2025-09-18, 18:55
Medlem
SmarterThanYous avatar
Är det en riktig pudding, nej. Då går mina ögon överallt utom på vännen till jag stillat reptilhjärnan.

Detta gör man bäst genom att säga till den du är skamlig och respekterar inte din dotter.

Efter det säger jag till den, du visar tecken på demens, bete dig som din ålder innan du blir inspärrad.

Sen låter jag barnen leka i fred som en normal människa.
Citera
2025-09-18, 19:03
Medlem
SmarterThanYous avatar
Nu får ni f-n jobba på er inre dialog guys.

Det här duger inte.

ontopic:

Sen hade jag nog sagt till ungen nästa gång vi talades vid att "j-vla snygg polare du skaffat dig vad är på gång?"

"Inget hanky panky eller shady shit hoppas jag?"

Så hade hon kunnat äga ner situationen och jag vara en rolig tönt och mitt inre jag kunde flina lite innan jag återgick till att gosa med min fru.
Citera
2025-09-18, 20:07
Medlem
shinystars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Löjligt, nästan alla män oavsett ålder spanar in unga tjejer. Det är inget konstigt hur än dessa gamla kvinnor vill det, det skriker svartsjuka på dessa äldre kvinnor. Jag ser det hela tiden deras avundsjuka på nätet mot unga kvinnor och äldre män. Leo di Capri han är 50år och dejtar bara unga tjejer under 25år.

Äldre kvinnor är bara avundsjuka och dom måste lära sig det att det är fullt naturligt. Dom flesta unga tjejer vet om detta sedan ung ålder när dom börja få former att alla män tittar oavsett ålder.

Du har missuppfattat allting. Vuxna kvinnor reagerar för att de minns hur äckligt det var när gubbslem, oavsett ålder, stirrar på en på det där viset. Hur otäckt det kunde kännas. Vi vill alltså skydda unga tjejer från gubbar och män som inte kan bete sig och tror att de har en chans (troligt ). Där ingen som är avundsjuk på yngre tjejer för att gubbar i alla åldrar fånglor dem. Men jag gissar att du inte har så lätt att känna av vibbar. Håll dig till din egen ålder!
Citera
2025-09-18, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shinystar
Du har missuppfattat allting. Vuxna kvinnor reagerar för att de minns hur äckligt det var när gubbslem, oavsett ålder, stirrar på en på det där viset. Hur otäckt det kunde kännas. Vi vill alltså skydda unga tjejer från gubbar och män som inte kan bete sig och tror att de har en chans (troligt ). Där ingen som är avundsjuk på yngre tjejer för att gubbar i alla åldrar fånglor dem. Men jag gissar att du inte har så lätt att känna av vibbar. Håll dig till din egen ålder!

Vadå misstolkat?
Jag känner män, för att jag är man själv. Jag vet att vi män tittar på unga tjejer, det kommer aldrig ändras. Jag har varit inne i tillräckligt många tjejrum när jag växte upp för att se att dom hade minst dubbelt så gamla killar på planscher i sina rum. Så tjejer dras till äldre killar också, det beror helt på hur dom ser ut. Vad du snackar om är säkert en överviktig 50 årig eller äldre med gubbmage. Det är klart tjejer tycker det är äckligt och dom vet om det själva gubbarna.
Ser man inte ut som Brad Pitt eller har pengarna så har man oftast ingen chans.

Har faktiskt en släkting som blev tillsammans med en sådan du pratar om, blev själv chockad, Gubben hade varken pengar eller utseende och hon var gammal nog att vara hans unge. Så visst finns det tjejer som även dras till sådant men i detta fall tror jag det är sällsynt.
Citera
2025-09-18, 22:31
Medlem
dirtysouths avatar
Kvinnor blir väldigt sällan bättre med åldern efter tonåren så självklart är vi intresserade av unga kvinnor, något annat vore lustigt

Kvinnor i min egen ålder attraherar mig ej, de är ju helt nedgångna i fler än 9 av 10 fall
Citera
2025-09-19, 07:59
Medlem
SmarterThanYous avatar
Det finns inget konstigt alls att apan i en kollar in unga, det är en instinkt.

Män dras till fertila kvinnor. Det är hårdkodat.

Det finns massa andra saker som är hårdkodade i oss som vi aldrig skulle ha en tanke på att bejaka.

Varför vi inte bejakar dem är därför att vi är tränade till ett visst sorts tänkande.

Just det här med att träna tänkandet och att inte ge efter för instinkter är viktigt.

Jag menar, om man funderar på saker så är sex och allt som berör det långt mycket farligare och skadligare och dödligare än allt knark i världen.
Citera
2025-09-19, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shinystar

Ni handlade det inte om raggningsförsök och ovälkomna närmanden, utan att titta.

Och som flera redan har sagt, det är i programmerat i mäns DNA att finna unga fertila kvinnor attraktiva, oavsett vad ni kvinnor tycker om det.

Men man kan ju vara lite diskret.
Citera
2025-09-19, 09:03
Medlem
Galejans avatar
Inget fel i att kika lite. Tankar är ännu inte olagliga, även om ansträngningar görs av moralisterna i just den riktningen. Det finns mycket fint att titta på när sommarvärmen ligger tung.

Det finns absolut inget sexigt hos gamla tackor på 40+. Även välbevarade sådana är slitna på ett sätt som blir tydligt när kläderna och sminket åker av. Det finns inget vackert med kroppar som fött barn och ammat. Det duger att knulla när kuken står men man vänder sig inte om på stan efter 46-åriga undersköterskan Therese.
Senast redigerad av Galejan 2025-09-19 kl. 09:07.
Citera
2025-09-19, 09:48
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Kvinnor blir väldigt sällan bättre med åldern efter tonåren så självklart är vi intresserade av unga kvinnor, något annat vore lustigt

Kvinnor i min egen ålder attraherar mig ej, de är ju helt nedgångna i fler än 9 av 10 fall

Nej, men du är väl en av få snubbar här mellan 40 och 50 som gökar mycket, bra och ungt. Men du bör ju tänka på att din dragningskraft som man inte kommer att vara för evigt så att så att säga säkra upp någon ung sötnos är nog inte helt fel. Och gör du inte det så har du väl bara typ putitas att göka om du nu inte tänder på tanterna i din egen ålder.
Citera
2025-09-19, 10:08
Medlem
Nej
För jag är inte pedofil
Citera
2025-09-19, 10:15
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Nej
För jag är inte pedofil

Men den dan de kommer upp i högstadiet så lär du likt Lester Burnham springa och spionera och smyglyssna. Jag vet hur vi snubbar fungerar serru.
Citera
2025-09-19, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth

Det måste hända att dotterns kompisar spanar på pappan också. Många vilda fantasier i tonårsshjärnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in