2025-09-14, 16:35
Medlem
bl-gr-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplandia90
Du är tydligen en idiot?
Jag svarade på en kommentar ( säkert din) som menade att Wallström skulle ha sagt att mordet på Charlie var bra. Ren desinformation. Steg 2 i denna desinformation är alltså att länka till ngt hon har sagt om honom tidigare. Charlie Kirk var för övrigt en betald talking-head enligt mig.
Om man inte är vänstern till lags så är man en idiot, enligt dig.
Det jag citerade från Samnytt var från 12/9 efter vänster-HBTQ rörelsens jublade över mordet på C.Kirk.

Fråga: När hade sosse-toppen Margot Wallström yttrat sitt förakt för den nu mördade C. Kirk?

Du får komma med källa om när högvälborne sosse Margot Wallström basunerade sitt förakt för globalist-vänsterns fiende.
Citera
2025-09-14, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WillG
Varför skulle man ha tyst minut för en amerikansk debattör? Det blir ganska skevt att jämföra med George Floyds fall som fick globalt genomslag.

globalt genomslag... jo men jösses... En knarkare som var våldsam mot Polis (Floyd)

en globalt känd debattör (Kirk)

Alla som inte är vänsterblivna och var någorlunda insatta i konservativ politik vet vem Kirk var.

Må han vila i frid.
Citera
2025-09-14, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyfaan
Jag är då ingen vänsterextremist, politik är inte svart eller vitt, något man lär sig med åldern.

Han var absolut kriminell, men det ger inte polisen rättigheter att döda folk hur som helst, isf är du i farozonen i detta land då hets mot folkgrupp är ett brott här, vare sig vad man tycker om det.

Ja, det är skillnad på dessa individer. George Floyd hade inget inflytande utan var bara en individ. Individer med makt vars ord kan påverka historien, se 6e Januari, det gör dom farliga om dom inte är stabila individer. Kirk däremot var en politisk youtuber som kommenterade politik i USA. Det är ej relevant för oss.

För oss som inte är radikaliserade vänstermuppar, var han absolut av betydelse. Det var med stor sorg jag hörde om lönnmordet på honom.
Citera
2025-09-15, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Man hade en tyst minut för George Floyd som var seriekriminell och dog av överdos.

Charlie Kirk var en mycket populär politiker som sannolikt hade blivit USA:s president i framtiden.
Som sagt. Vansinnigt ha tyst minut för brottsligen Floyd. Men jag tycker inte EU ska hålla tyst minut för Kirk och andar heller.
Citera
2025-09-16, 12:26
Medlem
När man ser hur minutiöst vänstern kan redogöra för varenda åsikt den här mannen hade börjar man undra om det verkligen var rätt beslut att vägra honom en tyst minut, när till och med vänstern har stenkoll på vem han var.

Citera
2025-09-27, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Varför i hela Hissingen tycker du att EU skall hålla en tyst minut för en amerikan?
Varför tillåts inavlade idioter som dig att uttala sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in