Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Ja, det stämmer. Men vi har ju lagar vilket gör att vi inte får döda folk, utan vi överlämnar det till staten. Sedan att Storbritanniens polis och rättsväsende kollapsat är ju tråkigt.
Jag märker att du har hjärtat på rätt ställe, även om jag inte håller med dig om allt. Hur du kan vara sverigedemokrat när du ändå verkar vara hyfsat rasmedveten är obegripligt. När det gäller gruppvåldtäkterna i England så visste ju myndigheter om det, men valde att hålla tyst om det eftersom de var rädda för att bli anklagade för att vara rasister.
Ni förstår hur feg och sjuk man måste vara om man tänker så här: "Jaha, pakistanierna har gruppvåldtagit ett 9-årigt barn här, men jag väljer att hålla tyst om det för annars kan de kanske uppfatta mig som en rasist." MÄNSKLIG ONDSKA!
England är den här jordens idag överlägset sjukaste land. Det var ju i England som en lärare delade ut både vita och svarta papper till barnen att skriva på, för om hon bara låtit barnen skriva på vita papper så hade det kanske kunnat uppfattas som rasistiskt. Det här är sant.
England for the English, England for the English!