• 8
  • 9
2025-09-17, 19:49
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Så kan det gå när man blir våt i trosan av bad boys. Historien är uppenbart nonsens, rädda kvinnor går inte 2 gånger hem till mannen dom är livrädda för.
Jo då, dumma våp till brudjävlar gör det.
Citera
2025-09-17, 19:52
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Klart att hon inte hade. Ändå hamnade hon i en sån här soppa.

Om det här är sant, om, så Lisa en dum jävla brudjävel som till sist ändå hade hamnat i nån slags soppa för det är vad som händer dumma jävla brudjävlar som Lisa.

Yrkeskriminella i dagens samhälle skjuter automateld mot pizzerior med fullt av gäster. Yrkeskriminella i dagens samhälle avrättar pappor framför deras barn.

Det säger ganska mycket om hur lättlurad du är av t.ex medier.
Det är småfnask du pratar om.

Den typen av yrkeskriminalitet du pratar om är små springpojkar. Folk som handlar med Pokémonkort och som tror att man kan lyckas med sin karriär på droger.
Låt mig omvandla på ett sätt som du förstår:
Den synen du har av yrkeskriminella är i en riktigt kriminell mans ögon inget annat än en hora utan värde.

Dem spelar inte på samma spelplan.

Räven, jordgubben och det här gänget är lägst i rang i den riktigt kriminella världen och blir fullständigt utskrattade och nedpissade på av folk som faktiskt gör kriminalitet till en riktig karriär.
Senast redigerad av Fislotta 2025-09-17 kl. 19:55.
Citera
2025-09-17, 19:57
Citat:
Jo då, dumma våp till brudjävlar gör det.

Hur fan skulle han ha kommit undan med det?
”Öh aa hon stod vid min dörr…. Så…. Aaa… men det var inte jag….”
Citera
2025-09-17, 19:59
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fislotta
Det säger ganska mycket om hur lättlurad du är av t.ex medier.
Det är småfnask du pratar om.

Den typen av yrkeskriminalitet du pratar om är små springpojkar. Folk som handlar med Pokémonkort och som tror att man kan lyckas med sin karriär på droger.
Låt mig omvandla på ett sätt som du förstår:
Den synen du har av yrkeskriminella är i en riktigt kriminell mans ögon inget annat än en hora utan fullständigt värde.

Dem spelar inte på samma spelplan.
Av ditt språk att döma förstår jag att du är en blatte med nån form av gangsterromantik. För oss mer eller mindre hederliga människor så är alla yrkeskriminella på alla nivåer, från den lägsta springis till den högsta capon i Sydamerika horor utan" fullständigt" värde.
Citera
2025-09-17, 20:01
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fislotta
Hur fan skulle han ha kommit undan med det?
”Öh aa hon stod vid min dörr…. Så…. Aaa… men det var inte jag….”
Ge fan att lägga dig i andras konversationer, särskilt när du inte ens förstår vad dom pratar om.
Citera
2025-09-17, 20:01
Citat:
Av ditt språk att döma förstår jag att du är en blatte med nån form av gangsterromantik. För oss mer eller mindre hederliga människor så är alla yrkeskriminella på alla nivåer, från den lägsta springis till den högsta capon i Sydamerika horor utan" fullständigt" värde.

Du har fått ett helt kompisgäng att skratta idag.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in