Nu är det inte jag som kommer att genomföra dem så det blir väl mest förhoppningar får jag anta. Överlag är dina påstående eller funderingar lite bisarra. Du verkar tro att vi skall börja öppna någon form av dödsläger där vi skall göra oss av med alla som inte är vita germaner och alla som har samarbetet med svartskallarna skall dö också. Så är det inte. Ingenting kommer att hända med er i den mening.
I någon mening så kommer det inte att hända så mycket direkt. Vårt politiska system är inte direkt byggt för radikala snabba förändringar. Det kommer ta tid. Men allt går att ordna. Det är så att säga inget som händer dagen efter valdagen. IKEA säljer inte dödsläget-kit som enkelt kan skruvas ihop. Det finns ingen Gaskammaren-Ingvar. Även om det gjorde det skulle vi inte köpa det ändå. Hur mycket än vänstern verkar tro det.
I någon mening är det snarast mer oroväckande att inte vara vänster för när vänsteridiotin tar över. Ni verkar inte direkt toleranta höger ut. Vi är alla nazister, fascister och rasister som skall fixas på något sätt. Men som sagt det har inte hänt så mycket ännu.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
1. Hur snart kommer deporteringen av invandrare att börja?
Så snart som möjligt. Bidragskranen stängs av. Tillfälliga uppehållstillstånd förlängs inte. Medborgarskap som givits på felaktiga och falska grunder dras in. Personen ombeds lämna landet. De som fortsätter vägra kommer förr eller senare att fastna i systemet och då deporteras. Först frivillighet, sedan tvång. Tvångsdeporteras du så blir det inte några bidrag för att lämna landet frivilligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
2. Hur kommer den rent praktiskt att gå till?
Enklast är om dessa personer sköter det själva. Om de inte vill eller vägrar så lär det bli deportation, gissningsvis med flyg tillbaka till hemlandet. Nej Sverige är inte deras hemland. Hur mycket det än påstås det från vissa idioter. Du blir inte svensk bara för att du kommer hit och åkt tunnelbana.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
3. Hur kommer ni att jobba för att hitta de som ”går under jorden”?
Det är väldigt få personer som klarar att leva under jorden speciellt länge. Vi har inte ett samhälle där det fungerar. Ingen skola, inga bidrag, ingen sjukvård. Så fort du blir stoppad av en polis eller måste legitimera dig så är du körd. Det kommer inte att gå att ha myndighetskontakt. Att leva svart utan kontakter blir mer eller mindre omöjligt. Även om det finns personer som kommer försöka att hjälpa dem. Får myndigheterna tips antar jag att de kommer att följas upp. Möjligen måste vi leta mer eller mindre aktivt efter vissa personer.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
4. Blandäktenskap/blandsamboförhållanden; vad kommer att ske med dem?
Ingenting. Har du gift dig med någon och lever tillsammans och en av er är en riktig medborgare så är det inga problem.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
5. Hur snart kommer ni att se till att vårt land lämnar EU?
Om jag fick välja närmast omedelbart. Men jag tror inte att det kommer att ske. Jag hade föredragit en ekonomiskt, politisk och försvarsmässig union med Danmark, Norge och Finland istället. Vi har mer gemensamt än idiotin i Bryssel.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
6. Alla etniskt svenska människor som i dag har jobb med anknytning till invandringen. De blir arbetslösa. Hur kommer ni att hjälpa dem att få annat jobb?
De får väl söka andra jobb som alla andra som blir arbetslösa. Du kan ju inte på fullaste allvar mena att vi skall syssla med massinvandring bara för att några personer skall ha ett jobb på Migrationsverket eller jobba med SIDA eller Röda korset etc. Det är lite som att säga att vi skall ha hög brottslighet så att alla poliser och advokater och kriminalvården skall ha något att göra. Med tanke på mängden människor som skall ut ur landet så kommer de väl ändå ha att göra ett tag.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
7. Vi som är oliktänkare, vad kommer att ske med oss?
Ingenting. Ni kommer inte att skickas till något indoktrineringsläger i Norrland eller få någon liten rosa stjärna tryckt på kläderna och i passet. Ingenting kommer att hända med er. Ni får fortsätta och tro och tycka vad ni vill. Ni kommer inte att straffas för vad ni tycker och tänker.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
8. Vad kommer ni att ha för syn på samerna, kommer de att räknas som etniskt svenska?
Samma som nu. Det verkar finnas en hel del Samer som först och främst ser sig själva som Samer och inte direkt som Svenskar. Att vara svensk kommer möjligen betydligt längre ner på deras lista av tillhörigheter. De kommer att räknas som svenskar om de vill det. Vill de fortsätta att istället främst se sig själva som samer är det ok. Däremot är jag tveksam till att de skulle ha några extra särrättigheter där uppe i Norrland som inte ges till andra etniska/riktiga Svenskar. Men återigen, ingenting kommer att hända med dem. De kommer fortsätta leva på som vanligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
9. Hur kommer ni att jobba för att vårdköerna ska försvinna?
Om vi deporterar, mer eller mindre frivilligt, någon eller några miljoner människor så kommer de att lösa sig självt. Hur kommer jag att göra? Gå till jobbet och fortsätta som vanligt. Förhoppningsvis finns det nu mer resurser till andra patienter. Vad jag kan se på avdelningen kommer i praktiken ingen av personalen att omfattas av någon deportation.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
10. Vilken energipolitik kommer ni att göra?
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
11. Vilken miljöpolitik kommer ni att föra?
Mer kärnkraft. Mindre grön hysteri om att planeten dör. Det gör den inte. Vi kommer dö innan planeten gör det. Det verkar som om att MP och de gröna mupparna tror att de har någon slags monopol på miljöpolitik och alla som inte gör som de säger vill ta död på planeten. Så är det inte. Vi är bara inte lika hysteriska. Vi skall fortsätta som vi alltid har gjort med vår skog. Vårt land. Vårt vatten. Vi kan däremot inte spara oss in i framtiden. Vi kan inte gå tillbaka och leva som om det vore på medeltiden bara för att någon liten ekorre eller skalbagge står i vår väg. Blir det varmare, blir det varmare. Vad vi gör i Sverige i den meningen är som droppe i Atlanten. Vi kan inte hålla på med den gröna idiotin om andra inte gör det.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
12. Kommer ni att behålla nuvarande försvarspolitik?
Ja. Förhoppningsvis en stark återuppbyggnad av försvarsmakten och civilsamhället igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
13. Kommer dödsstraff att införas och i så fall för vilka brott?
Nej. Det är inte troligt. Det blir nog väldigt svårt att få något större stöd för det. Men i teorin så borde det vara dödsstraff på mord, och andra grova brott. Återfalls frekvensen skulle sjunka radikalt.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
14. Hur ofta kommer det att vara allmänna val?
Precis som idag. Ingen förändring. Jimmie kommer inte att utses till Führer Åkesson hur mycket vissa verkar tro det. Kungen kommer inte att återfå makten, eller Victoria heller för den delen. Det kommer att vara som vanligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
15. Kommer gränserna att stängas?
För vem? Den kommer fortsätta vara öppen för normala människor. Den kommer förhoppningsvis stängas för ekonomiska migranter och lycksökare från tredje världen. Om det är kris och krig skall de hjälpas på plats eller i sin närhet. Inte fraktas till andra sidan jordklotet för att bo i ett samhälle där de inte behövs, passar in eller är välkomna.
Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
16. Kommer Riksdagen att avskaffas?
Nej. Hade jag åter igen fått välja hade däremot antalet platser drastiskt dragits ner från 349 till omkring hälften. Det sitter allt många idioter där och bara trycker på knappar de blivit tillsagda att göra. De behövs inte 349 personer för att agera riksdag i landet. Det fyller ingen funktion med så många personer i ett så litet land som vi ändå är.