när brottslingar är på rymmen från fängelset eller t ex ungdomar aviker från ett ungdomshem då tycker jag vi ska kalla in prisjägare som jagar dom.
Många brott skulle kunna förhindras om vi hade detta, många ungdomar skulle inte hinna utföra massa brott på rymmen om dom hade prisjägare som flåsade dom i nacken.
när brottslingar är på rymmen från fängelset eller t ex ungdomar aviker från ett ungdomshem då tycker jag vi ska kalla in prisjägare som jagar dom.
Många brott skulle kunna förhindras om vi hade detta, många ungdomar skulle inte hinna utföra massa brott på rymmen om dom hade prisjägare som flåsade dom i nacken.
Jag föreställer mig att prisjägarna skulle se ut som nåt slags mc-gäng, fast med overaller. och ryggmärken där det står typ PRIZEHUNTERZ SWEDEN men 100 procent lagligt då!!
Kan riktigt se framför mig hur en adidaskrigare ligger och trycker i en buske med en skarp handgranat då han plötsligt får känna kallt stål i nacken och prisjägaren väser i hans öra FICK DIG DIN LILLA RÅTTA!!!
Och sen bojjar han fanskapet och slänger upp på sin flakmoped som är full till brädden med GRISSKIT och sen kör han till sergels torg i stockholm och åker runt runt med adidaskrigaren liggande med skit hela vägen upp till näsan och folk står runtomkring och applåderar och tv sänder LIVE och firar att ytterligare en har blivit gripen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!