Igår, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Ja absolut. En trovärdig alternativ händelsebeskrivning med lite stödbevisning.
Det låter förståndigt, jag skulle själv ändra åsikt ifall Tyler erkänner.
Citera
Igår, 08:17
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Det låter förståndigt, jag skulle själv ändra åsikt ifall Tyler erkänner.
Det låter mindre förståndigt. Det är som att jag skulle ändra åsikt om Israel erkänner.
Citera
Igår, 08:20
Medlem
Citat:
Det låter mindre förståndigt. Det är som att jag skulle ändra åsikt om Israel erkänner.
Nu hänger jag inte med? Skulle du inte ändra åsikt om Israel ifall Israel erkänner att dom låg bakom mordet?
Citera
Igår, 08:25
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Nu hänger jag inte med? Skulle du inte ändra åsikt om Israel ifall Israel erkänner att dom låg bakom mordet?
Jo absolut. Men jag skulle behöva betydligt mindre än så, för mig räcker det med ett trovärdigt alternativt händelseförlopp och lite stödbevisning. Du kräver ett erkännande för att ändra åsikt och skiter fullständigt i den bevisning som finns.
Citera
Igår, 10:35
Medlem
Citat:
Jo absolut. Men jag skulle behöva betydligt mindre än så, för mig räcker det med ett trovärdigt alternativt händelseförlopp och lite stödbevisning. Du kräver ett erkännande för att ändra åsikt och skiter fullständigt i den bevisning som finns.
Jag menar ju att det inte finns någon bevisning, tvärtom så pekar det mesta på att Tyler är en så kallad patsy.
Citera
Igår, 10:55
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Jag menar ju att det inte finns någon bevisning, tvärtom så pekar det mesta på att Tyler är en så kallad patsy.
Jo, det finns en massa bevisning som jag tagit upp i tidigare inlägg. Det är bara att du avfärdar den med: "Fast den måste vara förfalskad för annars är det ingen konspiration av "sionisterna".

Vad menar du rent konkret pekar på att TR är en patsy?
Citera
Igår, 11:05
Medlem
Citat:
Jo, det finns en massa bevisning som jag tagit upp i tidigare inlägg. Det är bara att du avfärdar den med: "Fast den måste vara förfalskad för annars är det ingen konspiration av "sionisterna".

Vad menar du rent konkret pekar på att TR är en patsy?
SD-kortet i kameran, Tureks ljugande, Harpoles ljugande, Kirks kommande granskning av Andrew Kolvets affärer, undanskyfflingen av jorden, att hundarna inte hittade geväret, att bodycamen la av hos polisen som "hittade" skruvmejseln, dom idiotiska meddelanden som Lance påstår att Tyler skickade, osv...
Citera
Igår, 12:40
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
SD-kortet i kameran, Tureks ljugande, Harpoles ljugande, Kirks kommande granskning av Andrew Kolvets affärer, undanskyfflingen av jorden, att hundarna inte hittade geväret, att bodycamen la av hos polisen som "hittade" skruvmejseln, dom idiotiska meddelanden som Lance påstår att Tyler skickade, osv...
Men herregud. Du har inte ens en enda gång i den här tråden förklarat vad de här nothing burgarna skulle för relevans I mordet på Kirk.

Den enda förklaring brukar ha ha är att du inte har en aning men du tycker att det konstigt.
Citera
Igår, 12:46
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Men herregud. Du har inte ens en enda gång i den här tråden förklarat vad de här nothing burgarna skulle för relevans I mordet på Kirk.

Den enda förklaring brukar ha ha är att du inte har en aning men du tycker att det konstigt.
Vilket man kan hålla med om. Att det är konstigt. Men det kan lika gärna verka konstigt för att vi inte har dom faktiska förklaringarna. Det är mycket som verkar konstigt när man står på utsidan och tittar på det, och bara har en halv bild klar för sig.

Men det betyder inte att det är något skumt med det. Det kan vara det. Men det måste inte vara det.
Citera
Igår, 13:16
Medlem
Citat:

Relevansen är väl att det pekar mot att Tyler är en "patsy".
Citera
Igår, 13:22
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Relevansen är väl att det pekar mot att Tyler är en "patsy".
På vilket sett då?
Citera
Igår, 13:36
Medlem
Citat:
På vilket sett då?
Varför skulle annars så många ljuga om vad som hände? Varför skulle jorden fraktas bort omedelbart? Varför hittade inte hundarna geväret? Varför var det så viktigt att ta SD-kortet från just kameran som filmade bakifrån? Varför fick Candace en hårt redigerad version efter mycket tjat? Varför är plötsligt Lance föräldrar rika? Varför ljuger Frank Turek om halsbandet? Varför användes inte drönare av Kirks säkerhetsteam? Varför var det tvunget att Kirk skulle sitta utomhus när universitetet sa att dom inte ville att han skulle vara utomhus ur säkerhetssynpunkt? Osv osv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in