• 2
  • 3
2025-09-16, 16:08
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det finns en utbredd vit underklass även i Sverige och exakt samma fenomen som i England med vita flickor som används som sexdockor av blattar har förekommit i Sverige sedan decennier tillbaka. Allt är och sker i mindre skala (den vita underklassen såväl som "grooming-gäng") men det är ändå utbrett och vanligt.

Redan för över 20 år sedan var det artiklar i vanlig svensk media om socialarbetare och poliser som rapporterade om svenska småtjejer som blev "sönderknullade" (polisens egna ord) av blattegäng. Ingen gjorde något åt saken då och polisens bästa tips var att offren skulle flytta och byta skola.

I vissa stora köpcentrum i Sverige så förekommer det även att t ex. afghaner som hänger där petar i svenska småtjejer diverse droger och har sex med dem, den ena efter den andra och dag efter dag. Detta vet jag eftersom personer som jobbar som väktare och ordningsvakter i dessa köpcentrum har berättat om det.

Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Tack för att du skriver om det här! Ingen annan verkar bry sig. Eller så förstår de inte hur fruktansvärt det är. Sveket är så hemskt och oförlåtligt. SD-gubbarna fattar inte vad som händer med ett barn som blir utsatt för sexuella övergrepp. De fattar inte heller hur svenska barn som går på mångkulturella skolor har det varje jävla dag. Är lite snurrig i huvudet just nu, så vet inte riktigt hur jag uttrycker mig. Troligtvis går det att läsa och förstå. Livet är ett helvete och jag vill bara isolera mig här i min lägenhet. Kände att jag ville svara på det här inlägget eftersom jag tyckte att det var så viktigt och bra. Nu loggar jag ut.

Varför portar inte dessa ordninsvakter blattarna som håller på så där? Vad är meningen med att ha väktare i ett köpcentrum om det ändå är tillåtet för blattar att våldta flickor där?!
Citera
2025-09-16, 18:52
Medlem
Skuggvarelses avatar
I grund och botten är vita män ansvariga, men det betyder såklart inte mer än att det kollektiva ansvaret främst vilar på mäns axlar. Enskilda män kan inte göra så mycket åt eländet. Många är födda rakt in i det. Även vuxna kvinnor bär ansvar - ansvar att gifta sig men en bra man och bilda familj. Det viktigaste här är att överleva - fortlevnad - som folk. Det är hemskt med civila förluster men vi är i lågintensiv utrotningskrig där vi attackeras på bred front. Från blattar i köpcentrum som ostraffat kan förlusta sig med småtjejer av vårt folk till statsbärande feministisk doktrin som fråntar män olika juridiska och politiska möjligheter och så vidare i nästan all oändlighet. Det finns så mycket ondska och mörker, och vi försvinner långsamt till följd av vi inte gifter oss och skaffar barn och bygger på fundamentet, golvet, på vår vita civilisationens boning. Väggarna välter, taket rasar, vi måste börja längst ner. Bilda familj och skaffa barn. Bygg från grunden och fortsätt uppåt.
Citera
2025-09-16, 19:30
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
I grund och botten är vita män ansvariga, men det betyder såklart inte mer än att det kollektiva ansvaret främst vilar på mäns axlar. Enskilda män kan inte göra så mycket åt eländet. Många är födda rakt in i det. Även vuxna kvinnor bär ansvar - ansvar att gifta sig men en bra man och bilda familj. Det viktigaste här är att överleva - fortlevnad - som folk. Det är hemskt med civila förluster men vi är i lågintensiv utrotningskrig där vi attackeras på bred front. Från blattar i köpcentrum som ostraffat kan förlusta sig med småtjejer av vårt folk till statsbärande feministisk doktrin som fråntar män olika juridiska och politiska möjligheter och så vidare i nästan all oändlighet. Det finns så mycket ondska och mörker, och vi försvinner långsamt till följd av vi inte gifter oss och skaffar barn och bygger på fundamentet, golvet, på vår vita civilisationens boning. Väggarna välter, taket rasar, vi måste börja längst ner. Bilda familj och skaffa barn. Bygg från grunden och fortsätt uppåt.

Ja så är det. Men glimmer av hopp finns i tex UK, med stora demonstrationer.
Citera
2025-09-16, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Tegelhus, föräldrar som inte bryr sig och rasfrämlingar precis överallt. 9 år gammal, pakistanska monster och din pappa bryr sig inte. Männen har svikit dig. Vit och engelsk, men det här är inte längre ditt land. Det du har blivit utsatt för är ointressant för både ITV OCH BBC. Tusentals flickor våldtagna, men vem bryr sig? Och du är livrädd i ditt egen hemland. De pakistanska gubbkukarna kommer aldrig att försvinna från ditt huvud. Vita män är så jävla ynkliga. De går omkring hela dagarna med sina apkroppar och tror att de är så himla bäst. Och du är livrädd, du är livrädd, du är livrädd, du är livrädd och du är livrädd. Borde inte män försvara kvinnor?
Totalt feminiserade. Man har förstört den västerländska mannen. Alla dessa hemska brott och ingen som gör något. Allt är enligt planen. Därför behövs det starkare incitament för att försvara de som blir utsatta för dess grova brott
Citera
2025-09-16, 20:45
Medlem
Flickorna som drabbades kom från trasiga familjer, då passar negrer, araber, muslimer och övriga invandrare på.

Hur det ser ut i Sverige med unga tjejer på SIS-hem och motsvarande har vi fått lite indikationer på:
(FB) Familjehemspappa i Dalarna misstänks ha våldtagit placerade barn

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/n...epp-pa-sis-hem

Tystas ned ännu värre i sverige än i UK.

Skillnaden är att i sverige får invandrarna betalt för att våldta på arbetstid, även på äldreboenden:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...sten-i-uppsala
Citera
2025-09-16, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Varför portar inte dessa ordninsvakter blattarna som håller på så där? Vad är meningen med att ha väktare i ett köpcentrum om det ändå är tillåtet för blattar att våldta flickor där?!

De får inte porta någon som inte stör ordningen eller dylikt. De är inte poliser och polisen gör inget.
Citera
2025-09-16, 22:34
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Stoppat judarna? Det är givetvis en mångfacetterad fråga och skeenden som har kommit gradvis, men det lär ju ha funnits tillfällen då det varit mer uppenbart än annars och då man kanske hade kunnat vidta avgörande åtgärder. Det gjordes dock inte och i den mån man ändå gjorde det så misslyckades det. Tyskland förlorade ju t ex. andra världskriget och nu sitter vi här idag.

Stoppat judarna...och vad innebär det mer konkret?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in