• 1
  • 2
2025-09-17, 07:38
Medlem
Hej ,nu e de så att jag varit utomlands i 25 dagar..och jag tog lyrica 300 mg per dag I cirkka 14 dagar sedan så ökade jag till 600 mg per dag , detta tog pga av att ej kunde ta med min sub som jag går på dagligen I Sverige..så då fixade jag lyrica på plats istället då detta e de enda som jag kan gå på istället för sub ..
men grejen e den nu så räknade jag inte med att jag skulle få avt ..utan bara kunna hoppa på till subben igen då.jag.kom hem

nu.ligger.jag hemma I sverige I sängen med vilo puls över 100 och ont I huvudet som fan..kom hem igår kl22 Svensk tid och har rest i över 24 timmar och sovit cirka 2 timmar på resan..och nu.även legat vaken sen 22 igår så jag börjar bli jävligt rädd för Lyrica AT kramp anfall pga bla, den totala sömnbristen..men sen så vågar man ju inte sova pga att.man kan tydligen kramppa i sömnen också..

hjälp? vad ska jag göra...jag har tagit en massa sub..men de hjälper inte...käkat ett par hundra mg atarax mot ångesten...ätit och druckit...men e skraj för kramprisken... har för övrigt ingen möjlighet till o skaffa lyrica just nu...vad ska jag göra?
Citera
2025-09-17, 08:21
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Du kommer inte krampa. Bara rida ut det om du ej fixar benso eller alkohol men det vore ju sjukt dumt eftersom du bara förlänger problemet.

Försök gå ut och röra på dig och gymma eller ut och promenera. Aktivera dig och håll dig sysselsatt. Om du ligger i sängen och känner efter kommer inget bli bättre.
Citera
2025-09-17, 09:30
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Vila, drick mycket vatten och kolla serier i två dagar.
Citera
2025-09-18, 20:23
Medlem
Hur mår du idag OP?
Citera
2025-09-18, 23:51
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenMenErfaren
Du kommer inte krampa. Bara rida ut det om du ej fixar benso eller alkohol men det vore ju sjukt dumt eftersom du bara förlänger problemet.

Försök gå ut och röra på dig och gymma eller ut och promenera. Aktivera dig och håll dig sysselsatt. Om du ligger i sängen och känner efter kommer inget bli bättre.

Otroligt fiffigt att tipsa en redan överdoserad horsepundare om att lägga till alkohol i mixen 😂 finns det ett nobelpris för dumhuvven så ska du fan få det.

Dagens ros går till dig. Bättre lycka nästa gång!
Citera
2025-09-19, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
Otroligt fiffigt att tipsa en redan överdoserad horsepundare om att lägga till alkohol i mixen 😂 finns det ett nobelpris för dumhuvven så ska du fan få det.

Dagens ros går till dig. Bättre lycka nästa gång!

Vad snackar du om din pajas? OP går på sub inte heroin och vadå lite alkohol eller xanor är vad subtorskar alltid blandar med och det är ingen större fara. Överdoserad aa absolut för det finns inget tak på sub.

Vet ej om du är helt färsk eller bara inte läskunnig men det är du som är dumhuvve i tråden.
Citera
2025-09-19, 08:16
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Vad snackar du om din pajas? OP går på sub inte heroin och vadå lite alkohol eller xanor är vad subtorskar alltid blandar med och det är ingen större fara. Överdoserad aa absolut för det finns inget tak på sub.

Vet ej om du är helt färsk eller bara inte läskunnig men det är du som är dumhuvve i tråden.

Nja. Jag är visserligen ingen läkare, men att blanda alkohol med tabletter som påminner om heroin och därmed hämmar andningen... det vet ju alla att man inte gör.

Alkohol + tabletter i allmänhet är känt för att vara en jävligt dålig kombination faktiskt.
Citera
2025-09-19, 08:38
Medlem
Popetoterors avatar
Vad ska man säga om tråden, ja jösses eller.
Lyrica är i sig ett sjukt läkemedel, kommer ihåg när det kom och alla sa att det hjälper emot allt och inget beroende.
Så sjukt fel allt kunde gå, vet så många som är kroniskt sjuka av skiten och går inte att sluta och drar man i sig dosmässigt 3:hundringar så går det rätt fort utför.
Fantastigt läkemedel om man har nervsmärtor och dyligt, men du kommer aldrig kunna sluta.
Känner så många som gått på de drogmässigt och det tar så många år att sluta med de när man kommit upp i en behövlig dos.
Att de ens finns kvar är ett under Gabapentin är inte ens i närheten funktionsmässigt för de som verkligen behöver.
Senast redigerad av Popetoteror 2025-09-19 kl. 08:43.
Citera
2025-09-19, 08:48
Medlem
Citat:
Nja. Jag är visserligen ingen läkare, men att blanda alkohol med tabletter som påminner om heroin och därmed hämmar andningen... det vet ju alla att man inte gör.

Alkohol + tabletter i allmänhet är känt för att vara en jävligt dålig kombination faktiskt.

Nej precis du är ingen läkare du är en pajas utan erfarenhet. OP är torsk på sub och blandar som alla andra subtorskar med alkohol eller benso för att få ut mer effekt.

Och ja bland färskingar och folk som inte knarkar så är rädslan för alkohol och tabletter stor. Men det är överdrivet att det skulle vara så jävla farligt. Om man ej är korkad så är det ofarligt.

Sprit i sig själv är livsfarligt, man blir dum i huvudet och det sker massa olyckor osv.
Citera
2025-09-19, 08:54
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Nej precis du är ingen läkare du är en pajas utan erfarenhet. OP är torsk på sub och blandar som alla andra subtorskar med alkohol eller benso för att få ut mer effekt.

Och ja bland färskingar och folk som inte knarkar så är rädslan för alkohol och tabletter stor. Men det är överdrivet att det skulle vara så jävla farligt. Om man ej är korkad så är det ofarligt.

Sprit i sig själv är livsfarligt, man blir dum i huvudet och det sker massa olyckor osv.

Där är vi eniga.
Citera
2025-09-19, 08:56
Medlem
Citat:
Där är vi eniga.

Vi är eniga i att subutex och andra opiater + valfritt dämpande medel är farligt också.

Men personen har hög tolerans och är du försiktig så är det ej särskilt farligt.
Citera
2025-09-20, 10:08
Medlem
yournotlikemes avatar
Du ska för det första INTE skaffa mer Lyrica. Herregud du har gått på det i några veckor. Sluta vara en cry-baby och bit ihop. Attarax är lika effektivt som en sockerbit så dem kan du slänga. Lyckas du få tag på Gabapentin kan du ju skaffa en karta sådana 300mg och trappa ner under en vecka. Då får du en betydligt mildare smäll då båda är gabanoider men det kommer fortfarande kännas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in