2025-09-09, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najah-al-shammari
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/c...ademonstranter

Diskutera vad ni tycker om detta.
Kommer andra politiker från vänster till höger ta avstånd när hatet uppenbart kommer från vänster?

Min åsikt är att allt våld och hot av olika slag är totalt oacceptabla i ett civiliserat samhälle!

Jag beklagar verkligen att Oscar blev utsatt för detta och anser att ALLA borde skärpa till sig, lära sig att uttrycka sina åsikter så som tillstår ett demokratiskt samhälle och fördöma alla former av hot, förföljelse och/eller våldstendenser.

Någon form av tillsägelse/straff kanske, (för att vara snäll) borde åläggas de ansvariga.
Om inte annat för att markera att den här typen av beteende är helt oacceptabelt!

Punkt!

Med vänliga hälsningar och en önskan om en snabb återhämtning från denna, av synnerliga skäl allvarliga händelse.

/pp
Citera
2025-09-09, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Då får man se till att uppföra sig

Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Nah,En sån chans missar man inte som demonstrant,vilken bjudning!
Demonstrera kan de göra i Palestina
Citera
2025-09-09, 21:34
Medlem
staaerkelses avatar
Varför väljer man att gå på ministern för civilt försvar? Vad tror dem att han har och göra med detta påstådda folkmord?
Citera
2025-09-09, 21:34
Medlem
Ok nu visade sig att han inte var helt oskyldig, man kan kanske förvänta sig ett mognare uppförande av en minister.
Citera
2025-09-09, 21:39
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Hade ”demonstranterna” skött sig något bättre hade denna tråd inte funnits.

Hade Bohlin och hans moderater tillsammans med övriga politiker i Sveriges riksdag inte förespråkat ett mångkulturellt Sverige så hade denna tråd inte funnits.
Citera
2025-09-09, 21:47
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFourthTurning
Han stirrar rätt ordentligt på ett närmast sinnessjukt sätt men jag håller med dig i sak. Det bör dom tåla.

Men jag antar att du inte håller med mig att en minister som aktivt tagit ställning för en brutal ockupationsmakts massmord även han bör tåla politiska yttringar och demonstrationer mot den brutala ockupationsmakt eller helt enkelt bara ta en Taxi hem(som du och jag ändå betalar)
Nej, jag håller inte med om att man beter sig så mot en minister, dvs uppvisar detta dominanasbeteende. Det är långt bortom all hyfs och respekt för demokratin. Jag föredrar en sansad diskussionsnivå och yttrandefrihet för alla åsikter.
Citera
2025-09-09, 21:49
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Hade det varit "högerextrema" eller "nazister" som utfört något liknande hade polisen varit framme på tre röda och vevat batong, burat in alla och rubrikerna hade snurrat i flera veckor om nazistattack mot demokratin och det hade anordnats demonstrationer.

Men inte när det gäller utländska provokatörer och terroristkramare som bara ställer till elände. Nej då bryr sig varken säpo eller polisen. Ingen har koll på dom som det verkar.
Jag tror helt enklet att både polisen och säpo är fega. Det är nog inte svårare än så. Svenskar kan de köra med hur som helst, utlänningar, särskilt från MENA, vågar de sig inte på.
Citera
2025-09-09, 21:51
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Därtill bör man kankse överväga att som i UK terrorklassa palestinaaktivister. Så länge Hamas fortfarande finns i Gaza och håller gisslan är ju aktivisterna i det gränslandet.

Klart som fan att de ska terrorklassas, fattar inte varför det tar sån jävla tid för folk att fatta vad det är för jävla orcher.
Citera
2025-09-09, 22:04
Medlem
[quote=Pröpper|92911031
Är inte Carl-,Oskar en riktig syltrygg!!! Han har inte gjort lumpen men är ändå minister för civilt försvar,tydligen satt Säpo och fikade nånstans.Tur att det inte var Ryssland som anföll.MHS borde ge ut en broschyr som heter "Om Du är minister och blir häcklad av Palestina demonstranter och inte orkar ringa till Säpo eller polisen"
[/QUOTE]

Jo-helt rätt. Han är en Syltrygg som inte gjort lumpen heller.
Sedan har han många svärande ful-språks anhängare här i tråden, så vi bör vara försiktiga och hantera Bolin med silkesvantar. Inga blodiga händer må nämnas.
Citera
2025-09-09, 22:04
Medlem
SmartSkalles avatar
Expressen har nu namn och bild på terror-araben som förföljde Bohlin och som skrek som en gris.
UT med dessa terrorkramare från vårt land !
Senast redigerad av SmartSkalle 2025-09-09 kl. 22:08.
Citera
2025-09-09, 22:06
Medlem
De förespråkar terrorism.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...prakar-terror/

Vad vet vi om de mest namnkunniga?

Hussein Abdelzahra och Khaled Amouras?

Jobb? Utbildning. Etc.
Citera
2025-09-09, 22:09
Medlem
Återigen helt sjukt att palestinier och får beskydd, bidrag och allt stöd för att leva ett bra liv i Sverige samt även flera miljarder i biståndsmedel till palestinerier som lever i gaza, och sedan gapar och skriker att vi svenskar är skyldiga till folkmord och har blod på våra händer.

Helt sanslöst sjukt beteende.

Vidrigt och de har fullständigt tappat kontakten med verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in