2025-09-17, 21:58
Medlem
Du kanske känner henne mer än vad jag gör , jag vet inte.. men asså jag förstår Elin litegrann men det är fel att göra på detta sätt för vi alla hade kul på bussen ändå och vad som sägs från henne just nu är lite överstyr
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Om jag påstår att Elin är en tjej som alltid "behöver" att hon och allt hon gör är "extra", att det inte duger att göra som alla andra utan allt måste vara "speciellt" - är jag helt ute och cyklar då?
Citera
2025-09-17, 22:02
Medlem
IanMcEwans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangnarspektakel
Du kanske känner henne mer än vad jag gör , jag vet inte.. men asså jag förstår Elin litegrann men det är fel att göra på detta sätt för vi alla hade kul på bussen ändå och vad som sägs från henne just nu är lite överstyr
Klart ni hade kul. Ni hade väl alkohol i blodomloppet och då spelar det ju mindre roll hur bussen såg ut.

Det är det jag menar är problemet med Klarna-generationen. Man slänger 40k på en jävla buss medan man kan slänga 20k på en fet lokal och en DJ istället.
Citera
2025-09-17, 22:16
Medlem
Carrocks avatar
Man ska väl förfan inte stå och dansa i en buss som går i trafiken? Livsfarligt.
Citera
2025-09-17, 22:17
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IanMcEwan
Vem fan anlitar en partybuss för 43k i den åldern?

Per skalle blir det ju runt 1700 kronor om man räknar med att det går 25 elever i klassen.

Vad är det för fel med att hyra en vanlig jävla lokal och sen åka flak som vanligt på studenten för kanske hälften av den summan?

Man syns inte i stan på samma sätt 🙂
Citera
2025-09-17, 22:20
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Jag känner henne inte alls, men du som var med borde ju känna henne något så när och veta hurdan hon är.
Citera
2025-09-17, 22:31
Medlem
Jag vill inte yttra mig personligen om henne och kommer inte diskutera någons privatliv, det ända jag ville få sagt var att de hon valde att göra nu är ju ganska taskigt för vi hade riktigt kul och högtalaren var lika stor som en sån där svart nattklubbshögtalare.. bussen var väl vit o så men det hade ingen betydelse för oss
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag känner henne inte alls, men du som var med borde ju känna henne något så när och veta hurdan hon är.
Citera
2025-09-17, 22:34
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Jag vill inte yttra mig personligen om henne och kommer inte diskutera någons privatliv, det ända jag ville få sagt var att de hon valde att göra nu är ju ganska taskigt för vi hade riktigt kul och högtalaren var lika stor som en sån där svart nattklubbshögtalare.. bussen var väl vit o så men det hade ingen betydelse för oss
Okej, men hur vet vi att det inte är du som ljuger om detaljerna här?
Citera
2025-09-17, 22:50
Medlem
Citat:

Så du känner inte dina klasskamrater?

Knappast troligt, du har nog ditt skinn på andra sidan i den här diskussionen.
Citera
2025-09-17, 23:02
Medlem
Jag känner dem gott och väl men jag väljer att inte yttra mig om någon utan håller mig till diskussionen om tråden.. Vill ni sedan veta om hon är "extra" eller vad det ni nu vill veta får ni ju göra er egna research .. tkr de ganska patetiskt att ens få en sån fråga från Fanten
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Så du känner inte dina klasskamrater?

Knappast troligt, du har nog ditt skinn på andra sidan i den här diskussionen.
Citera
2025-09-17, 23:38
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Läser på hemsidan att de inte har toaletter "men man kan säga till chauffören så stannar de på lämplig plats".
Vilken mardröm att behöva stanna var och varannan minut.

ÄR det verkligen en jättebra ide?
Vadå man bajsar ju bara i en fryspåse och kastar ut genom fönstret. Tänk lite.
Citera
2025-09-17, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Partybuss är ju en jättebra idé om det är en lite större och häftigare stad det handlar om. Men GÄVLE...
Men just för att det är i ett rövhål som Gävle är väll tanken fenomenal, om det hade levererats just en partybuss Stockholm tex har säkert en tusen lokaler att välja mellan hur många har Gävle i student tider?
Citera
2025-09-18, 00:06
Medlem
IceEyess avatar
Vilken besvikelse. Elin borde ha hyrt in en russebuss från Norge för där är det tradition med partybussar till studenten med rejäl partybelysning och ljudanläggning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in