2026-07-14, 12:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Jamen det tror jag ju, jag tror verkligen inte att du inte vill veta vad som hände och vem som mördade Charlie. Men det oroar mig att Tyler kanske blir epsteinad innan det hinner bli nån rättegång.
Varför fånar du dig och skriver ”bli Epsteinad”? Menar du att epstein inte begick självmord så kan du ju börja med att bevisa det - helst i nån relevant tråd. Som du håller på nu blir du ju bara ännu svårare att ta på allvar.
Citera
2026-07-14, 14:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför fånar du dig och skriver ”bli Epsteinad”? Menar du att epstein inte begick självmord så kan du ju börja med att bevisa det - helst i nån relevant tråd. Som du håller på nu blir du ju bara ännu svårare att ta på allvar.
Jag ska skriva undanröjd i fortsättningen. Jag vill inte att Tyler ska bli undanröjd. Det är deprimerande när syndabockar undanröjs, och jag misstänker att han är en sådan.
Citera
2026-07-14, 21:24
Medlem
Citat:
Jag ska skriva undanröjd i fortsättningen. Jag vill inte att Tyler ska bli undanröjd. Det är deprimerande när syndabockar undanröjs, och jag misstänker att han är en sådan.
Han hade redan varit "undanröjd" om han varit syndabock.
Citera
2026-07-14, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Han hade redan varit "undanröjd" om han varit syndabock.
Som sagt, planen var förmodligen att "undanröja" honom med ett swat-team under gripandet, men att TR förekom dem när det stod klart för honom att han var 'framed as a patsy' när han såg sitt gevär på bild som det 'upphittade mordvapnet'.

Att han då tillsammans med sina föräldrar och 'pastorn' överlämnade sig frivilligt till polisstationen.

En oroande utveckling har nu skett där influencers anlitade av TPUSA har klivit fram en masse i bl.a. X och hävdat att en 4K-version av den video som visar hur den påstådda skytten springer över hustaket, hoppar ner och snabbt går vidare, visades hearingens sista dag (i fredags). Att den "overwhelmingly" i detalj visar att individen i fråga är TR och att den även visar hur TR skjuter CK från sagda tak.

Problemet är att det är en ren lögn. Någon sådan 4K-version visades ingalunda, något som ett stort antal andra närvarande har vittnat om och som även framkommer i en läckt Court TV-inspelning.

Och då infinner sig frågan om varför alla dessa ljuger så emfatiskt om det här, trots att de vet att deras lögn förr eller senare kommer att avslöjas.

Ett möjligt svar är att prima opinionen med att TR är "overwhelmingly" skyldig för att därpå 'självmörda' honom innan den riktiga rättegången inleds, alternativt avslås.

Att han 'tar sitt liv' för att bevisen för hans skuld är så "overwhelming".

Andra förslag?
Citera
2026-07-14, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Som sagt, planen var förmodligen att "undanröja" honom med ett swat-team under gripandet, men att TR förekom dem när det stod klart för honom att han var 'framed as a patsy' när han såg sitt gevär på bild som det 'upphittade mordvapnet'.

Att han då tillsammans med sina föräldrar och 'pastorn' överlämnade sig frivilligt till polisstationen.

En oroande utveckling har nu skett där influencers anlitade av TPUSA har klivit fram en masse i bl.a. X och hävdat att en 4K-version av den video som visar hur den påstådda skytten springer över hustaket, hoppar ner och snabbt går vidare, visades hearingens sista dag (i fredags). Att den "overwhelmingly" i detalj visar att individen i fråga är TR och att den även visar hur TR skjuter CK från sagda tak.

Problemet är att det är en ren lögn. Någon sådan 4K-version visades ingalunda, något som ett stort antal andra närvarande har vittnat om och som även framkommer i en läckt Court TV-inspelning.

Och då infinner sig frågan om varför alla dessa ljuger så emfatiskt om det här, trots att de vet att deras lögn förr eller senare kommer att avslöjas.

Ett möjligt svar är att prima opinionen med att TR är "overwhelmingly" skyldig för att därpå 'självmörda' honom innan den riktiga rättegången inleds, alternativt avslås.

Att han 'tar sitt liv' för att bevisen för hans skuld är så "overwhelming".

Andra förslag?
Om det hade funnits en plan att använda en "patsy" och sedan "undanröja" denna, då hade de haft stenkoll, eller helst redan haft total kontroll om den som användes som "patsy".
Hur många likadana gevär finns det i USA? Finns det ens info att TR ens såg att bilder på vapnet hade publicerats?

TR gav sig själv upp, när FBI etc, fortfarande hade noll koll om vem som utfört mordet.

Roligt att du pratar om "influensers", "anlitade" av TPUSA.
Medan det finns sådana som sprider teorier som inte ens är fysiskt möjliga.
Varav en del ljuger så genomsklinligt att det är otroligt att folk går på dessa lögner.
Nästan som om de vill bli påkomna, om att deras teori är omöjlig. Typ som Jon Aaron Bray.

Så som du beskriver planen och utförandet att mörda Charlie Kirk, så får du det framstå som om det vore utförd av Trump och kompani, dvs, ingen inblandning av USA's militär.
Och ingen inblandning av Benjamin Netanyahu och Israel's Mossad.
Citera
2026-07-14, 23:51
Avstängd
Mikey McCoy har skickat en bild och ett röstmeddelande till en kvinna. Det verkar som att han på något sätt vill ha hjälp. I alla fall så tolkar jag det så.
https://m.youtube.com/watch?v=E53dOsN8tOw
Citera
2026-07-15, 00:16
Medlem
Citat:
Om det hade funnits en plan att använda en "patsy" och sedan "undanröja" denna, då hade de haft stenkoll, eller helst redan haft total kontroll om den som användes som "patsy".
Igen, det kan ha varit så att det rektangulära hålet i halsen satte pinnar i hjulet för mördarna. Att de såg sig tvungna att omgruppera och se hur de skulle hantera det.

Eller så vill de att det skulle gå lite tid mellan mordet och gripandet för att få det att se mer genuint ut.

Ingen vet.

Citat:
Hur många likadana gevär finns det i USA? Finns det ens info att TR ens såg att bilder på vapnet hade publicerats?

TR gav sig själv upp, när FBI etc, fortfarande hade noll koll om vem som utfört mordet.
TR 'erkände' inte mordet till vare sig sina föräldrar, 'pastorn' eller polisen i polisstationen. Varför överlämna sig frivilligt, om inte för att undkomma en 'undanröjning' vid ett kommande gripande?

Citat:
Influencerna i fråga var inbjudna av Erika Kirk att sitta med i publiken under den sista hearingen.

Vi vet nu att de ljög rakt upp och ner och då blir frågan, varför.

Idé?

Citat:
Vilka då? Sprider vad?

Citat:
Varav en del ljuger så genomsklinligt att det är otroligt att folk går på dessa lögner.
Vilka då?

Citat:
Nästan som om de vill bli påkomna, om att deras teori är omöjlig. Typ som Jon Aaron Bray.
Och då infinner sig ju frågan om varför du fortfarande inte har lyckats peta hål i något som Bray har presenterat, än mindre visa att han har ljugit.

Det är ofta så med dig att du anklagar folk för att ljuga, men utan att presentera ett enda exempel på det.

Har du själv funderat över varför du så ofta gör det?

Citat:
Så som du beskriver planen och utförandet att mörda Charlie Kirk, så får du det framstå som om det vore utförd av Trump och kompani, dvs, ingen inblandning av USA's militär.
Och ingen inblandning av Benjamin Netanyahu och Israel's Mossad.
Ja, det verkar som att förövarna och deras beskyddare den här gången har varit mer än vanligt arroganta och genomskinliga, helt riktigt.

Eller så verkar det bara så eftersom det är första gången i världshistorien som en mordutredning följs dygnet runt i realtid av podcasters och deras miljontals följare.

Och jag måste nog upprepa här:

Det är ofta så med dig att du anklagar folk för att ljuga, men utan att någonsin presentera ett enda exempel på det.

Har du inte själv funderat över varför du så ofta gör det?
Citera
2026-07-15, 00:37
Medlem
Citat:
Igen, det kan ha varit så att det rektangulära hålet i halsen satte pinnar i hjulet för mördarna. Att de såg sig tvungna att omgruppera och se hur de skulle hantera det.

Eller så vill de att det skulle gå lite tid mellan mordet och gripandet för att få det att se mer genuint ut.

Ingen vet.

TR 'erkände' inte mordet till vare sig sina föräldrar, 'pastorn' eller polisen i polisstationen. Varför överlämna sig frivilligt, om inte för att undkomma en 'undanröjning' vid ett kommande gripande?

Influencerna i fråga var inbjudna av Erika Kirk att sitta med i publiken under den sista hearingen.

Vi vet nu att de ljög rakt upp och ner och då blir frågan, varför.

Idé?

Vilka då? Sprider vad?

Vilka då?

Och då infinner sig ju frågan om varför du fortfarande inte har lyckats peta hål i något som Bray har presenterat, än mindre visa att han har ljugit.

Det är ofta så med dig att du anklagar folk för att ljuga, men utan att presentera ett enda exempel på det.

Har du själv funderat över varför du så ofta gör det?

Ja, det verkar som att förövarna och deras beskyddare den här gången har varit mer än vanligt arroganta och genomskinliga, helt riktigt.

Eller så verkar det bara så eftersom det är första gången i världshistorien som en mordutredning följs dygnet runt i realtid av podcasters och deras miljontals följare.

Och jag måste nog upprepa här:

Det är ofta så med dig att du anklagar folk för att ljuga, men utan att någonsin presentera ett enda exempel på det.

Har du inte själv funderat över varför du så ofta gör det?

Jon Aaron Bray's teori har så många hål att det läcker som ett såll.
Batteriets och kretskortets färd är humbug. JAB måste trycka metallstaven mot halsen, för att simulera batteriets färd, samtidigt som han har axlarna framåt, vilket Charlie Kirk inte hade.
Laddningens storlek får inte plats där JAB skriver att den ska få plats.
JAB har gett fel mått på kretskortet, etc etc etc.
Shaped charge likaså. Etc, men det finns de som vägrar tro att Jon Aaron Bray har fel.
Jon Aaron Bray har motbevisats flera gånger, så din citat här
Citat:

är rent sagt skitsnack.

Enda stycket i det du citerar, där jag använde ljuga, är i
Citat:
Ska jag istället skriva att Jon Aaron Bray är grovt inkompetent?

Vem av oss 2 är det som skrivit mest om att folk på forumet ljuger?
Du, eller jag? Försök minnas.

Skulle du vänligen kunna hänvisa till informationen där det visas att TR aldrig erkände att han mördat Charlie Kirk?
Citera
2026-07-15, 01:10
Medlem
Citat:
Jon Aaron Bray's teori har så många hål att det läcker som ett såll.
Batteriets och kretskortets färd är humbug.
Hur vet du det?

Citat:
JAB måste trycka metallstaven mot halsen, för att simulera batteriets färd, samtidigt som han har axlarna framåt, vilket Charlie Kirk inte hade.
Du glömmer att mikrofonen först skickas utåt från kroppen varpå batteri och kretskort skickas iväg åt vänster.

Citat:
Laddningens storlek får inte plats där JAB skriver att den ska få plats.
Hur vet du det?

Citat:
JAB har gett fel mått på kretskortet, etc etc etc.
Har han? Vilka mått har han gett och vilka mått har kretskortet?

Citat:
Shaped charge likaså.
Fel mått där likaså? Hur då?

Citat:
Etc, men det finns de som vägrar tro att Jon Aaron Bray har fel.
Jag väntar fortfarande på att någon visar att han har fel och inte bara säger att han har fel.

Förstår du skillnaden?

Citat:
Jon Aaron Bray har motbevisats flera gånger, så din citat här

är rent sagt skitsnack.
Då ger du exempel på det, samt visar hur dessa ger stöd till ditt påstående.

Citat:
Enda stycket i det du citerar, där jag använde ljuga, är i
Du har även ett antal ggr anklagat Candace och Xavier Poussard och undertecknad för att ljuga, men utan att kunna ge ett enda exempel på det.

Varför?

Citat:
Ska jag istället skriva att Jon Aaron Bray är grovt inkompetent?
Du ska skriva något som du faktiskt kan belägga.

Citat:
Vem av oss 2 är det som skrivit mest om att folk på forumet ljuger?
Du, eller jag? Försök minnas.
Skillnaden mellan dig och mig är att jag vid varje tillfälle kan styrka min anklagelse vs du som vid varje tillfälle inte kan det.

Förstår du skillnaden?

Citat:
Skulle du vänligen kunna hänvisa till informationen där det visas att TR aldrig erkände att han mördat Charlie Kirk?
Om TR nu erkände inför sina föräldrar, 'pastorn' samt poliserna på polisstationen så skulle naturligtvis åklagaren inkluderat det i sin bevisning mot honom.

Igen, har du någon idé om varför Erika Kirks inbjudna influensers så emfatiskt ljuger om att en 4K-version av 'mannen på taket'-videon visades inför lykta dörrar under den sista hearing-dagen, "overwhelmingly" visar att det verkligen är TR i videon och att den även visar hur TR faktiskt skjuter CK från taket i fråga?

Idé?
Citera
2026-07-15, 01:29
Medlem
Citat:
Hur vet du det?

Du glömmer att mikrofonen först skickas utåt från kroppen varpå batteri och kretskort skickas iväg åt vänster.

Hur vet du det?

Har han? Vilka mått har han gett och vilka mått har kretskortet?

Fel mått där likaså? Hur då?

Jag väntar fortfarande på att någon visar att han har fel och inte bara säger att han har fel.

Förstår du skillnaden?

Då ger du exempel på det, samt visar hur dessa ger stöd till ditt påstående.

Du har även ett antal ggr anklagat Candace och Xavier Poussard och undertecknad för att ljuga, men utan att kunna ge ett enda exempel på det.

Varför?

Du ska skriva något som du faktiskt kan belägga.

Skillnaden mellan dig och mig är att jag vid varje tillfälle kan styrka min anklagelse vs du som vid varje tillfälle inte kan det.

Förstår du skillnaden?

Om TR nu erkände inför sina föräldrar, 'pastorn' samt poliserna på polisstationen så skulle naturligtvis åklagaren inkluderat det i sin bevisning mot honom.

Igen, har du någon idé om varför Erika Kirks inbjudna influensers så emfatiskt ljuger om att en 4K-version av 'mannen på taket'-videon visades inför lykta dörrar under den sista hearing-dagen, "overwhelmingly" visar att det verkligen är TR i videon och att den även visar hur TR faktiskt skjuter CK från taket i fråga?

Idé?
The RØDE circuit board (30mm × 28mm) https://followtheepicenter.com/
https://www.youtube.com/shorts/PPMTXLuUH3I bild 3 som flimmrar förbi, klart och tydligt att kretskortet inte är (30mm × 28mm)
Bild 7, där syns Jon Aaron Bray's "shaped charge", som den heller, inte stämmer med måtten som han själv sagt.
Varav du citerar den angivna storleken här

Citat:
Den riktade sprängladdningens dimensioner var endast 15 ggr 10 millimeter, inklusive hölje.
Räcker bara med att läsa och se vad Jon Aaron Bray skriver, så stämmer inte hans skriverier, bilder, grafik.

Och kom inte nu och säg "vilken timestamp" eller liknande för videon. Du själv har använt bild x. Och inte tidigare godkänt sekunder för videon.

Angående din
Citat:
Tacksam för bifogad video för detta påstående.
Newtons 2a o 3e lag verkar inte finnas hos Jon Aaron Bray..
Citera
2026-07-15, 06:46
Avstängd
Nånting verkar ha satt eld på Charlies tröja.
Citera
2026-07-15, 07:43
Medlem
Citat:
Nånting verkar ha satt eld på Charlies tröja.
Eld?
Nyhetsartikel, video, någonting?
Eller, är det torkat blod?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in