Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-21, 10:32
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
På detta kontot: 0 varningar och 0 avstängningar

På ett annat konto: tror det är 7 varningar och 3 avstängningar. Senaste varningen var dock > 10 år sedan.
Ska kanske tilläggas att på den tiden hette det "tillsägelse" istället för "varning", och istället för "avstängning" hette det förvirrande nog "varning".

Så ca 7 tillsägelser och 3 varningar
Citera
2025-09-21, 19:40
Medlem
JohanSverkerssons avatar
49 varningar.

Flashback är väldigt känsliga för offtopic.
Citera
2025-09-23, 12:20
Medlem
Ganonitos avatar
38 st. Och fem avstängningar. Om man får räkna sådana som tagits bort efter att ha skrivit till moderatorn så blir det 40 jämnt.
Citera
2025-10-01, 18:14
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Jag har fått 38 varningar, och en "tillsägelse".

Jag har aldrig brytt mig om att tjafsa, och brukar faktiskt inte ens bry mig om att kolla varför jag blivit varnad.

Dock har jag noterat att det ibland är några som börjat okynnesrapportera mig, när de blivit ledsna i ögat av något jag skrivit.
Det är den sorts människor som skulle blivit ihjälslagna och slängda i ett kärr, om vi levt i ett järnålderssamhälle.
Citera
2025-10-01, 18:46
Medlem
2 varningar och 1 avstängning, användanas identitet.
Citera
2025-10-01, 18:59
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Jag har fått 38 varningar, och en "tillsägelse".

Jag har aldrig brytt mig om att tjafsa, och brukar faktiskt inte ens bry mig om att kolla varför jag blivit varnad.

Dock har jag noterat att det ibland är några som börjat okynnesrapportera mig, när de blivit ledsna i ögat av något jag skrivit.
Det är den sorts människor som skulle blivit ihjälslagna och slängda i ett kärr, om vi levt i ett järnålderssamhälle.

Du kan ju inte se andras rapporteringar bara dina egna.
Citera
2025-10-01, 19:05
Medlem
Lobengulas avatar
En varning för trams för 14 år sedan, förmodligen välförtjänt men minns faktiskt inte
Citera
2025-10-01, 19:11
Medlem
annica, sthlms avatar
Jag har varken varning eller avstängning 0/0, om jag skulle dra på mig något sådant skulle jag logga ut för alltid och ställa mig på torget till allmänhetens förakt och bespottelse. Fy satan vad jag skulle skämmas över att inte fungera på ett samtalsforum, hur skulle man då vara i sängen?
Citera
2025-10-01, 19:19
Medlem
Styrkelyftares avatar
Inga varningar eller avstängningar än så länge men det är inte omöjligt att jag blir varnad i framtiden.

Tillägg: Nu när jag tänker efter vill jag minnas att jag faktiskt fått en varning för brott mot regel 0.03 (trams och off-topic). Den lyckades jag dock argumentera bort.
Citera
2025-10-01, 19:20
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Du kan ju inte se andras rapporteringar bara dina egna.

Stämmer, men jag är heller inte dum i huvet.
Citera
2025-10-24, 10:09
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annica, sthlm
Jag har varken varning eller avstängning 0/0, om jag skulle dra på mig något sådant skulle jag logga ut för alltid och ställa mig på torget till allmänhetens förakt och bespottelse. Fy satan vad jag skulle skämmas över att inte fungera på ett samtalsforum, hur skulle man då vara i sängen?
Tvärtom, du borde skämmas för att inte ha blivit varnad. Då har du helt enkelt inte försökt tillräckligt, du är en softcock.
Jag menar allvar.
Jag har fått 44 varningar och 7 avstängningar och det är jag stolt över, det visar att jag är inte rädd för att säga som det är och stå för det (till skillnad från dom som inte vågar säga något som gör andra fega pisstofflor upprörda).
Senast redigerad av llundberg57 2025-10-24 kl. 10:16.
Citera
2025-10-25, 22:12
Medlem
Duvlorts avatar
20-tal, har man inte fått varningar då är man fel ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in