Citat:
Ursprungligen postat av
Klandalf
Jaha, så det var bara ett problem för dig när folk från ditt läger fick sparken för sina uttalanden? Nu är det inte ett problem öht, för nu får "vänstern" smaka på sin egen medicin, och då är det plötsligt jättebra att folk får sparken för sina uttalanden?
Yttrandefrihetens försvarare, vilka djävla hycklare

Jag tycker inte någon ska få sparken för sina politiska åsikter. Vänster folk som vill ha högre skatt eller mer invandring ska inte få sparken mer än höger folk som säger att de vill ha lägre skatt eller mindre invandring.
Däremot när någon går full retard och gapar och skriker och hyllar politiska mord och säger att man bör döda resten av hans familj och folk som tycker som honom bör sparkas av säkerhetsskäl, särskilt i ett land som USA där var och varannan har vapen. Skulle du vilja jobba på en arbetsplats med ett instabilt mongo som när som helst kan tänka sig börja skjuta helt villt för något någon råkade säga under lunchen som "personen kände sig kränkt av"..
Innan jag såg alla dessa fullblodsmongo skulle jag tro att du trollade men nu är jag inte säker. Vissa människor verkar leva rätt långt bort från verkliga världen...
Citat:
Ursprungligen postat av
Exemplarisk.
Ingen arbetsgivare borde vilja ha arbetare som öppet hyllar mord, det säger sig självt. Vem vill anställa psykopater?
Precis, det är en viss skillnad på att ha en politisk åsikt och att vara ett totalt psykfall...
Citat:
Ursprungligen postat av
stilicho
Mitt minne sviker mig. Vad var det nu för högermänniskor som fick sparken för vad för något som de sa?
Orkar inte, tror du trollar. Bara att googla.
Citat:
Ursprungligen postat av
schlem
Extra kul att de gråter ut offentligt.
Perfekt material online för att sålla bort psykfallen när man ska anställa folk.
Ja men samtidigt skrämmande att det på riktigt finns sådana människor... Där kan man verkligen undra vad de varit med om och hur de växt upp för att bli sådana...
Såg ett klipp med Andrew Tate där han sade att han vanligtvis brukar veta eller ha en åsikt om hur man löser något.. men att om han var president nu så skulle han verkligen inte veta hur man löser detta eftersom människor är så otroligt långt ifrån varandra.. Förr kunde man iallafall enas om vissa grundläggande saker som att det finns killar och tjejer eller enas under landets flagga.. Idag kan vi inte ens enas om detta.. Hur ska man kunna prata med en människa som har så skild verklighetsuppfattning..
Efter att ha sett ett antal klipp på dessa vänsterflummare börjar jag tro att han har rätt.. Jag tror inte vi kommer komma till en lösning.. Det kommer bara bli värre härifrån. Tyvärr :/