Varför skulle någon svensk vilja titta på amerikansk propaganda? Det är verkligen inte friskt.
Charlie Kirk föddes förmögen, och ägnade sedan sitt liv åt att slicka röven på ännu mer förmögna människor, tex sin bästa kompis Donald Trump, för att synas och höras. Mannen hade aldrig gjort en enda god gärning åt någon annan människa under hela sitt 30 åriga liv, utom fjäska för de rika och mäktiga. Ett sant MAGA helgon där.
Rätt sjukt att det finns svenskar som hatar han. Vilken otrolig fin människa detta var så det är helt obegripligt det som har hänt men svenskar har alltid varit jävligt märkliga.
Närme Jesus lär vi inte komma och då är inte jag ens religiös. Jag förstår inte att han aldrig blir ilsken mot alla dessa hatfyllda människor som ständigt attackera honom.
Jag hade inte haft det tålamodet med folk som beter sig som rövhål och ännu mindre villig att diskutera med dom.
Varför skulle någon svensk vilja titta på amerikansk propaganda? Det är verkligen inte friskt.
Charlie Kirk föddes förmögen, och ägnade sedan sitt liv åt att slicka röven på ännu mer förmögna människor, tex sin bästa kompis Donald Trump, för att synas och höras. Mannen hade aldrig gjort en enda god gärning åt någon annan människa under hela sitt 30 åriga liv, utom fjäska för de rika och mäktiga. Ett sant MAGA helgon där.
Har du sett publiken och hans anhängare? Det är vanliga arbetare och inga rika människor 😄
Jag höll inte med honom allt men han var verkligen duktig på att argumentera för sin sak och att så många personer som hatar och firar hans död för att han ville debattera, diskutera olika sakfrågor, det gör mig verkligen mörkrädd.. Du tycker inte som mig därför förtjänar du att dö... den här världen är för sjuk...
Man vill ha ett inbördes krig i USA riggat av Israel/judarna. Målet är att försvaga hela världen på alla fronter så att man kan etablera en ny världsordning. Man vill fälla alla nationer på knä genom att skapa älende och katastrof. Det kommer bli en sån kraftig misär så att människor runtom i världen inte kommer ha något annat val än att acceptera New World Order. Israel är ett instrument för profetia och detta kommer att gå igenom.
Senast redigerad av EmMEw0w93 2025-09-21 kl. 22:48.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!