57 varningar och 7 avstängningar.
Mest ot, trams och någon ohörsamhet.
Det finns ett mönster i det ändå kan jag tycka.
Heta ämnen där det råder rapporteringsbingo, ofta trådar där Israel är huvudämnet, samt vissa Mods som pepprar en flertalet ggr, i rad som välter över i en avstängning.
Självklart är rapporteringarna i många heta trådar en stridstaktik för att göra sig utav med obekväma deltagare. Jag har själv kört samma tillbaks ibland.
Men visst försöker man vara lite humoristisk ibland och då blir det trams på en gång
Det är bara dumt att slå detta rekord, men jag har minst 50 st och 3-4 avstängningar 6 månader under 10 år. Då skriver jag ändå bara vettiga saker (enligt mig) men håller mig inte alltid till ämnet utan till bi-ämnen.
Avstängningarna är utmärkta för mig och man mår inte bra att sitta med FB dagligen.
Jag har fått 7 varningar på mina 23 år på forumet, samtliga de senaste 4 åren. Varav 5 för trams och off topic, 1 för att ha kommenterat moderatorsåtgärd och 1 för att ha röjt användares anonymitet.
Även om samtliga mina varningar objektivt måste betraktas som rättshaverier som vid jämförelse får Thomas Quick-utredningen att framstå som ett skolboksexempel i juridisk stringens så är det väl varningen för 1.06 som verkligen sticker ut. Men allt det är förstås glömt och förlåtet nu.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!