• 7
  • 8
2025-09-21, 13:12
Medlem
Jag hade uppskattat som fan om en tjej skrev efter första dejten att hon hade trevligt om hon nu tyckte det var trevligt! Har nog bränt många dejter genom att inte höra av mig för en andra dejt eftersom tjejen var helt tyst efter dejten. Tolkar ofta det som att hon inte hade trevligt eller var speciellt intresserad av mig.

För om jag bjuder ut henne på drinkar t.ex. och betalar osv (som jag brukar göra, eftersom jag bjöd ut henne) hade jag uppskattat iaf ett sms efteråt. så jag vet. Alla mina killkompisar säger likadant.

Så fortsätt skriv efter dejten om du tyckte det var trevligt. ALLA killar uppskattar det.
Citera
2025-09-22, 09:34
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flameboy87
Jag hade uppskattat som fan om en tjej skrev efter första dejten att hon hade trevligt om hon nu tyckte det var trevligt! Har nog bränt många dejter genom att inte höra av mig för en andra dejt eftersom tjejen var helt tyst efter dejten. Tolkar ofta det som att hon inte hade trevligt eller var speciellt intresserad av mig.

För om jag bjuder ut henne på drinkar t.ex. och betalar osv (som jag brukar göra, eftersom jag bjöd ut henne) hade jag uppskattat iaf ett sms efteråt. så jag vet. Alla mina killkompisar säger likadant.

Så fortsätt skriv efter dejten om du tyckte det var trevligt. ALLA killar uppskattar det.

Samma här, men det verkar som att dom flesta tjejer förväntar sig att det bara är killen som ska höra av sig och dom behöver inte göra nåt alls.
Citera
2025-09-24, 06:57
Medlem
hennepins avatar
Nej tjejer kan gott avvakta de första dejterna med att ta första kontakten. Män behöver ibland processa känslor och arbeta ut en plan och känna att han har kontroll över situationen. Ligg lågt men svara och var tillgänglig som tjej.
Lite avtändande med tjejer som skriver en först i vissa lägen. Precis som hon inte visar respekt och tror man har koll på läget alternativt livrädd för att bli dissad (som hon alltid blivit för att hon är klängig).
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in