• 1
  • 2
2025-09-14, 10:50
Medlem
Tydligen finns något i Dubai kallat Porta-Potty fester. Vad är då det?

Citat:
Dubais Porta-Potty-fester är privata evenemang där unga kvinnor, ofta modeller, skådespelare eller influencers, lockas med löften om lyxgåvor, femstjärniga hotellvistelser, designerväskor och smycken. I utbyte får de enligt uppgift stora summor pengar för att delta i förnedrande sexuella aktiviteter, som involverar kroppsvätskor, misshandel och förnedring.

Vad mer exakt pågår på dessa arabiska lyxiga fester?

Citat:
En Reddit-användare, Nowere Wolf, delade detaljerna om en Porta-Potty-fest i Dubai, berättad av kvinnor i Spanien som deltog i ett sådant evenemang.

"... Flickorna piskades – de grät, spottades på, gjorde sina behov på, stryptes... Och det värsta – jag ryser fortfarande när jag tänker på det", stod det i Reddit-inlägget från april.

Nowere Wolf fortsatte sedan med att beskriva hur en flicka bands fast, och ett automatvapen trycks in i hennes privata delar och hennes lemmar bröts, även medan hon skrek av smärta. En av de "gamla arabiska männen" lekte på den brutna lemmen tills den brast.

Nyligen dog en ung vacker ukrainsk online-hora,
Maria Kovalchuk, efter att ha deltagit på en sådan fest.

Citat:
Maria Kovalchuk, en 20-årig ukrainsk onlyfans hora och modell, ska ha lämnats att dö efter att ha varit på en av dessa fester. Hon hade berättat för sin mamma att hon var inbjuden att övernatta hos två män som påstod sig vara modellagenter. Hon gick aldrig ombord på sitt flyg till Thailand.

Tio dagar senare hittades Maria dumpad vid vägkanten i Dubai, lidande av en krossad ryggrad, brutna lemmar och inre skador.

Vad är era tankar om dessa lyxiga fester i Dubai, där världens rikaste och därför såklart mest godhjärtade män från hela världen men främst araber, samlas och njuter av livet tillsammans med vita unga pengahungriga luder?

Skulle ni själva vilja delta på en sådan fest? Ja, nej, varför, eller varför inte?

Är det rätt att dessa fester pågår, att unga leende vita kvinnor som anser sig vilja leva lyxliv i utbyte mot att de särar på låren istället för att ha normala jobb, tjänar miljontals kronor för deltagande på en enda fest?

Är det rätt av dessa förmögna arabiska män, att förnedra och skada vita horor i utbyte mot miljontals kronor?

Källa:
Senast redigerad av PetterRetard 2025-09-14 kl. 11:05.
Citera
2025-09-14, 11:00
Became a dubai porta potty: https://www.youtube.com/watch?v=c_bC2UgHtGo
Citera
2025-09-14, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sudderator

Tack för länken. Var svarta kvinnor i videon där som verkar ha deltagit, så jag förmodar att inte enbart vita kvinnor bjuds in att delta.

Intressant kommentar någon lämnat till videon du länkat till:

Citat:
These women arent human . If you can do something like that for any amount of cash you dont have a soul

Detsamma kan ju i ärlighetens namn sägas om de förmögna män som betalar kvinnorna för att bli förnedrande.

Ovant för mig att föra kvinnors talan här, men sanningen är ju sanningen. Giriga kvinnor och rika män verkar dela sin dåliga moral.
Citera
2025-09-14, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Det är inget nytt och inte det minsta ovanligt eller konstigt.
Massor av män här på flashback älskar att förnedra kvinnor så mycket dom har råd med.

Får hoppas du lever i en mörk värld med mycket negativ fantasi, och att du tar helt fel om att detta är vanligt.
Citera
2025-09-14, 11:16
Medlem
Det här är gammalt som gatan. Tror folk att rika inte har sådana här events? När du kan köpa vad som helst, då köper du andra individers frihet. Det här pågår förmodligen i bra många andra länder än Dubai.

Epsteins var ju bara EN ring pedofiler som kom ut. Finns säkerligen många fler "exotiska resmål" för folk med mentala störningar på den nivån.
Citera
2025-09-14, 11:17
Medlem
Kakashi1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sudderator

Fy helvete vilken jobbig röst.
Citera
2025-09-14, 11:28
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Tack för länken. Var svarta kvinnor i videon där som verkar ha deltagit, så jag förmodar att inte enbart vita kvinnor bjuds in att delta.

Intressant kommentar någon lämnat till videon du länkat till:

Detsamma kan ju i ärlighetens namn sägas om de förmögna män som betalar kvinnorna för att bli förnedrande.

Ovant för mig att föra kvinnors talan här, men sanningen är ju sanningen. Giriga kvinnor och rika män verkar dela sin dåliga moral.

Money talks - Rykten och allmänt känt att svenska tjejer livnärt sig i Dubai för dessa snuskpengar, inga namn nämnda
Citera
2025-09-14, 11:50
Medlem
hyssasess avatar
Fyfan, sjukaste jag har hört om på länge . Påminner lite om filmserien Hostel fast i verkligheten. Hoppas att dessa män som styr dessa fester spärras in på lång tid och blir rejält förnedrade i fängelset
Citera
2025-09-14, 12:33
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Nog har man hört om svenska Instagram-modeller som åker till Dubai och blir råknullade och även bajsade och kissade på mot betalning - s.k. pot-a-porters. Men den här våldsexcessen med t.o.m. dödsfall var nytt för mig. Det brukar finnas någon slags gränser inbegripna. T.ex. att den betalande shejken för göra lite vad han vill, men inte "låna ut" henne till nån polare hur som helst.
Det är vad jag har hört.
Citera
2025-09-14, 13:04
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Nog har man hört om svenska Instagram-modeller som åker till Dubai och blir råknullade och även bajsade och kissade på mot betalning - s.k. pot-a-porters. Men den här våldsexcessen med t.o.m. dödsfall var nytt för mig. Det brukar finnas någon slags gränser inbegripna. T.ex. att den betalande shejken för göra lite vad han vill, men inte "låna ut" henne till nån polare hur som helst.
Det är vad jag har hört.
Har man väl fått igång själva "festen" så kan man ju lätt ändra reglerna, särskilt om man råkar vara i ett land där kvinnor behandlas som mer eller mindre ägodelar. Har man dessutom kontakter inom polis mm bör man utan större problem kunna hantera att en tjej råkade "gå sönder".
Citera
2025-09-14, 13:30
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Har man väl fått igång själva "festen" så kan man ju lätt ändra reglerna, särskilt om man råkar vara i ett land där kvinnor behandlas som mer eller mindre ägodelar. Har man dessutom kontakter inom polis mm bör man utan större problem kunna hantera att en tjej råkade "gå sönder".
Jo, så är det nog. Men det här sadistiska våldet är "en ny nivå" av beteendet, kan jag tänka. Att tycka det är kul att förnedra är en sak (även om det låter sjukt), men att på allvar skada någon är ngt annat.
Jag kan inte tro att det är särskilt vanligt ändå, även om det förmodligen har förekommit då och då genom historien med slavinnor etc.
Dessutom, om en svensk kvinna skulle hittas död på detta sätt, skulle en mordutredning starta. Det torde finnas vissa gränser för hur korrupta de rättsvårdande myndigheterna är, även i Dubai. Men om en öststatstjej, som det verkar i det här fallet, "går sönder" kanske moderlandet inte bryr sig lika mycket.
Citera
2025-09-15, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Det här är gammalt som gatan. Tror folk att rika inte har sådana här events? När du kan köpa vad som helst, då köper du andra individers frihet. Det här pågår förmodligen i bra många andra länder än Dubai.

Epsteins var ju bara EN ring pedofiler som kom ut. Finns säkerligen många fler "exotiska resmål" för folk med mentala störningar på den nivån.
Klart det pågår i fler länder än Dubai.
Men svårare att genomföra i västvärlden än i Dubai.
Oavsett hur mycket pengar du betalar skulle du kunna bli fälld för våldtäkt och misshandel i Europa om du gjorde Dubai potties här.
Fråga Mbappe efter hans besök i Stockholm. Han försökte sig ju på en vanillavariant av det. Det gick ju inte så bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in