Citat:
Det finns en utbredd vit underklass även i Sverige och exakt samma fenomen som i England med vita flickor som används som sexdockor av blattar har förekommit i Sverige sedan decennier tillbaka. Allt är och sker i mindre skala (den vita underklassen såväl som "grooming-gäng") men det är ändå utbrett och vanligt.
Redan för över 20 år sedan var det artiklar i vanlig svensk media om socialarbetare och poliser som rapporterade om svenska småtjejer som blev "sönderknullade" (polisens egna ord) av blattegäng. Ingen gjorde något åt saken då och polisens bästa tips var att offren skulle flytta och byta skola.
I vissa stora köpcentrum i Sverige så förekommer det även att t ex. afghaner som hänger där petar i svenska småtjejer diverse droger och har sex med dem, den ena efter den andra och dag efter dag. Detta vet jag eftersom personer som jobbar som väktare och ordningsvakter i dessa köpcentrum har berättat om det.
Redan för över 20 år sedan var det artiklar i vanlig svensk media om socialarbetare och poliser som rapporterade om svenska småtjejer som blev "sönderknullade" (polisens egna ord) av blattegäng. Ingen gjorde något åt saken då och polisens bästa tips var att offren skulle flytta och byta skola.
I vissa stora köpcentrum i Sverige så förekommer det även att t ex. afghaner som hänger där petar i svenska småtjejer diverse droger och har sex med dem, den ena efter den andra och dag efter dag. Detta vet jag eftersom personer som jobbar som väktare och ordningsvakter i dessa köpcentrum har berättat om det.
Citat:
Tack för att du skriver om det här! Ingen annan verkar bry sig. Eller så förstår de inte hur fruktansvärt det är. Sveket är så hemskt och oförlåtligt. SD-gubbarna fattar inte vad som händer med ett barn som blir utsatt för sexuella övergrepp. De fattar inte heller hur svenska barn som går på mångkulturella skolor har det varje jävla dag. Är lite snurrig i huvudet just nu, så vet inte riktigt hur jag uttrycker mig. Troligtvis går det att läsa och förstå. Livet är ett helvete och jag vill bara isolera mig här i min lägenhet. Kände att jag ville svara på det här inlägget eftersom jag tyckte att det var så viktigt och bra. Nu loggar jag ut.
Varför portar inte dessa ordninsvakter blattarna som håller på så där? Vad är meningen med att ha väktare i ett köpcentrum om det ändå är tillåtet för blattar att våldta flickor där?!