2025-09-18, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
1, Har inte kallat dig för efterbliven , även om jag tycker det!
Jag skiter i vad du kallar mig, jag lipar inte över det. Jag kan nämligen argumentera för mina åsikter.
Citat:
2, Bara för att jag säger som det är, så finns ingen anledning att skrika okvädningsord till folk. Du har helt enkelt fel och jag rätt!
Du har inte rätt, och du vet inte ens vad jag skriver, så hur kan du veta vad jag har fel i? Vet du?
Citat:
3, Nej, du har inga belägg alls. Du har bara en skruvad och felaktig verklighetsuppfattning.
Att påstå att "högern" står för fakta och "vänstern" för känslor är hysteriskt roligt när Trump är president. Ni som påstår det är fullständigt verklighetsfrånvarande. Största bäbisen som någonsin styrt landet och varenda jävla sak som kommer ur hans mun är påhittat nonsens. Allt från tullarna till att Haitier äter upp husdjuren.

Varenda konspirationsteori, från 911-truthers till flat-earthers via månlandningsförnekare, är teorier från högerdårar.

Högerdårar begår våldsbrott hela tiden, som tex stormningen av kapitoleum 6e januari. Ett av världens värsta massmord begicks av en högerdåre i vårt grannland.

Det finns gott om dårar på ytterkanterna, både höger och vänster.

Endast en som själv är en dåre hävdar att det är den "andra sidan" som är de farliga.
Citat:
4, Vad klyban svarar på kan jag tyvärr inte styra.
Du svarade på inlägget jag skrev till klyban. Du kan inte styra över dig själv heller?
Citera
2025-09-18, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Jag skiter i vad du kallar mig, jag lipar inte över det. Jag kan nämligen argumentera för mina åsikter.

Du har inte rätt, och du vet inte ens vad jag skriver, så hur kan du veta vad jag har fel i? Vet du?

Att påstå att "högern" står för fakta och "vänstern" för känslor är hysteriskt roligt när Trump är president. Ni som påstår det är fullständigt verklighetsfrånvarande. Största bäbisen som någonsin styrt landet och varenda jävla sak som kommer ur hans mun är påhittat nonsens. Allt från tullarna till att Haitier äter upp husdjuren.

Varenda konspirationsteori, från 911-truthers till flat-earthers via månlandningsförnekare, är teorier från högerdårar.

Högerdårar begår våldsbrott hela tiden, som tex stormningen av kapitoleum 6e januari. Ett av världens värsta massmord begicks av en högerdåre i vårt grannland.

Det finns gott om dårar på ytterkanterna, både höger och vänster.

Endast en som själv är en dåre hävdar att det är den "andra sidan" som är de farliga.

Du svarade på inlägget jag skrev till klyban. Du kan inte styra över dig själv heller?
Det var ju för att du nämnde regnflingan i det inlägget till klyban som jag nödgades svara på ditt nonsens!
Citera
2025-09-18, 15:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Vänster-högerskalan är helt meningslös och godtycklig.

Läsa vad jag skriver och skriva vad man menar. Är det för mycket begärt så är ju hela forumet meningslöst.

Du hävdar att kommunister är sällsynta, Regnflingan skriver att alla till vänster är kommunister om man tolkar personen rätt, vilket är svårt med efterblivna skribenter. Ni båda kan inte ha rätt, eller hur?
Jaha????

Ja, kommunister är sällsynta, och de som säger alla till vänster är kommunister vet inget om politik.
Och mest troligtvis en svårt medioker projicering.

Och det är nu så komiskt med prata om yttrandefrihet med kimmel, och se det härliga hyckleri som uppstår här med kirken.
Citat:
Du försöker dig på nån slags härskarteknik med att kalla skribenter för efterblivna. Vad tror du att du uppnår med det ? Ett tips: Håll dig till trådens ämne och kan du inte besvara ett inlägg utan att leka översittare, scrolla vidare! Alternativ lämna Flashback! Du är ju ändå så trött på flashbackidioter!
Den som ser en massa kommunister har inte en jävla aning om politik, för kommunister är sällsynta idag.
Citera
2025-09-18, 16:07
Medlem
Citat:
Det var ju för att du nämnde regnflingan i det inlägget till klyban som jag nödgades svara på ditt nonsens!
Märkligt, eftersom du inte svarade på någonting.

Jag har frågat dig flertalet gånger om vad du menar när du säger "vänster". Inget svar, förutom det fullständigt eferblivna "Vad tror du ? Höger eller ?".

Jag frågade i inlägget till klyban; "Ni båda kan inte ha rätt, eller hur?"

Det svarade du inte på heller, eller hur?

Vilket jävla svammel.
Citera
2025-09-18, 16:53
Medlem
Citat:
Märkligt, eftersom du inte svarade på någonting.

Jag har frågat dig flertalet gånger om vad du menar när du säger "vänster". Inget svar, förutom det fullständigt eferblivna "Vad tror du ? Höger eller ?".

Jag frågade i inlägget till klyban; "Ni båda kan inte ha rätt, eller hur?"

Det svarade du inte på heller, eller hur?

Vilket jävla svammel.
Jag är mest förundrad över att du fortsätter fråga mig saker och vill ha svar eftersom du tycker jag är efterbliven och tidigare sagt att du är sååå trött på efterblivna flashbackare ! Själv brukar jag inte kräva svar från folk som är efterblivna på riktigt, då de har en intellektuell funktionsnedsättning. Men du kanske inte tycker att jag är efterbliven på riktigt, utan bara nåt som du i ren frustration och i affekt hävt ur dig ?
Citera
2025-09-18, 19:00
Medlem
Citat:
Jag är mest förundrad över att du fortsätter fråga mig saker och vill ha svar eftersom du tycker jag är efterbliven och tidigare sagt att du är sååå trött på efterblivna flashbackare ! Själv brukar jag inte kräva svar från folk som är efterblivna på riktigt, då de har en intellektuell funktionsnedsättning. Men du kanske inte tycker att jag är efterbliven på riktigt, utan bara nåt som du i ren frustration och i affekt hävt ur dig ?
Det vore ganska enkelt för dig att visa att du inte är helt bakom flötet.
Citera
2025-09-18, 19:45
Medlem
Citat:
Det vore ganska enkelt för dig att visa att du inte är helt bakom flötet.
Det behöver jag inte bevisa, det fattar vemsomhelst som har en fungerande hjärna!
Citera
2025-09-18, 21:20
Medlem
Citat:
Det behöver jag inte bevisa, det fattar vemsomhelst som har en fungerande hjärna!
Typiskt icke-argument från någon med intelligens strax under genomsnittet i Somalia.
Citera
2025-09-18, 21:52
Medlem
Citat:
Typiskt icke-argument från någon med intelligens strax under genomsnittet i Somalia.
Tack för informationen om somalier ! Undra om inte det klassas som hets mot folkgrupp , nu när Flashback är under lupp Tänk på vad du skriver!
Citera
Igår, 01:49
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMcJill-Phd
Kimmel fick sparken för att hans tittarsiffror var urusla, t o m ännu sämre än nyligen sparkade Colbert's. De vedervärdiga kommentarena om Charlie Kirk dagen efter att han blivit mördad var bara droppen som till fick ABC att dra ut pluggen.
Kimmel är på tredje plats av usas late night, med över 100 miljoner tittare.

För övrigt var inte kommentarerna vidriga om Kirk.
Det var lättkränkta Maga han gav en känga.
"The MAGA gang" och sen ett klipp på Trump.

Dess innan finns följande:
After Kirk’s death, he expressed sincere condolences on-air to the man’s family and described the murder as “senseless”.

"Kirk was a public figure, and questioning his legacy (which is very different from questioning the horrifying violence of his death) is not out of bounds by any reasonable American standard."
https://www.theguardian.com/tv-and-r...el-show-pulled

Det stannade inte vid Colbert, och det kommer inte att stanna vid Kimmel.

Att Trump och hans groupies passar på att angripa media och.övriga enemies within är mer än uppenbart.
Kirks död används som propaganda (och valfläsk 2026), rena språngbrädan mot ett auktoritärt styre:
Angrepp på åsiktsfriheten .
Senast redigerad av develi Igår kl. 02:27.
Citera
Igår, 08:49
Medlem
Hysteriskt roligt att vänstern höll tyst under den totalitära corona-tiden då folk blev av med jobbet för att presentera fakta om covid och gen-terapi, men inte klarar av att ta konsekvenserna av att mord på de som inte håller med dem, är att gå för långt.
Tok-vänstern försöker göra parodi på demokrati tror jag.

Sedan klarar de aldrig av att skilja på fakta och åsikter, men det är ju inget nytt. Att medvetet sprida felaktig fakta är inte att yttra åsikter. Det är att ljuga. Självklart får TV-bolag avskeda personal som blåljuger för tittarna.

Ifall vänstern får fortsätta sin förstörelse av samhället spår jag att lärare snart inte får rätta matematikprov för att det kränker vänster-åsikter.
Citera
Igår, 10:14
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Hysteriskt roligt att vänstern höll tyst under den totalitära corona-tiden då folk blev av med jobbet för att presentera fakta om covid och gen-terapi, men inte klarar av att ta konsekvenserna av att mord på de som inte håller med dem, är att gå för långt.
Tok-vänstern försöker göra parodi på demokrati tror jag.

Sedan klarar de aldrig av att skilja på fakta och åsikter, men det är ju inget nytt. Att medvetet sprida felaktig fakta är inte att yttra åsikter. Det är att ljuga. Självklart får TV-bolag avskeda personal som blåljuger för tittarna.

Ifall vänstern får fortsätta sin förstörelse av samhället spår jag att lärare snart inte får rätta matematikprov för att det kränker vänster-åsikter.
En intressant sak i ditt raljerande, det är att precis ingen referenser, länkar eller förklaring vad det skulle vara du menar.

Och kimmel är humor och satir, och är inte lögner, då de inte ens påstår att det är fakta.
Med dessa missar så förstår man att det är bara ditt narrativ vi får av din agenda.

Och den svårt mediokra projiceringen att D är emot demokrati, ingen går på det, inte ens du, men ändå skriver du skräpet.

Men rätt intressant att se dina åsikter utan saklig grund, och därmed kan vi sortera bort din åsikt som irrelevant, och pga den inte har den sakliga grunden för påvisa de stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in