Citat:
Ursprungligen postat av
Tarkov
Jag pissar på din "arbetslivserfarenhet"..
Så jävla typisk löne-slavar/zombies att resonera på det där sömniga jävla sättet.
Och JO man KAN visst få aktivitetsstöd HUR LÄNGE SOM HELST det är inga problem om man ser till att överdriva "funktionshinder" och liknande. Haft I snart 20 år så det är iiiiinga problem att få loss den slanten.
I helvete att folk kommer välja att arbeta när man får mer eller samma pengar för att sitta hemma och simulera att man är retard istället.
Jo, jag förstår att det finns de som "pissar på arbetslivserfarenhet" och på något som de fått för sig är att "löneslava". De som till och med överdriver funktionsnedsättning för att slippa hamna i ekorrehjulet.
Som tur är för er, är att det finns löneslavar som kan försörja er. Antar att du även tillhör de som ondgör sig över att Sverige är på väg rakt ner i skiten.
Som tur är verkar regeringen nu vilja minska bidragsberoende, det börjar väl redan nästa år. Och redan i år får du borttaget ränteavdrag på dina sms-lån.
Edit: Tittade lite på dina tidigare inlägg på forumet, och jag insåg att du nog inte direkt behöver överdriva någon funktionsnedsättning.