2025-09-09, 11:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
I USA hade inte eleverna gått till skolan om de fått meddelande av militären att det fanns terrorister i där.
Jag menar om terrorister tagit sig in i skolan under skoltid
Citera
2025-09-09, 11:12
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Klart snöflingehögern inte kan hantera att det ropas mot deras politiker, så de börjar gråta om att de lynchas. Alltid offerkoftan på.
Hur hade du upplevt det om du efter mörkrets inbrott blev förföljd av en mobb när du skulle gå hem från jobbet, som skrek slagord efter dig?
Jag hade tyckt att det var jäkligt obehagligt och hade inte brytt mig ett skit om det var höger- eller vänsterextremister.
Citera
2025-09-09, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Du hittar på egna definitioner.

Nej, dels ljög du om vad Netanyahu har sagt. Dels är det Israel som stat som anklagas och därmed är det irrelevant vad privatpersoner säger. Det som bedöms är vilka officiella beslut som fattas.

Citat:
80% mördade civila är självklart en humanitär katastrof.

Du har inte presenterat några bevis för 80 procent civila dödsfall. Och det är fortfarande inget bevis för folkmord du skriver om.

Citat:
Från folkmordsdefinitionen:
”Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;”

Infrastruktur är inte viktigt hävdar du. Läs på om Maslows behovstrappa tack.

Infrastruktur förstörs alltid i krig. Att infrastruktur förstörs är inget bevis för folkmord.
Citera
2025-09-09, 11:15
Avstängd
Tanachs avatar
Sionister vill tömma Palestina på palestinier och du anser att palestinier borde skickas tillbaka. Inte en smart idé att tyda ditt smeknamn.

Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Den skränande Araben borde skickas till Gaza.
Citera
Medlem
BewilderedHulders avatar
Usch. Obehagligt. Människor är hemska!
Citera
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Jag tror inte på judiska konspirationsteorier. Men jag ser judarnas land,Israel, massakrera Gazas befolkning och utöva ett omfattande bosättarvåld på Västbanken.
Jag delar uppfattningen att det finns en hel del att kritisera Nettans regering för.
Det betyder dock inte att de är primärt, eller än mindre ensamt ansvariga för föreliggande konflikt.
Citera
2025-09-09, 11:17
Medlem
Kan inte identifiera mig med Palestina-rörelsen, även om jag kan hålla med dem i sak.
Det här är inte okej
Citera
2025-09-09, 11:18
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Jag menar om terrorister tagit sig in i skolan under skoltid

De som bor i Gaza får meddelanden från IDF att en attack kommer att ske. Ändå är befolkningen kvar. Samma gränslösa beteende har man tagit med sig hit till Sverige. Nu senast mot en minister.
Citera
2025-09-09, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Nej, dels ljög du om vad Netanyahu har sagt. Dels är det Israel som stat som anklagas och därmed är det irrelevant vad privatpersoner säger. Det som bedöms är vilka officiella beslut som fattas.
Jag har inte alls ljugit om vad Netanyahu har sagt. Här har du citat från Mr. Genocide himself:

IN A TELEVISED PRESS CONFERENCE on October 28th, as Israel began its ground invasion of Gaza, Prime Minister Benjamin Netanyahu announced Israel’s “one supreme goal: To destroy the murderous enemy.” Israeli soldiers, he boasted, “are longing to recompense the murderers . . . They are committed to eradicating this evil from the world.” Then he quoted Devarim 25:17: “Remember what Amalek did to you.” In a letter to soldiers published a few days later, Netanyahu repeated this quotation, explaining that “the current fight against the murderers of ‘Hamas’ is another chapter in the generations-long story of our national resilience.” The citation refers to the biblical account of the nation of Amalek’s unprovoked attack against the weary Israelites after they left Egypt, and concludes with an enjoinder from God “to wipe out the memory of Amalek from under the heavens”—often understood as a perpetual commandment to kill any descendents of the Amalekite people.
https://jewishcurrents.org/facing-amalek

Citat:
Du har inte presenterat några bevis för 80 procent civila dödsfall. Och det är fortfarande inget bevis för folkmord du skriver om.
Jo det var uppe för någon vecka sen, hänger du inte med?

Citat:
Infrastruktur förstörs alltid i krig. Att infrastruktur förstörs är inget bevis för folkmord.
90% är extremt för en så liten yta med så mkt människor.
Citera
2025-09-09, 11:19
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Hur hade du upplevt det om du efter mörkrets inbrott blev förföljd av en mobb när du skulle gå hem från jobbet, som skrek slagord efter dig?
Jag hade tyckt att det var jäkligt obehagligt och hade inte brytt mig ett skit om det var höger- eller vänsterextremister.
Jag hade funderat på vad jag gjort och vad deras missnöje kommer ifrån. Hade jag varit en politiker som stött folkmord till exempel hade jag inte blivit förvånad.
Citera
2025-09-09, 11:20
Avstängd
Tanachs avatar
Terror klassa Moderata samlingspartiet? Håller hundra procent med dig där.
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Utvisa. Terrorklassa rörelsen.
Citera
2025-09-09, 11:21
Medlem
Nestor Xs avatar
Gammelmedia är som alltid experter på att byta perspektiv. Nu lägger Expressen fokus på Jomshof och hans åsikter om dräggens förföljande av Bohlin.
https://www.expressen.se/nyheter/pol...har-grupperna/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in