• 1
  • 2
2025-09-18, 11:04
Medlem
67arigGubbes avatar
https://amelia.expressen.se/premium/...ans-gubbsjuka/

Läste denna artikel

”Maken beter sig pinsamt. Han stirrar på halvnakna unga kvinnor på tv och även på 25-åriga dotterns kompisar. Laila skäms för honom. ”

Så undrar, stirrar ni på era döttrars vänner? Drömmer om deras kroppar mm?

Nu är denna man som gör det i artikeln ej pedofil då de verkar va över 20år men frågan är hir länge han gjort det!

Så hur gör ni? Spanar ni in dom i smyg? Och drömmer om deras kroppar nakna? Eller är det helt och håller förbjudet enligt dig? Om du gör det så nämn gärna ålder på dotterns vänner så man får ett hum om snuskgubbaena här.
Citera
2025-09-18, 11:11
Medlem
halaltarzans avatar
Nu har jag iofs inte några barn men jag har absolut spanat in en del av polarnas döttrar. Inte så man direkt säger typ att det är väldigt vad välutvecklade de är nu i när de kommer upp i sjuan. Men i alla fall.

Nu är ju i princip alla snubbar mer eller mindre gubbsjuka (även om de inte vill erkänna det) och naturligtvis kan det skapa pinsamma situationer, speciellt om partnern uppmärksammar det.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-09-18 kl. 11:16.
Citera
2025-09-18, 11:13
Avstängd
Sagodjurs avatar
Nej det vore opassande.
Citera
2025-09-18, 11:16
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nu har jag iofs inte några barn men jag har absolut spanat in en del av polarnas döttrar. Inte så man direkt säger typ att det är väldigt vad välutvecklade de är nu i när de kommer upp i sjuan. Men i alla fall.

Drar du ibland en tarzan åt tankarna eller det går ej så långt?

Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Nej det vore opassande.

Lika opassande som att bära keps?
Citera
2025-09-18, 11:19
Avstängd
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe

Lika opassande som att bära keps?

Värre
Citera
2025-09-18, 11:25
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe

Såna där frågor ignorerar en gentleman som jag.
Citera
2025-09-18, 11:48
Medlem
Klart man kollar. Att kolla på något som är vackert är ju inte olagligt eller ens moraliskt fel.

Men man ska inte göra det så att frun märker. Man måste ju respektera sin fru.
Citera
2025-09-18, 11:52
Medlem
Kleiners avatar
Du menar en tjatig gammal gubbjävel

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Såna där frågor ignorerar en gentleman som jag.
Citera
2025-09-18, 12:00
Avstängd
Löjligt, nästan alla män oavsett ålder spanar in unga tjejer. Det är inget konstigt hur än dessa gamla kvinnor vill det, det skriker svartsjuka på dessa äldre kvinnor. Jag ser det hela tiden deras avundsjuka på nätet mot unga kvinnor och äldre män. Leo di Capri han är 50år och dejtar bara unga tjejer under 25år.

Äldre kvinnor är bara avundsjuka och dom måste lära sig det att det är fullt naturligt. Dom flesta unga tjejer vet om detta sedan ung ålder när dom börja få former att alla män tittar oavsett ålder.

Sen är det också inte alla män som vill ha en ung tjej bara för man tittar.

Det är ju rätt extremt att inte få titta på något vackert. Kärringar får ju ta och bättre på sitt utseende så slipper dom vara svartsjuka på yngre tjejer.
Jag ser det hela tiden, en meter bredröv och bröst ned till knäna. Hur ska gubben med gubbmage bli attraherad till det. Det gäller män också, att ta tag i sin jävla mage som nästan alla män får som inte bryr sig. Hur ska en kvinna bli kåt på det.
Citera
2025-09-18, 12:06
Moderator
VitKallas avatar
Så länge ung=över 18 år är diskussionen ok. Hebefili och pedofili diskuteras i avsett forum. /VitKalla
Citera
2025-09-18, 14:42
Medlem
Jordgubbes avatar
Jag såg den där frågespalten härom dagen och tycker den tyvärr är helt i linje med att alla skall skylla allt på omvärldsfaktorer. Hon låter som paret är hundra och de tio, så är det ju inte för sjutton. Vad menas med "spana", ena exemplet hon tar upp är när de tittar på teve tillsammans och nån är yngre än henne där. Hon säger "han generar mig ... jag känner mig också ledsen för att jag kan ha ett sensuellt transparent set på mig på en fest". Psykologen (näbbigast i spanarpanelen, med ständigt dumdryga kommentarer där tills jag slutade lyssna) säger "Prata med honom ... Du har kvaliteter som inte de har ... ". Okej det senare är ganska bra men vad ingen tar upp är om hon alls jobbar på saken: kvinnor blommar under en kort tid, då kommer allt gratis, men över 40 syns karaktären i fysiken - och då gäller det anstränga sig istället för att hemfalla åt sarkasmer och utfall (som hon uppenbarligen gjort).
Citera
2025-09-18, 17:58
Medlem
Som jag sa till min flickvän som senare blev min fru när hon klagade på att jag tittade på and kvinnor, jag lovar att sluta när jag dör!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in