2025-09-20, 13:11
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Vilket slickande känns bäst?

Medurs för det mesta, men avbrutet av motsols rotation då och då. Gärna skäggstubb som river skönt, men inte för hårt. Aggresiva attacker med tungan och inte mesigt vispade. Gärna sörplande då och då.

En del män kan det här väldigt bra.👍

En del kan inte alls.👎
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-20 kl. 13:16.
Citera
2025-09-20, 13:19
Medlem
dustimkroys avatar
vem fan vill veta det när man just har ätit
Citera
2025-09-20, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Medurs för det mesta, men avbrutet av motsols rotation då och då. Gärna skäggstubb som river skönt, men inte för hårt. Aggresiva attacker med tungan och inte mesigt vispade. Gärna sörplande då och då.

En del män kan det här väldigt bra.👍

En del kan inte alls.👎

Jesus vilket perfekt svar, du vet vad du vill ha 😘 Det där ska jag testa sen...

Jag tror att jag ibland kan slicka lite för länge jag tycker nästan att det är beroendeframkallande. Men ingen kvinna har somnat eller gått iväg hittills så det verkar funka.

Hur länge ska man slicka egentligen? Max 10 min?
Citera
2025-09-20, 13:47
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:

Tills hon kommer. Om det tar två minuter eller 45 minuter.
Citera
2025-09-20, 14:05
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Jesus vilket perfekt svar, du vet vad du vill ha 😘 Det där ska jag testa sen...

Jag tror att jag ibland kan slicka lite för länge jag tycker nästan att det är beroendeframkallande. Men ingen kvinna har somnat eller gått iväg hittills så det verkar funka.

Fråga just henne. Annars lär hon nog säga till.

Har aldrig mätt tiden, men det känns för mig som under tio minuter, eller så har jag blivit slickad i omgångar ett par tre minuter kanske. Jag äcklas inte om jag får mina egna safter 🌊🌊i min mun via hans om det är så att han vill kyssa mig efter att ha slickat mig

Näpp. Nu ska jag kila iväg till gymmet, eftersom jag börjar bli våt och kåt, då jag behöver fokusera mentalt på styrketräningspasset.

Bästa är en bra kommunikation med din partner. Så kommer de bästa lösningarna utifrån det och också viktigt att respektera varandras önskemål, detta med dos and donts.

Vad som är ok att göra och vad som inte är det.

Edit till tidigare inlägg av mig: Värmen / hettan från hans andedräkt är också upphetsande.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-09-20 kl. 14:11.
Citera
2025-09-20, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Fråga just henne. Annars lär hon nog säga till.

Har aldrig mätt tiden, men det känns för mig som under tio minuter, eller så har jag blivit slickad i omgångar ett par tre minuter kanske. Jag äcklas inte om jag får mina egna safter 🌊🌊i min mun via hans om det är så att han vill kyssa mig efter att ha slickat mig

Näpp. Nu ska jag kila iväg till gymmet, eftersom jag börjar bli våt och kåt, då jag behöver fokusera mentalt på styrketräningspasset.

Bästa är en bra kommunikation med din partner. Så kommer de bästa lösningarna utifrån det och också viktigt att respektera varandras önskemål, detta med dos and donts.

Vad som är ok att göra och vad som inte är det.

Edit till tidigare inlägg av mig: Värmen / hettan från hans andedräkt är också upphetsande.

Jag gillar din inställning till det här. Yes man blir varm när man skriver om det här delikata ämnet 😊 Det är svårt att koncentrera sig på andra saker nu, du har rätt träna är det enda som hjälper. Träna eller det andra 😉
Citera
2025-09-20, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Tills hon kommer. Om det tar två minuter eller 45 minuter.

Två minuter gör du jobbet så snabbt? Det är nog bara saltkatten som är så effektiv med kvinnorna 🙂
Kör du den metoden på tjejerna som Lill-Ann skrev till mig?
Citera
2025-09-20, 15:37
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Två minuter gör du jobbet så snabbt? Det är nog bara saltkatten som är så effektiv med kvinnorna 🙂
Kör du den metoden på tjejerna som Lill-Ann skrev till mig?

Det påstod jag väl inte. Men snubbarna med FB-dasarna kan väl fixa det. (Ett par gånger i livet har jag nog gjort det på fyra minuter, faktiskt. Men det berodde väl bara på att damerna i fråga hade ... rätt inställning.) Hela min poäng var ju att man inte ska stirra sig blind på tidtagaruret, utan hålla på så länge som behövs.
Citera
2025-09-20, 15:54
Medlem
Citat:
Det påstod jag väl inte. Men snubbarna med FB-dasarna kan väl fixa det. (Ett par gånger i livet har jag nog gjort det på fyra minuter, faktiskt. Men det berodde väl bara på att damerna i fråga hade ... rätt inställning.) Hela min poäng var ju att man inte ska stirra sig blind på tidtagaruret, utan hålla på så länge som behövs.

Du har givetvis rätt, tiden är oviktig det är ingen tävling. Men ändå roligt att tänka att man vill få kvinnan att komma på kortaste möjliga tid. Man står och värmer upp framför sängen som en 100 meters löpare och sen inväntar man startskottet. Pang så börjar slickandet 😅
Citera
2025-09-20, 15:59
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Du har givetvis rätt, tiden är oviktig det är ingen tävling. Men ändå roligt att tänka att man vill få kvinnan att komma på kortaste möjliga tid. Man står och värmer upp framför sängen som en 100 meters löpare och sen inväntar man startskottet. Pang så börjar slickandet 😅

Njä, har aldrig tänkt så. Jag gillar att dra ut på det. Det är ju bara gemytligt, och det smakar så jäkla gott.
Citera
2025-09-20, 16:04
Medlem
Citat:
Njä, har aldrig tänkt så. Jag gillar att dra ut på det. Det är ju bara gemytligt, och det smakar så jäkla gott.

Ja det gör ju det.
Citera
2025-09-20, 16:08
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ja det gör ju det.

Men om man ibland råkar få det gjort på fyra minuter, så får man väl leva med det, och skylla sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in