Citat:
Jag skiter i vad du kallar mig, jag lipar inte över det. Jag kan nämligen argumentera för mina åsikter.
Citat:
Du har inte rätt, och du vet inte ens vad jag skriver, så hur kan du veta vad jag har fel i? Vet du?
2, Bara för att jag säger som det är, så finns ingen anledning att skrika okvädningsord till folk. Du har helt enkelt fel och jag rätt!
Citat:
Att påstå att "högern" står för fakta och "vänstern" för känslor är hysteriskt roligt när Trump är president. Ni som påstår det är fullständigt verklighetsfrånvarande. Största bäbisen som någonsin styrt landet och varenda jävla sak som kommer ur hans mun är påhittat nonsens. Allt från tullarna till att Haitier äter upp husdjuren.
3, Nej, du har inga belägg alls. Du har bara en skruvad och felaktig verklighetsuppfattning.
Varenda konspirationsteori, från 911-truthers till flat-earthers via månlandningsförnekare, är teorier från högerdårar.
Högerdårar begår våldsbrott hela tiden, som tex stormningen av kapitoleum 6e januari. Ett av världens värsta massmord begicks av en högerdåre i vårt grannland.
Det finns gott om dårar på ytterkanterna, både höger och vänster.
Endast en som själv är en dåre hävdar att det är den "andra sidan" som är de farliga.
Citat:
Du svarade på inlägget jag skrev till klyban. Du kan inte styra över dig själv heller?
4, Vad klyban svarar på kan jag tyvärr inte styra.