Citat:
Ursprungligen postat av
HusvagnSvensson
Det är definitivt inte det trådstarten och följande principdiskussion handlar om. Läs trådstsrten igen. Det är du som flyttat målstolparna till att handla om rena hot och tillskriver andra åsikter om det.
Nejnej, ditt och ts hittepå är inte relevant för fem öre för verkligheten och vad som faktiskt hänt så jag förklarar ännu en gång för dig vad som hänt eftersom det nu inte finns några ursäkter för dig längre att inte veta detta när jag givit dig tiotals timmar av bevismaterial att gå igenom om du faktiskt är intresserad av vad som sagts och inte.
Av dom 84 personer som förlorat jobbet så är 0% för åsikter och 100% för hot om våld eller uppmaningar till våld. Ingen har fått sparken för snack om aborter, skämt om att Charlie numera är en fontän eller för att folk sagt att dom inte bryr sig, detta är en komplett jävla lögn. Nu har jag förklarat detta som om jag talade till en bebis.
Så antingen går vi igenom riktiga fall eller så avslutar vi här för ert totala hittepå utan källor är givetvis helt ointressant för oss som vet, det borde du fanimig ha förstånd nog att förstå.