• 1
  • 2
2025-09-15, 20:09
Avstängd
Offerviljas avatar
Tegelhus, föräldrar som inte bryr sig och rasfrämlingar precis överallt. 9 år gammal, pakistanska monster och din pappa bryr sig inte. Männen har svikit dig. Vit och engelsk, men det här är inte längre ditt land. Det du har blivit utsatt för är ointressant för både ITV OCH BBC. Tusentals flickor våldtagna, men vem bryr sig? Och du är livrädd i ditt egen hemland. De pakistanska gubbkukarna kommer aldrig att försvinna från ditt huvud. Vita män är så jävla ynkliga. De går omkring hela dagarna med sina apkroppar och tror att de är så himla bäst. Och du är livrädd, du är livrädd, du är livrädd, du är livrädd och du är livrädd. Borde inte män försvara kvinnor?
Citera
2025-09-15, 20:14
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Vita män är så jävla ynkliga

Ja, det stämmer. Men vi har ju lagar vilket gör att vi inte får döda folk, utan vi överlämnar det till staten. Sedan att Storbritanniens polis och rättsväsende kollapsat är ju tråkigt.
Citera
2025-09-15, 20:23
Medlem
991ESSs avatar
Trasiga familjer, hjärntvättat folk med visst inslag av självhat mot den egna kulturen, kvinnor som är särskilt lättlurade och lättpåverkade, svaga vänsterblivna sneaky fuckers vars enda schans att få ligga är att ha de åsikter aktivistiska politiserade kvinnor har.. ja vad kan gå fel. Svaga män och vänsterliberala kvinnor skapar hårda tider.. för kommande generationer.

https://www.youtube.com/watch?v=ld_SxMJxxRI
Citera
2025-09-15, 20:39
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ja, det stämmer. Men vi har ju lagar vilket gör att vi inte får döda folk, utan vi överlämnar det till staten. Sedan att Storbritanniens polis och rättsväsende kollapsat är ju tråkigt.
Jag märker att du har hjärtat på rätt ställe, även om jag inte håller med dig om allt. Hur du kan vara sverigedemokrat när du ändå verkar vara hyfsat rasmedveten är obegripligt. När det gäller gruppvåldtäkterna i England så visste ju myndigheter om det, men valde att hålla tyst om det eftersom de var rädda för att bli anklagade för att vara rasister.

Ni förstår hur feg och sjuk man måste vara om man tänker så här: "Jaha, pakistanierna har gruppvåldtagit ett 9-årigt barn här, men jag väljer att hålla tyst om det för annars kan de kanske uppfatta mig som en rasist." MÄNSKLIG ONDSKA!

England är den här jordens idag överlägset sjukaste land. Det var ju i England som en lärare delade ut både vita och svarta papper till barnen att skriva på, för om hon bara låtit barnen skriva på vita papper så hade det kanske kunnat uppfattas som rasistiskt. Det här är sant.

England for the English, England for the English!
Citera
2025-09-15, 20:43
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag märker att du har hjärtat på rätt ställe, även om jag inte håller med dig om allt. Hur du kan vara sverigedemokrat när du ändå verkar vara hyfsat rasmedveten är obegripligt. När det gäller gruppvåldtäkterna i England så visste ju myndigheter om det, men valde att hålla tyst om det eftersom de var rädda för att bli anklagade för att vara rasister.

Ni förstår hur feg och sjuk man måste vara om man tänker så här: "Jaha, pakistanierna har gruppvåldtagit ett 9-årigt barn här, men jag väljer att hålla tyst om det för annars kan de kanske uppfatta mig som en rasist." MÄNSKLIG ONDSKA!

England är den här jordens idag överlägset sjukaste land. Det var ju i England som en lärare delade ut både vita och svarta papper till barnen att skriva på, för om hon bara låtit barnen skriva på vita papper så hade det kanske kunnat uppfattas som rasistiskt. Det här är sant.

England for the English, England for the English!

Jag är rasmedveten ja, men 991ESS som skrev ovanför ditt inlägg är inte rasmedveten.

England är så sjukt ja. Vad tycker du om Tommy Robinson och hans populära rallys han nyligen hållit?
Citera
2025-09-15, 22:23
Avstängd
Offerviljas avatar
Det är så jävla vidrigt, för de här tjejerna var så oskyddade. England har ju en underklass på ett annat sätt än vad Sverige har. Alla de här gruppvåldtagna barnen kom ju från arbetarklassfamiljer. Ingen brydde sig om dem. Deras egen familj brydde sig inte om dem, myndigheter brydde sig inte om dem, ingen brydde sig om dem. IQ-72-monstren fick göra precis vad de ville med dem. Män är djur!
Citera
2025-09-15, 23:55
Medlem
991ESSs avatar
Citat:
Jag är rasmedveten ja, men 991ESS som skrev ovanför ditt inlägg är inte rasmedveten.

England är så sjukt ja. Vad tycker du om Tommy Robinson och hans populära rallys han nyligen hållit?

Har du skaffat svensk fru och barn än, eller är det bara prat som vanligt?

Ts tror det är män generellt som är problemet och som har fullt ansvar i frågan, men det är splittrade familjer som skapat alla dessa situationer med frånvarande fäder, usel ekonomi osv så dessa unga tjejer tvingas växa upp i babbekaoset, blir konstant groomade, nästa steg drogade sedan är de fast bland dessa slödder.

Kvinnor har använt sina röstar för att säkra sig välfärd och slippa vara beroende av män, förvagat kärnfamiljen. Det trista med det är att staten tagit mannens uppgift och förpliktelser, bla att skydda kvinnorna, vilket den såklart struntat helt och hållet i att göra.
Senast redigerad av 991ESS 2025-09-16 kl. 00:10.
Citera
2025-09-16, 00:14
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
Har du skaffat svensk fru och barn än, eller är det bara prat som vanligt?

Ts tror det är män generellt som är problemet och som har fullt ansvar i frågan, men det är splittrade familjer som skapat alla dessa situationer med frånvarande fäder, usel ekonomi osv så dessa unga tjejer tvingas växa upp i babbekaoset, blir konstant groomade, nästa steg drogade sedan är de fast bland dessa slödder.

Kvinnor har använt sina röstar för att säkra sig välfärd och slippa vara beroende av män, förvagat kärnfamiljen. Det trista med det är att staten tagit mannens uppgift och förpliktelser, bla att skydda kvinnorna, vilket den såklart struntat helt och hållet i att göra.

Lösningen för unga vita män är dock inte att drömma om thailändska fula fattiga kvinnor, utan istället man up som Tommy och de andra gjort, och som även Aktivklubb i Sverige gör. Jag är mycket positiv till svenska medborgargarden eller "patruller" som Aktivklubb och det där Soldiers of Odin som fanns tidigare. Vita kvinnor kommer få mer respekt för vita män om vi visar handlingskraft och startar demonstrationer och går ut på gatan där unga vita kvinnor rör sig så de slipper vara rädda.

Just nu ser jag många vita kvinnor som klagar över att vita män resignerat och inte står upp mot babbevåldet, kom ihåg att män är ledare och kvinnor följare. Vita unga självsäkra män kan göra stora saker. Gemenskap mellan könen är A och O för ett sunt samhälle.
Citera
2025-09-16, 00:21
Medlem
991ESSs avatar
Citat:
Jag är mycket positiv till svenska medborgargarden eller "patruller" som Aktivklubb och det där Soldiers of Odin som fanns tidigare. Vita kvinnor kommer få mer respekt för vita män om vi visar handlingskraft och startar demonstrationer och går ut på gatan där unga vita kvinnor rör sig så de slipper vara rädda.

Just nu ser jag många vita kvinnor som klagar över att vita män resignerat och inte står upp mot babbevåldet, kom ihåg att män är ledare och kvinnor följare. Vita unga självsäkra män kan göra stora saker. Gemenskap mellan könen är A och O för ett sunt samhälle.

Mycket positiv till Aktivklubb, antar du gått med då? Eller saknas handlingskraft? : )
Citera
2025-09-16, 09:48
Medlem
Citat:
Tegelhus, föräldrar som inte bryr sig och rasfrämlingar precis överallt. 9 år gammal, pakistanska monster och din pappa bryr sig inte. Männen har svikit dig. Vit och engelsk, men det här är inte längre ditt land. Det du har blivit utsatt för är ointressant för både ITV OCH BBC. Tusentals flickor våldtagna, men vem bryr sig? Och du är livrädd i ditt egen hemland. De pakistanska gubbkukarna kommer aldrig att försvinna från ditt huvud. Vita män är så jävla ynkliga. De går omkring hela dagarna med sina apkroppar och tror att de är så himla bäst. Och du är livrädd, du är livrädd, du är livrädd, du är livrädd och du är livrädd. Borde inte män försvara kvinnor?

De vita pappor som har försökt ingripa har gripits av polis och jag har för mig att det även förekommit att de satts i fängelse för "rasism". Många av dessa flickor kommer ju dock såklart från hem utan pappor.
Citera
2025-09-16, 09:53
Medlem
Citat:
Saken är den att Tommy Robinson får enormt med stöd och miljontas världen över som kollar på honom. Medan få vet vilka Towler och Collett är. Precis som att massvis av svenskar varje dag kollar på Riks, Swebbtv och Henrik Jönsson, medan få kollar på Dan och Magnus. Jag själv kollar mycket på Dan och Magnus, jag gillar de oftast, eftersom jag är Sverigedemokrat.

Detta beror ju till stor del på att Tommy och liknande figurer och rörelser får massor av pengar och stöd från rika och mäktiga judar. Huruvida Dan och Magnus får judiska pengar vet jag inte men de springer ändå judemaktens ärenden.
Citera
2025-09-16, 10:02
Medlem
Citat:
Det är så jävla vidrigt, för de här tjejerna var så oskyddade. England har ju en underklass på ett annat sätt än vad Sverige har. Alla de här gruppvåldtagna barnen kom ju från arbetarklassfamiljer. Ingen brydde sig om dem. Deras egen familj brydde sig inte om dem, myndigheter brydde sig inte om dem, ingen brydde sig om dem. IQ-72-monstren fick göra precis vad de ville med dem. Män är djur!

Det finns en utbredd vit underklass även i Sverige och exakt samma fenomen som i England med vita flickor som används som sexdockor av blattar har förekommit i Sverige sedan decennier tillbaka. Allt är och sker i mindre skala (den vita underklassen såväl som "grooming-gäng") men det är ändå utbrett och vanligt.

Redan för över 20 år sedan var det artiklar i vanlig svensk media om socialarbetare och poliser som rapporterade om svenska småtjejer som blev "sönderknullade" (polisens egna ord) av blattegäng. Ingen gjorde något åt saken då och polisens bästa tips var att offren skulle flytta och byta skola.

I vissa stora köpcentrum i Sverige så förekommer det även att t ex. afghaner som hänger där petar i svenska småtjejer diverse droger och har sex med dem, den ena efter den andra och dag efter dag. Detta vet jag eftersom personer som jobbar som väktare och ordningsvakter i dessa köpcentrum har berättat om det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in