Citat:
Ursprungligen postat av
Rostro
Det stämmer att han sitter upphöjt på ett provisoriskt podium. Men precis bakom stolen där han sitter är det gräs. X antal m2 runt brottsplatsen borde väl bevaras?
Mikrofonen satt ju på bröstet, så hur skulle sprängmedel kunnat hamna bakom honom?
Slutligen var brottsplatsundersökningen avslutad - så varför skulle den bevaras ytterligare menar du? Som helgonplats för hans fans möjligtvis..
Citat:
Jag fattar att folk kan bete sig irrationellt under sådana situationer. Men han tar inte bara ut SD-kortet utan sätter in det i datorn bakom scenen sen tar han datorn och går därifrån.
Varför skulle det vara irrationellt? Dels kunde han ta en backup, dels kunde han försäkra sig om att den lilla plastbiten inte skulle försvinna, eller skadas, om han satte den i datorn..
Citat:
Finns den videon som är filmade bakom Kirk på nätet? Eller kommer den presenteras under rättegången?
Vet ej.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jumpingonthemoon
Efter Andrew Wilsons katastrofdebatt med Candace så tror jag dom flesta insett att det inte går att försvara det offentliga narrativet längre.
Jag hade ingen aning om vem Andrew Wilson är när jag läste ditt svar - så jag fick googla honom och det första som kom upp var en artikel i Times of India om debatten som försökte förklara vem karln är, och skriver att ”No official winner was declared, but one point was clear: Owen’s did not present proof that Israel was directly involved.” Och ” So, did Candace Owens win? There is no official answer. Viewers can judge the performance for themselves”..
Read more at:
http://m.timesofindia.com/articleshow/133267492.cms?utm_source=contentofinterest&utm_med ium=text&utm_campaign=cppst