.....av ett gäng brutala 14-åringar,,,eller äldre än så, skulle ni hjälpa personen och ringa polisen?
Personligen skulle jag inte det, då jag anser att det vore på tiden att människan fick smaka på sin egen medicin.
Om ni skulle det, varför i så fall?
Vad hade fått er att vilja hjälpa kräket?
Vore det inte bättre för samhället om sossevänstermänniskans små gullungar slog och sparkade ihjäl den, så vi andra slapp den?
(Vi vet alltså på förhand att offret är med i nån av dessa partier)
Senast redigerad av Olivoljetorsk 2025-09-21 kl. 12:32.
.....av ett gäng brutala 14-åringar,,,eller äldre än så, skulle ni hjälpa personen och ringa polisen?
Personligen skulle jag inte det, då jag anser att det vore på tiden att människan fick smaka på sin egen medicin.
Vore det inte bättre för samhället om sossevänstermänniskans små gullungar slog och sparkade ihjäl den, så vi andra slapp den?
Och exakt hur skulle man i förväg kunna veta om personen är S, V, MP eller C? Står det tatuerat i pannan?
Så först ska jag be angriparna att pausa misshandeln för att fråga offret vad denna röstar på?
Jag skulle till och med ha ringt polisen för att hjälpa dig om jag såg dig bli misshandlad, även om du har en väldigt märklig människosyn.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!