• 1
  • 2
2025-09-20, 22:47
Medlem
https://www.kuriren.nu/nyheter/lulea...r-mig/j8m5w4pl

Citat:
Mannen hotade med ett kriminellt nätverk och att de skulle "hugga av brösten" på en tidigare flickvän.
Han skickade hundratals meddelanden och dök upp där kvinnan befann sig.
– Han slår mig och förföljer mig, säger exflickvännen i förhör.

Någon som vet vem denna raketforskare är?
Åtalas vid Luleå tingsrätt, men vet inte om detta är hemorten.
Citera
2025-09-20, 23:14
Medlem
Bone Collectors avatar
Mycket civiliserat. Typiskt svenskt. Garanterat inte MENA.
Citera
2025-09-20, 23:16
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Mycket civiliserat. Typiskt svenskt. Garanterat inte MENA.
Håller med. Räcker att kolla senaste dagarnas nyhet med mördad ambulanspersonal och halshuggna katter. Vi etniska svenskar gör ingen bra reklam för landet längre.
Citera
2025-09-20, 23:30
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agendafreetv
Håller med. Räcker att kolla senaste dagarnas nyhet med mördad ambulanspersonal och halshuggna katter. Vi etniska svenskar gör ingen bra reklam för landet längre.
Precis. Svenska män är kända för att vara oerhört kontrollerande mot uppstudsiga kvinnor.

Det är helt normalt för svenska män att hota kvinnor med lemlästning och bortskurna kroppsdelar.
Citera
2025-09-21, 03:21
Medlem
Vem är det ?
Citera
2025-09-21, 10:22
Medlem
v.uljanovs avatar
Det enda jag kan tänka mig, som skulle i någon mån kunna förklara hans bestialiska tanke, är om han själv investerat i brösten, dvs gett henne ett par sillisar - och inte vill att någon annan ska få gosa med dem när hon sedan dumpat honom.
Citera
2025-09-21, 10:34
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Mannen hotade med ett kriminellt nätverk och att de skulle "hugga av brösten" på en tidigare flickvän.

Hur brukar det här fungera då, kriminella brukar väl inte se med blida ögon på folk som liksom använder deras namn för att hota andra, men han kanske tillhörde gänget eller hade deras tillåtelse?
Citera
2025-09-21, 12:16
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Låter som en neger med fäbless för machetes... Hutuier? Troligtvis har flickvännen silikonbröst, eftersom han specifikt nämner dessa. En väldigt rart uttalande, i vilket fall och oavsett etnicitet så skall en slik person buras in för alltid, INNAN denne gör slag i saken...
Citera
2025-09-21, 12:19
Avstängd
AlligatorMans avatar
F.d. porrstjärnan Ingrid Swedes ex skar av henne pattarna, han var väl blatte vill jag minnas?

(FB) Skar sönder sambons silicontuttar med kniv. Landskrona (2012-04-30)

Enligt ett relativt färskt inlägg(det sista) verkar dom vara ihop igen så kärleken kan övervinna allt!
Senast redigerad av AlligatorMan 2025-09-21 kl. 12:24.
Citera
2025-09-21, 13:12
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.uljanov
Det enda jag kan tänka mig, som skulle i någon mån kunna förklara hans bestialiska tanke, är om han själv investerat i brösten, dvs gett henne ett par sillisar - och inte vill att någon annan ska få gosa med dem när hon sedan dumpat honom.
Var lite min tanke också när jag såg rubriken. Att random hugga av bopparna på ett ex är inte friskt.

Att ta tillbaka sin investering är mindre sjukt, men något förståeligt om hon t ex utnyttjade honom och kanske behandlade honom skitigt.
Citera
2025-09-21, 16:21
Medlem
Trakessons avatar
Jag vet en som mördade sin fru när hon ville skiljas. När polisen kom dit hade han skurit av henne båda brösten och fittan och spikat upp på väggen. Han stämde sin arbetsgivare för att han blev avskedad innan han blev dömd, men jag tror att han förlorade. Om inte jag minns fel processade han även mot ett försäkringsbolag som vägrade betala ut fruns livförsäkring till honom. Flera år senare eldade någon upp huset.

Hur som helst var han också pursvensk, så även svenska män hugger av brösten på sin partner ibland. Själv är jag mera en rumpkille än en bröstkille.
Citera
2025-09-22, 10:50
Medlem
[quote=AlligatorMan|93020475]
F.d. porrstjärnan Ingrid Swedes ex skar av henne pattarna, han var väl blatte vill jag minnas?

(FB) Skar sönder sambons silicontuttar med kniv. Landskrona (2012-04-30)

Enligt ett relativt färskt inlägg(det sista) verkar dom vara ihop igen så kärleken kan övervinna allt!
[/QUOTE

Helt sinnesjukt 😅
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här