Citat:
Ursprungligen postat av
Severloh
Jag har träffat en brud några gånger nu som ser väldigt bra ut med kläderna på. Vi snackar typ 8/10 i ansiktet och hon är inte fet, helt ok pattar.
Döm av min förvåning när jag såg henne naken för första gången. Hennes röv är liksom bara en förlängning av ryggen, utan någon form över huvud taget. Jag menar inte att den är liten, den har bara ingen form alls. Jag vägrar ta henne bakifrån, jag vill inte se den.
Detta är väldigt svårt för mig då mitt ex hade en röv som en fotomodell då hon gymmade 7 dagar i veckan. I övrigt gillar jag dock den här nya bruden, hon har som sagt en bra kropp i övrigt.
Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?
Edit: Finns det inte någon plastikoperation man kan göra för det här? Jag kanske skulle köpa det till henne i julklapp eller något?
Men vad är viktigast för dig? Är det inte att det är en bra tjej?
Kommentera inte rumpan negativt, vad du än gör. Du kan ge henne komplex för all framtid. Tränar du själv? Annars är det taskigt att börja kräva att hon ska, kan jag tycka. Men kanske kan du få med henne på lite träning så småningom. Om du tränar vill säga.
Men det viktigaste här egentligen är, ingen är perfekt.