025-10-04, 23:44
Medlem
kl4sseKocks avatar
Kuligt litet program stundtals men också vissa saker drar ut på tiden
Citera
2025-10-05, 18:09
Medlem
Crabbofixs avatar
rheborg är en av sveriges mest osympatiska människor.

vilken mardröm att behöva resa nånstans med honom.

men bra för hans familj, precis som med felix herngren så är dom bara glada att slippa sina skitfarsor.
Citera
2025-10-05, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
6 år efter deras resa genom Ryssland

(FB) Keyyo med Rheborg i Ryssland

möts Keyyo och Rheborg igen. Jag tycker de har en ganska udda personkemi som på något sätt ändå blir lite kul. Sedan kan man inte komma ifrån att Rheborg med åren blir alltmer lik sin karaktär Fredde Schiller från Solsidan också till sättet. Som i början av avsnitt 1 när hans åldersnoja gjorde att han funderade på att köpa en Ferrari.

Som ju absolut inte var "scriptat".
Citera
2025-10-11, 00:49
Medlem
Crapmagics avatar
Varför skulle en blond vit-rysk singel dejta en Japan vore min fråga till Johan, det är en naturlig uppförsbacke på den punkten, klyschigt, naivt, ogenomtänkt, slött hela iden

Hela tiden handlar det om sexuella undertoner eller drömmen om att få vara ihop med Keyoo som Johans förvirrade faderskänslor återkommer till

Skönt att dom lämnar Japan, nu ska Keyyo få dejta en spanjor!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-11 kl. 01:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in