2025-09-09, 22:09
Medlem
najah-al-shammaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allans.kompis
Ok nu visade sig att han inte var helt oskyldig, man kan kanske förvänta sig ett mognare uppförande av en minister.

Inte helt oskyldig?

I kvällens Aktuellt visades ett klipp där ministern promenerade, en samling palestinaanhängare skriker då "blod, blod, blod på dina händer". Ministern stannar till 5-6 sekunder, tittade på dem, skakade på huvudet till en befängda anklagelsen. Menar du att ministern då gjorde sig "skyldig" till något eller syftar du på något annat?
Citera
2025-09-09, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Helt rätt. Han beter sig som en jävla fjant. Patetiskt. "Lynchmobb", jo tjena...
Fjant?? Vem hade inte blivit rätt orolig och kanske rädd när 6-8 babbar går bakom dig och skriker och LÅTER aggresiva?? Jag hade förväntat mig en spark, slag, kastad flaska/sten etc i ryggen/ skallen när som helst om jag varit Bohlin.
Förklara vad som är fjantigt i hans beteende?
Det är aktivisterna som är fjantar!
Citera
2025-09-09, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Det är väl två olika sammanhang.. Ett klipp är på dagen och det andra är på kvällen.. nej skicka hem detta pack, detta är inte sveriges konflikter..
Exakt! Den ena är ju mitt på dagen i dagsljus och det andra på kvällen i rejäl skymning! Skev rubrik i Fria Tider.
Citera
2025-09-09, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenverAirport
Det behövs en slutgiltig lösning för den muslimska invasionen i Europa.
Ja det verkar inte bättre. Det är en invasiv art som inte fungerar ihop med vår kultur.
Vi nordbor är lugna, tystlåtna och medgörliga. Det är för att det gynnar oss, man hjälper varandra.

Men de verkar bara vilja kriga mot allt och alla och roffa åt sig. Det är en krigsmentalitet som är svår att förändra, men egentligen, varför bry sig? Vi bör skicka ut de värsta så tyglar sig de andra. 💯

Men då får vi se till att det inte blir 100 000 nya varje jävla år. Hur ska våra svenska kvinnor kunna känna sig trygga när dom vet att det går gäng runt i Sverige som ser dom som horor?
Vi vita män bär en del skuld i detta, för att vi inte satte stopp tidigare. Men på micronivå händer det grejer. Kan dom inte begriplig svenska, och vill inte lära sig för att deras land är så bra så bye bye. 😁
Citera
2025-09-09, 22:23
Avstängd
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Då vore det alltså förmätet att hindra en statskupp från Kreml.

Om COB och hans dvärgkollegor (Jonson/Kristersson) får till stånd sitt krig mot Ryssland å hela din familj dör, varpå det framgår att anledningen till kriget var så att SAAB kan sälja mer vapen; då nöjer du dig med att konstatera "är man missnöjd med något så kan man visa det vid nästa val"?

Märkligt nog är det alltid de största förespråkarna av demokrati som ställer lägst krav på dess innehåll.

Enligt konstitutionens andra tillägg har medborgarna rätt att bära vapen, ursprungligen som medborgarens skydd mot en förtryckande överhet. Då är våld en legitim politisk metod trots allt?

Jag tycker att jag har varit ganska tydlig. Om en politisk makt avskaffar demokrati och etablerar en diktatur så kan våld bli nödvändigt för att återinrätta demokrati igen. Detsamma gäller diktaturer som aldrig varit demokratier. Jag har som sagt inga problem med tex tyska/rumänska/franska revolutionen.
Citera
2025-09-09, 22:27
Medlem
halaltarzans avatar
Vet att jag läst någonstans att i t.ex. Turkiet så är det inte ovanligt att politikerna går beväpnade. Om det stämmer, vore inte det kanske bra även här?
Citera
2025-09-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Det sköter Greta Thunberg med den äran.
Låt henne stanna där
Citera
2025-09-09, 22:31
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Expressen har nu namn och bild på terror-araben som förföljde Bohlin och som skrek som en gris.
UT med dessa terrorkramare från vårt land !

Svartskalle och terrorkramare. Dessa folk är i mängder på gator och torg. Tack M och S för erat landsförräderi. Horor.
Citera
2025-09-09, 22:32
Avstängd
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
De förespråkar terrorism.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...prakar-terror/

Vad vet vi om de mest namnkunniga?

Hussein Abdelzahra och Khaled Amouras?

Jobb? Utbildning. Etc.

Citat:
”Together for Palestine” är en ideell förening registrerad på Khaled Amouras namn. Han har vid flera tillfällen hyllat och propagerat för terrorstämplade organisationer som Izz ad-Din al-Qassam-brigaderna – Hamas beväpnade gren.

Det känns ändå bra att ha fått upp ögonen på de här i tråden som stöttar gruppen som förföljde, ropade slagord och uppträdde hotfullt mot vår folkvalde minister i Stockholmsnatten.
Senast redigerad av RutgerFuchs 2025-09-09 kl. 22:35.
Citera
2025-09-09, 22:41
Medlem
det spelar ingen roll vad man säger till folk eller upplyser dom om. folk läser aftonbladet/expressen/svt/tv4 och liknande. folk tar in information och blir så påverkade om att vara goda människor att dom inte förstår orsaken till varför en sådan här sak händer.

inte ens om man skulle placera en bomb i soffan där dom sitter så skulle dom förstå vad som är fel.
Citera
2025-09-09, 22:45
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
De förespråkar terrorism.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...prakar-terror/

Vad vet vi om de mest namnkunniga?

Hussein Abdelzahra och Khaled Amouras?

Jobb? Utbildning. Etc.
Tareq Taylor anslöt?

https://omni.se/tareq-taylor-rasar-m...ammes/a/Oo46PO
Under en intervju i TV4:s ”Efter fem” riktade tv-kocken Tareq Taylor hård kritik mot regeringens Gazapolitik. Bland annat mot att den inte benämner Israels krigföring som folkmord.

– Ulf Kristersson, om du ser mig, skämmes!
Citera
2025-09-09, 23:08
Avstängd
MrDonutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Expressen har nu namn och bild på terror-araben som förföljde Bohlin och som skrek som en gris.
UT med dessa terrorkramare från vårt land !

Visade inte SD vägen med sitt efterföljande och attack med järnrör på soran Ismail?

Tycker man kan få ha lite immunitet om man försöker lära sig hur man beter sig av våra folkvalda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in