Citat:
Ursprungligen postat av
shinystar
Du har missuppfattat allting. Vuxna kvinnor reagerar för att de minns hur äckligt det var när gubbslem, oavsett ålder, stirrar på en på det där viset. Hur otäckt det kunde kännas. Vi vill alltså skydda unga tjejer från gubbar och män som inte kan bete sig och tror att de har en chans (troligt

). Där ingen som är avundsjuk på yngre tjejer för att gubbar i alla åldrar fånglor dem. Men jag gissar att du inte har så lätt att känna av vibbar. Håll dig till din egen ålder!
Vadå misstolkat?
Jag känner män, för att jag är man själv. Jag vet att vi män tittar på unga tjejer, det kommer aldrig ändras. Jag har varit inne i tillräckligt många tjejrum när jag växte upp för att se att dom hade minst dubbelt så gamla killar på planscher i sina rum. Så tjejer dras till äldre killar också, det beror helt på hur dom ser ut. Vad du snackar om är säkert en överviktig 50 årig eller äldre med gubbmage. Det är klart tjejer tycker det är äckligt och dom vet om det själva gubbarna.
Ser man inte ut som Brad Pitt eller har pengarna så har man oftast ingen chans.
Har faktiskt en släkting som blev tillsammans med en sådan du pratar om, blev själv chockad, Gubben hade varken pengar eller utseende och hon var gammal nog att vara hans unge. Så visst finns det tjejer som även dras till sådant men i detta fall tror jag det är sällsynt.