• 1
  • 2
2025-09-14, 14:49
Medlem
Skulle bara köpa pizza – sen blev livet ett helvete
Citat:
Hon ska handla pizza. Dottern får en klubba. Sedan börjar förföljelsen, en mardröm som förändrar 40-åriga Sandras liv. ”Jag kan få panik av att gå över en parkering.”
Aftonbladet idag, låst artikel länk
nån som har abonnemang får gärna citera ur den

Våra politiker försökte ju hålla SD utanför riksdagen och öka på toleransen för massinvällning tidigt 2000-tal genom att tjata om att invandringen minsann gett Pizza och olivolja.

Därefter har vi mest hört om pizza-gates och avrättningar runt just pizzerior.
så det kostade mer än vad det smakade.

Nu visar det sig att slisken stalkar kunder också, kanske var tjejen i reportaget trevlig och pizza-slisket tog det som att hon ville gifta sig?
(får mig att undra hur ofta dom har runkat i såsen)

diskussion

Vem var slisket och vilken pizzeria gäller det
som inte tolererar en trevlig kund utan att göra äganderätt
Senast redigerad av -Pippi- 2025-09-14 kl. 14:54.
Citera
2025-09-14, 14:57
Medlem
Så du vill alltså generalisera något på grund av någon dåre.

Så om det finns en läkare som förföljt en patient så är alla läkarmottagningar ett problem i samhället.

Är det rätt uppfattat?
Citera
2025-09-14, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engammalfisk
du har många kompisar eller? kanske ett par nobel pris i litteratur?

nej jag har inte många "kompis-kompis" (som sen skjuta i rygg så fort man vänder sig om)
det är ni som håller på med sånt.

varför kom du hit?

och varför blir du stött när SD säger att ni inte passar in i Sverige? när det är sant
Citera
2025-09-14, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Så du vill alltså generalisera något på grund av någon dåre.

Så om det finns en läkare som förföljt en patient så är alla läkarmottagningar ett problem i samhället.

Är det rätt uppfattat?

jag fråga vilken pizza gate det rör sig om?

8/10 pisserior har ju NÅN slags problem bakom sig,, från dålig attityd längst ner i listan, till svartarbete, stalking bordell i källaren

är det konstigt att jag frågar

Citat:
"Pizzerior säljer sex"
Flera pizzerior runtom i landet säljer mer än mat.
-Om man beställer ett visst nummer på pizzamenyn får man en prostituerad på köpet, säger Karin Svedlund vid Rikskriminalpolisen.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ior-saljer-sex

har inte pizzerian gjort bort sig i Sverige enligt dig, med tanke på att politikerna ville ha massmigration pga pizza?

https://www.google.com/search?q=bord...t=gws-wiz-serp
Citera
2025-09-14, 15:04
Medlem
kalkryggars avatar
Märkligaste trådstarten och trådrubriken jag läst på länge.

Vem har sagt att Pizza ska rädda Sverige.

Sen så blir en kvinna stalkad av en pizzabagare och då vill du på något sätt få det till att detta har med pizza att göra?
Citera
2025-09-14, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Märkligaste trådstarten och trådrubriken jag läst på länge.

Vem har sagt att Pizza ska rädda Sverige.

Sen så blir en kvinna stalkad av en pizzabagare och då vill du på något sätt få det till att detta har med pizza att göra?

Fråga din pappa

du är förmodligen inte tillräckligt gammal för att ha följt med i valdebatten 2010, 2014 där vänsterblocket använde Pizza som argument i varenda debatt.

"men ni äter ju PIzza, men vill inte ha in araber ?????" hette det

klippen går givetvis inte att hitta längre, så pizzeria skjutningar tar över varenda sökning
Citera
2025-09-14, 15:13
Medlem
Clint.Ruins avatar
” I hovrätten i våras fastställs tingsrättens dom, med tillägget att Josef ska genomgå den behandling som frivården finner lämplig. Men Josef har även dömts för andra brott. Han blir utvisad.”

Slutet gott, allting gott (förutom för pizza-Josef).
Citera
2025-09-14, 15:18
Medlem
991ESSs avatar
Problemet med pizza i sverige är väl framförallt att de är väldigt sunkiga med dåliga råvaror samt tillverkade av svettiga babbar rent generellt med dålig hygienen på arbetsplatsen. Fattar inte varför så många går dit. Ännu värre om de dessutom blir stalkade såklart.. : )

Visst det finns några bra ställen, ok, men generellt är det ju under all kritik när man ser helheten.
Citera
2025-09-14, 15:37
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Pippi-
Fråga din pappa

du är förmodligen inte tillräckligt gammal för att ha följt med i valdebatten 2010, 2014 där vänsterblocket använde Pizza som argument i varenda debatt.

klippen går givetvis inte att hitta längre, så pizzeria skjutningar tar över varenda sökning
Jag minns det! Och starkaste argumentet mot Jimmie Åkesson var "JAMEN VEM SKA GÖRA DIN KEBAB DÅ?! DU SA JU ATT DU IBLAND ÄTER KEBAB!"

Citat:
Ursprungligen postat av engammalfisk
du har många kompisar eller? kanske ett par nobel pris i litteratur?
Hade jag skrivit lika illa som dig, så skulle jag inte kritisera andras litterära förmåga... 😂
Citera
2025-09-14, 15:39
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Skulle bara köpa pizza – sen blev livet ett helvete

Aftonbladet idag, låst artikel länk
nån som har abonnemang får gärna citera ur den

Våra politiker försökte ju hålla SD utanför riksdagen och öka på toleransen för massinvällning tidigt 2000-tal genom att tjata om att invandringen minsann gett Pizza och olivolja.

Därefter har vi mest hört om pizza-gates och avrättningar runt just pizzerior.
så det kostade mer än vad det smakade.

Nu visar det sig att slisken stalkar kunder också, kanske var tjejen i reportaget trevlig och pizza-slisket tog det som att hon ville gifta sig?
(får mig att undra hur ofta dom har runkat i såsen)

diskussion

Vem var slisket och vilken pizzeria gäller det
som inte tolererar en trevlig kund utan att göra äganderätt

Sry... jag hajjar inte ens vad du pratar om? Du skriver som om du börjat fem olika inlägg men inte kan besluta dig om vad fan du ska ha sagt.

Men för att försöka bena ut: en man förföljer en tjej. Han jobbar på en pizzeria. Pizza är ett tecken på invandringsvänlighet (?) och därför är det ... nåt med pizza och invandrare?

Sen det här med att pizza användes som orsak för att ta emot folk som flydde krig... är nåt du hittat på själv.

Vi gjorde vad som var rätt, inte vad som var enkelt till skillnad från Norge och Finland där feghet satte agendan.
Citera
2025-09-14, 15:50
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Sry... jag hajjar inte ens vad du pratar om? Du skriver som om du börjat fem olika inlägg men inte kan besluta dig om vad fan du ska ha sagt.

Men för att försöka bena ut: en man förföljer en tjej. Han jobbar på en pizzeria. Pizza är ett tecken på invandringsvänlighet (?) och därför är det ... nåt med pizza och invandrare?

Sen det här med att pizza användes som orsak för att ta emot folk som flydde krig... är nåt du hittat på själv.

Vi gjorde vad som var rätt, inte vad som var enkelt till skillnad från Norge och Finland där feghet satte agendan.

Eh.. ersätt ”feghet” med ”förstånd”.
Citera
2025-09-14, 16:06
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Fråga din pappa

Jodå, jag var allt med och såg "valdebatten" både 2010 och 2014. Finns inte en enda gång som "vänsterblocket" använde pizza som argument. Bara tramsigt påhitt. Typisk propaganda som har spridits för att fästa fake news.

Självklart går det inte att finna klipp som aldrig har funnits.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in